eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dowóz dzieci i uczniów, w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle do wskazanych placówek oświatowych gminy Kędzierzyn-Koźle w roku szkolnym 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510179911-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Dowóz dzieci i uczniów, w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle do wskazanych placówek oświatowych gminy Kędzierzyn-Koźle w roku szkolnym 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567233-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci i uczniów, w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle do wskazanych placówek oświatowych gminy Kędzierzyn-Koźle w roku szkolnym 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.79.2020.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I: Dowóz dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej. Wspólny słownik zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej w zakresie przewozu dzieci i młodzieży w tym: niepełnosprawnej, zamieszkałej na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle do wskazanych placówek oświatowych i z powrotem, we wszystkie dni prowadzenia zajęć dydaktycznych wynikających z obowiązującego kalendarza roku szkolnego w latach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 i 2023/2024 zakładając, że: - w roku szkolnym 2020/2021 szacunkowa ilość prowadzenia zajęć dydaktycznych wyniesie 183 dni, - w roku szkolnym 2021/2022 szacunkowa ilość prowadzenia zajęć dydaktycznych wyniesie 188 dni, - w roku szkolnym 2022/2023 szacunkowa ilość prowadzenia zajęć dydaktycznych wyniesie 185 dni, - w roku szkolnym 2023/2024 szacunkowa ilość prowadzenia zajęć dydaktycznych wyniesie 186 dni. CZĘŚĆ II: Dowóz dzieci z Publicznego Przedszkola nr 6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z Publicznego Przedszkola nr 6, ul. T. Kościuszki 21, 47-224 Kędzierzyn-Koźle do zastępczej placówki oświatowej na czas remontu przedszkola przez 4 miesiące tj. od 01.09.2020r. do 31.12.2020r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dowóz dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W toku postępowania złożono 3 oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia w części I. Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części I podana przed otwarciem ofert w dniu 05.08.2020r. wynosi 628 310,02 zł brutto. Kwota oferty najkorzystniejszej (z największą ilością punktów) przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zadania. Podjęto decyzję o niedofinansowaniu i unieważnieniu postępowania w części I.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dowóz dzieci z Publicznego Przedszkola nr 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4258.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSPORT LISOWIEC Damian Lisowiec
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Marka Hłaski 4
Kod pocztowy: 47-225
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7225.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7225.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8500.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.