To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-18
Ogłoszenie nr 510180394-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 4WOG.1200.2712.59.2020 Usługa w zakresie korzystania z basenu polegająca na wstępie na obiekt w rozliczeniu godzinowym celem realizacji przygotowania fizycznego do sprawdzianów sprawności fizycznej żołnierzy jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 10 zadań:
Zadanie 1 - 13 ŚBOT Katowice
Zadanie 2 - 13 ŚBOT Gliwice
Zadanie 3 - 13 ŚBOT Cieszyn
Zadanie 4 - 13 ŚBOT Bytom
Zadanie 5 - 6 bpd Gliwice
Zadanie 6 - JW AGAT Gliwice
Zadanie 7 - 18 bpd Bielsko-Biała/Szczyrk
Zadanie 8 - 34 drOP Bytom/Świętochłowice
Zadanie 9 - 330 krt Radzionków Tarnowskie Góry
Zadanie 10 - 5 pchem Tarnowskie Góry
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553486-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000,
ul. ul. Gen. Andersa
47,
44-121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
261111371, e-mail
4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261111232.
Adres strony internetowej (url): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
4WOG.1200.2712.59.2020 Usługa w zakresie korzystania z basenu polegająca na wstępie na obiekt w rozliczeniu godzinowym celem realizacji przygotowania fizycznego do sprawdzianów sprawności fizycznej żołnierzy jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 10 zadań: Zadanie 1 - 13 ŚBOT Katowice Zadanie 2 - 13 ŚBOT Gliwice Zadanie 3 - 13 ŚBOT Cieszyn Zadanie 4 - 13 ŚBOT Bytom Zadanie 5 - 6 bpd Gliwice Zadanie 6 - JW AGAT Gliwice Zadanie 7 - 18 bpd Bielsko-Biała/Szczyrk Zadanie 8 - 34 drOP Bytom/Świętochłowice Zadanie 9 - 330 krt Radzionków Tarnowskie Góry Zadanie 10 - 5 pchem Tarnowskie Góry
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4WOG.1200.2712.59.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa w zakresie korzystania z basenu polegająca na wstępie na obiekt w rozliczeniu godzinowym celem realizacji przygotowania fizycznego do sprawdzianów sprawności fizycznej żołnierzy jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 10 zadań: Zadanie 1 - 13 ŚBOT Katowice Zadanie 2 - 13 ŚBOT Gliwice Zadanie 3 - 13 ŚBOT Cieszyn Zadanie 4 - 13 ŚBOT Bytom Zadanie 5 - 6 bpd Gliwice Zadanie 6 - JW AGAT Gliwice Zadanie 7 - 18 bpd Bielsko-Biała/Szczyrk Zadanie 8 - 34 drOP Bytom/Świętochłowice Zadanie 9 - 330 krt Radzionków Tarnowskie Góry Zadanie 10 - 5 pchem Tarnowskie Góry Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki: dla zadania nr 1: załącznik nr 2, 5, 6 dla zadania nr 2: załącznik nr 2, 5, 7 dla zadania nr 3: załącznik nr 2, 5, 8 dla zadania nr 4: załącznik nr 2, 5, 9 dla zadania nr 5: załącznik nr 2, 5, 10 dla zadania nr 6: załącznik nr 2, 5, 11 dla zadania nr 7: załącznik nr 2, 5, 12 dla zadania nr 8: załącznik nr 2, 5, 13 dla zadania nr 9: załącznik nr 2, 5, 14 dla zadania nr 10: załącznik nr 2, 5, 15
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 229 b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan ppłk Wojciech GĘBKA, kontakt: 261111600; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.59.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. o Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. o zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. o W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24444.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy PELFOTH Sebastian Krupski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 2 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 3 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 3 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 4 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 4 wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 5 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 6 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 6 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 7 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 7 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie zadania nr 8 - unieważniono postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...). W zakresie zadania nr 8 wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1782.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1059.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1232.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Roboty remontowe w Centrum Kultury Studenckiej "Mrowisko" w Gliwicach, ul. Pszczyńska 85 Znak sprawy: IA1.284.8.2024.MK
- MODERNIZACJA TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. LIPOWEJ W GLIWICACH - ETAP I
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane
- Przedłużenie posiadanych subskrypcji oprogramowania Autodesk: Product Design & Manufacturing Collection IC Commercial Single-user ELD Annual Subscription Switched From M2S Multi-User 2:1 Trade-In
- 4WOG-1200.2712.26.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 6 zadań.
- Remont i modernizacja pomieszczenia na terenie SP nr 28 z przeznaczeniem na siłownię jako uzupełnienie infrastr. sportowej szkoły i dzielnicy. Projekt w ramach GLIWICKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO 2024
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYDARZENIA "SENIOR W PLENERZE"
- Organizacja aktywności sportowych nad Jeziorem Zegrzyńskim w ramach CIVICA Sport and Culture Festival w dniu 15 czerwca 2024 r. - 2 Części.
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni oraz kąpieliska przy ul. Kowanowskiej 38a w Obornikach
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.