eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa kwalifikacji uczestników do rehabilitacji kompleksowej - lokalizacjapowiat świdnicki w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-28

Ogłoszenie nr 510179670-N-2019 z dnia 28-08-2019 r.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Usługa kwalifikacji uczestników do rehabilitacji kompleksowej - lokalizacja: powiat świdnicki w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) 2014-2020 w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550130249-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 055 494, e-mail Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks 225 055 275.
Adres strony internetowej (url): www.pfron.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Fundusz celowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kwalifikacji uczestników do rehabilitacji kompleksowej - lokalizacja: powiat świdnicki w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/13/19 - powiat świdnicki

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa kwalifikacji uczestników do rehabilitacji kompleksowej - lokalizacja: powiat świdnicki w ramach projektu "Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85312320-8


Dodatkowe kody CPV: 85121270-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24900
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powiat świdnicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 13
Kod pocztowy: 20-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydaniu opinii eksperckiej lekarza orzekającego oraz psychologa na temat spełnienia przez kandydata do kompleksowej rehabilitacji warunków udziału w realizowanym projekcie na terenie powiatu świdnickiego. Kwalifikacja uczestników do projektu będzie dokonywana w ramach postępowań prowadzonych z wniosku o wydanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub na wniosek samego zainteresowanego w przypadku tych osób, które nie posiadają uprawnień do świadczeń z tytułu niepełnosprawności w postępowaniach prowadzonych przez powiatowe zespoły ds. orzekania o niepełnosprawności. Powiatowe zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności są samorządowymi jednostkami organizacyjnymi szczebla powiatowego i jako takie nie posiadają osobowości prawnej. Z tego względu stroną zawieranych umów będą powiaty (w przypadku powiatowych zespołów ds. orzekania o niepełnosprawności) oraz miasta na prawach powiatu (w przypadku miejskich zespołów orzekania o niepełnosprawności). Ze względu na specyfikę i charakter działalności powiatowych zespołów orzekania o niepełnosprawności, PFRON jako Zamawiający zamierza zawrzeć umowy z w/w podmiotami w trybie zamówienia z wolnej ręki. Jedną z przesłanek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest sytuacja opisana w art. 67 ust. 1 pkt 15 ustawy, która dotyczy umowy pomiędzy dwoma zamawiającymi, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a , jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) umowa ustanawia lub wdraża współpracę między uczestniczącymi zamawiającymi w celu zapewnienia wykonania usług publicznych, które są oni obowiązani wykonać, z myślą o realizacji ich wspólnych celów, b) wdrożeniem tej współpracy kierują jedynie względy związane z interesem publicznym, c) zamawiający realizujący współpracę wykonują na otwartym rynku mniej niż 10% działalności będącej przedmiotem współpracy. Ad. a) Jednostki, o których mowa powyżej to państwowe jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, a więc są one podmiotem określonym mianem Zamawiającego na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 3 ust. 1 pkt 2 ustawy). Jednocześnie PFRON jako państwowy fundusz celowy spełnia kryterium jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, tym samym spełniając dyspozycje art.3 ust. 1 pkt. 1 ustawy. Współpraca, oparta na koncepcji współdziałania ma na celu zapewnianie wykonania zadania publicznego, do którego wykonania zobowiązani są wszyscy partnerzy. Zadania powiatu w tym zakresie określa art. 35a ust. 10 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, który stanowi, iż do zadań powiatu należy "kierowanie osób niepełnosprawnych, które wymagają specjalistycznego programu szkolenia oraz rehabilitacji leczniczej i społecznej, do specjalistycznego ośrodka szkoleniowo-rehabilitacyjnego lub innej placówki szkoleniowej". W ramach współpracy w zakresie kierowania osób niepełnosprawnych do Ośrodków Rehabilitacji Kompleksowej, które są takimi specjalistycznymi ośrodkami szkoleniowo-rehabilitacyjnymi przewidziany jest następujący podział zadań: PFRON: o Ustalenie metodyki realizacji procesu kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej; o Przekazanie narzędzi do kwalifikacji uczestników; o Przeszkolenie członków zespołów orzekających w zakresie metodyki kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej; o Przekazanie materiałów informacyjnych wspierających proces kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej do zespołów; o Nadzór nad procesem kwalifikowania uczestników do rehabilitacji kompleksowej; o Weryfikacja efektywności prowadzonych postępowań. Punkty kwalifikujące w powiatach/miastach na prawach powiatu: o Wstępna selekcja kandydatów do rehabilitacji kompleksowej; o Kwalifikowanie uczestników do rehabilitacji kompleksowej; o Prowadzenie akcji informacyjnej wśród potencjalnych kandydatów w zespołach ds. orzekania o niepełnosprawności. Ad. b) Powiaty wykonują zadania publiczne wynikające z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Wskutek współpracy, która zostanie zawiązana umową, nakładającą wzajemne prawa i obowiązki, PFRON i zespół będą współpracować w celu aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, a będzie to służyć wyłącznie interesowi publicznemu (art.67 ust. 1 pkt 15a i 15b ustawy). Wygenerowane w czasie trwania współpracy koszty oraz transfery środków finansowych pomiędzy stronami porozumienia obejmą jedynie zwrot rzeczywistych kosztów usług poniesionych przez strony porozumienia. Ad. c) Zarówno zespoły, jak i PFRON działają ściśle według zasad opisanych we wspomnianym wyżej Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2027) i nie prowadzą działalności na otwartym rynku w zakresie działalności będącej przedmiotem współpracy, co tym samym spełnia kryterium wykonywania przez obu Zamawiających na otwartym rynku mniej niż 10% działalności będącej przedmiotem współpracy jak w art. 67 ust. 1 pkt 15c ustawy. Tym samym, jak wykazała powyższa analiza przedmiot zamówienia, które chce zrealizować PFRON wypełnia przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 15 ustawy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.