eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Centrum Rekreacji w Kościelisku w ramach projektu pn. "Aktywna tury-styka kluczem do rozwoju pogranicza"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-28

Ogłoszenie nr 510180096-N-2019 z dnia 28-08-2019 r.

Gmina Kościelisko: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Centrum Rekreacji w Kościelisku w ramach projektu pn. "Aktywna tury-styka kluczem do rozwoju pogranicza"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577792-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540153066-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Centrum Rekreacji w Kościelisku w ramach projektu pn. "Aktywna tury-styka kluczem do rozwoju pogranicza"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.31.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Kościelisko usług z zakresu pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji polegającej na wykonaniu robót budowlanych przy realizacji Centrum Rekreacji w Kościelisku w branżach: - specjalność konstrukcyjno-budowlana, - specjalność inżynieryjna mostowa, - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego, polega na wykonywaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących robót: - Gwarantowanej części zamówienia, która swoim zakresem obejmuje wykonanie: 1. Kompleksowej obsługi geodezyjnej łącznie z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2. Rozbiórki budynku nr 5 3. Odbudowy kładki M3 nad drogą gminną, 4. Tunelu pod trasami, 5. Rolkostrady z nawierzchnią asfaltową, 6. Trasy zimowe, 7. Odwodnienia i drenażu placu, 8. Przyłącza kanalizacji deszczowej, 9. Formowania terenu i ułożenia nawierzchni trawiastej, 10. Parkingu nr 1 i dróg dojazdowych, 11. Oświetlenia tras biegowych, 12. Oświetlenia dojść i dojazdów, 13. Zasilania obiektów, 14. Przebudowy istniejącej infrastruktury komunalnej, 15. Zabezpieczeń i murów oporowych, 16. Kompleksowej obsługi inwestycji w zakresie formalnym (zgłoszenie rozpoczęcia robót, wymagane powiadomienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na częściowe użytkowanie) 17. Pozostałych robót i czynności niezbędnych do uzyskania pozwolenia na częściowe użytkowanie obiektu (np. wykonanie wymaganych prób technologicznych itp. - Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie: 1. Infrastruktury do zaśnieżania tras, Zamawiający skorzystał z prawa opcji i realizował będzie obydwie części. - Zakres zamówienia nie obejmuje części robót ujętych w dokumentacji projektowej. Nie będą realizowane następujące roboty: 1. Rozbiórka budynku nr 1, 2. Rozbiórka budynku nr 2, 3. Rozbiórka budynku nr 3, 4. Rozbiórka budynku nr 4, 5. Kładka M1 nad trasami, 6. Kładka M2 nad trasami, 7. Parking nr 2 i drogi dojazdowe, 8. Parking nr 3 i drogi dojazdowe, 9. Miejsca odpoczynku rowerzystów tzw. BIKESTOP,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 296219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa DOBRY DOM Maciej Trzciński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Starokrakowska 30
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71118.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71118.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.