eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Dostawa narzędzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510180039-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

33 Baza Lotnictwa Transportowego: Dostawa narzędzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559442-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, ul. Powidz-Osiedle 6, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 544 471; 261 544 261, e-mail 33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): 33bltr.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa narzędzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ręcznych, elektrycznych elektromechanicznych i akcesoriów do nich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych (załączniki nr 2A-2G do SIWZ). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 7 zadań:Zadanie nr 1- "Dostawa narzędzi dla KOL" - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2A do SIWZ ( formularz cenowy)Zadanie nr 2 - "Dostawa narzędzi dla JW 3918 Jarocin" - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ (formularz cenowy).Zadanie nr 3 -"Dostawa pistoletów pneumatycznych do zalewania mas dla JW 3918 Jarocin" - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ (formularz cenowy).Zadanie nr 4-"Dostawa narzędzi ręcznych, elektrycznych, elektromechanicznych i akcesoria do nich" - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 5 -"Dostawa narzędzi dla JW Powidz i JW Jarocin" - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZ (formularz cenowy).Zadanie nr 6 -"Dostawa narzędzi dla sekcji Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego" - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZ (formularz cenowy).Zadanie nr 7 - "Dostawa wyposażenia warsztatowego dla sekcji Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego" - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZ (formularz cenowy). 3.Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2A - 2G do SIWZ).4. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu, a także spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 5. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, nazwę, kod lub symbol), który oferuje: ZADANIE NR 1 - dla pozycji 1 - 2, 5 - 6 Formularza cenowego (załącznik nr 2A do SIWZ), ZADANIE NR 2 - dla wszystkich pozycji Formularza cenowego (załącznik nr 2B do SIWZ) ZADANIE NR 3 - dla wszystkich pozycji Formularza cenowego ( załącznik nr 2C do SIWZ) ZADANIE NR 4 - dla pozycji 1, 5 - 9, 14, 16 - 28 Formularza cenowego (załącznik nr 2D do SIWZ), ZADANIE NR 6 - dla pozycji 1 - 14, 17 - 18, 20 Formularza cenowego (załącznik nr 2F do SIWZ),ZADANIE NR 7 - dla pozycji 1 - 8, 12 - 16 Formularza cenowego (załącznik nr 2G do SIWZ), Niewypełnienie kolumny nr 5 załącznika nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2F i 2G do SIWZ dla wyżej wymienionych pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załącznik nr 2A-2G do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia są magazyny Odbiorcy:dla ZADANIA NR 1: Magazyn materiałów do obsługi lotniska w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 .dla ZADANIA NR 2 - 3: Magazyn Infrastruktury Lotniskowej w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71dla ZADANIA NR 4: Magazyn Służby Czołgowo - Samochodowej w 33 BLTr Powidz (62-430), Witkowska 8 .dla ZADANIA NR 5: Magazyn Infrastruktury w 33 BLTr Powidz (62-430), ul. Witkowska 8 oraz Magazyn Infrastruktury Lotniskowej w Jarocinie (63-200) ul. Wojska Polskiego 71 (wykaz z podziałem na poszczególnych odbiorców przedstawiono w załączniku nr 9 do SIWZ (odrębny plik w programie word) dla ZADANIA NR 6 i 7: Magazyn Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego, Powidz (62-430) ul. Witkowska 8.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44510000-8


Dodatkowe kody CPV: 43800000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa narzędzi dla KOL

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na przedmiotowe zadanie.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa narzędzi dla JW 3918

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na przedmiotowe zadanie.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa pistoletów pneumatycznych do zalewania mas dla JW 3918 Jarocin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12909.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AQUATECH FHU Karol Walczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brukowa 14
Kod pocztowy: 82-200
Miejscowość: Malbork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27552.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27552.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa narzędzi dla JW Powidz i JW Jarocin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32520.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metalzbyt-Hurt Spółka zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52757.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52757.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73748.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa narzędzi dla sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8124.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metalzbyt-Hurt Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14237.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14237.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27874.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Sekcji Zaopatrzenia Lotniczo - Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10913.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metalzbyt-Hurt Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21217.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17505.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27350.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa narzędzi ręcznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38792.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metalzbyt-Hurt Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Białą
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56175.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56175.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80015.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.