eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-17

Ogłoszenie nr 510178822-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Brzesku: Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Fachowcy w swojej branży" realizowanego w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia Zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów współfinansowany

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559902-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Pełnomocnik Zamawiającego - Anna Studencka


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail sekretariat@powiatbrzeski.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): https://www.powiatbrzeski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/2020/PZP/F

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu w ramach projektu: "Fachowcy w swojej branży" - w podziale na 39 części (zadań). 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 - Drukarka 3D ze skanerem - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część 8 - Biurko nauczycielskie - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część 9 - Stoliki uczniowskie - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część 10 - Krzesła uczniowskie - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Część 11 - Urządzenie wielofunkcyjne - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku 12) Część

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Część 14 - Biurka nauczycielskie - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Część 15 - Tablice suchościeralna - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Część 17 - Szafki dla uczniów - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Część 18 - Ławeczki wolnostojące - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Część 21 - Silniki elektryczne 1 fazowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Część 22 - Silniki elektryczne 3 fazowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Część 23 - Zasilacze prądu stałego - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Część 24 - Krzesła uczniowskie - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Część 25 - Stoliki uczniowskie - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Część 28 - Switche zarządzalne - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Część 29 - Routery Wi-Fi - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Część 30 - Karty sieciowe przewodowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Część 31 - Karty sieciowe bezprzewodowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: Część 32 - Dyski twarde 1TB - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: Część 34 - Dron - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 38

NAZWA: Część 38 - Fotele komputerowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 39

NAZWA: Część 39 - Stoliki komputerowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP unieważnia postępowanie, albowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć;

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 - Projektory dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP odrzuca ofertę Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa albowiem jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UZASADANIENIE: Zamawiający zgodnie z wymogami SIWZ wezwał Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. w dniu 22 lipca 2020 r. do złożenia dokumentów potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego tj. karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu. Wykonawca na to wezwanie nie odpowiedział. Następnie Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych dokumentów wyznaczając termin na ich przedłożenie do dnia 6 sierpnia 2020 r. Wykonawca na to wezwanie również nie odpowiedział. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na w/w podstawie prawnej. Następnie z uwagi na fakt, że w zakresie powyższych części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w tych częściach na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Część 12 - Ręczny wózek paletowy - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP odrzuca ofertę Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa albowiem jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UZASADANIENIE: Zamawiający zgodnie z wymogami SIWZ wezwał Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. w dniu 22 lipca 2020 r. do złożenia dokumentów potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego tj. karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu. Wykonawca na to wezwanie nie odpowiedział. Następnie Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych dokumentów wyznaczając termin na ich przedłożenie do dnia 6 sierpnia 2020 r. Wykonawca na to wezwanie również nie odpowiedział. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na w/w podstawie prawnej. Następnie z uwagi na fakt, że w zakresie powyższych części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w tych częściach na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Część 26 - Projektor - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP odrzuca ofertę Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa albowiem jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UZASADANIENIE: Zamawiający zgodnie z wymogami SIWZ wezwał Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. w dniu 22 lipca 2020 r. do złożenia dokumentów potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego tj. karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu. Wykonawca na to wezwanie nie odpowiedział. Następnie Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia powyższych dokumentów wyznaczając termin na ich przedłożenie do dnia 6 sierpnia 2020 r. Wykonawca na to wezwanie również nie odpowiedział. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na w/w podstawie prawnej. Następnie z uwagi na fakt, że w zakresie powyższych części nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie w tych częściach na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - Kamera cyfrowa - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 i art. 90 ust. 3 ustawy PZP odrzuca ofertę Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny tym samym nie obalił domniemania zaoferowania rażąco niskiej ceny w przedmiotowych częściach postępowania. UZASADANIENIE: W dniu 22 lipca 2020 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. do wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny w odniesieniu do części nr 3,19,20 i 35. Termin na złożenie wyjaśnień minął dnia 28 lipca 2020 r. Wykonawca nie przedłożył żadnych wyjaśnień w powyższym zakresie. W konsekwencji jego oferta podlega odrzuceniu na wyżej wskazanej podstawie prawnej. Następnie z uwagi na fakt, że w przedmiotowych częściach pozostałe oferty znajdują się znacznie powyżej zabezpieczonych środków finansowych Zamawiającego, a kwoty tej nie można zwiększyć - Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Część 19 - Stoły laboratoryjne z autotransformatorem 3 fazowym - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 i art. 90 ust. 3 ustawy PZP odrzuca ofertę Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny tym samym nie obalił domniemania zaoferowania rażąco niskiej ceny w przedmiotowych częściach postępowania. UZASADANIENIE: W dniu 22 lipca 2020 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. do wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny w odniesieniu do części nr 3,19,20 i 35. Termin na złożenie wyjaśnień minął dnia 28 lipca 2020 r. Wykonawca nie przedłożył żadnych wyjaśnień w powyższym zakresie. W konsekwencji jego oferta podlega odrzuceniu na wyżej wskazanej podstawie prawnej. Następnie z uwagi na fakt, że w przedmiotowych częściach pozostałe oferty znajdują się znacznie powyżej zabezpieczonych środków finansowych Zamawiającego, a kwoty tej nie można zwiększyć - Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Część 20 - Stoły elektrotechniczne - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 i art. 90 ust. 3 ustawy PZP odrzuca ofertę Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny tym samym nie obalił domniemania zaoferowania rażąco niskiej ceny w przedmiotowych częściach postępowania. UZASADANIENIE: W dniu 22 lipca 2020 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. do wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny w odniesieniu do części nr 3,19,20 i 35. Termin na złożenie wyjaśnień minął dnia 28 lipca 2020 r. Wykonawca nie przedłożył żadnych wyjaśnień w powyższym zakresie. W konsekwencji jego oferta podlega odrzuceniu na wyżej wskazanej podstawie prawnej. Następnie z uwagi na fakt, że w przedmiotowych częściach pozostałe oferty znajdują się znacznie powyżej zabezpieczonych środków finansowych Zamawiającego, a kwoty tej nie można zwiększyć - Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: Część 35 - Szafa chłodnicza - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 i art. 90 ust. 3 ustawy PZP odrzuca ofertę Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa Wykonawca nie udzielił wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny tym samym nie obalił domniemania zaoferowania rażąco niskiej ceny w przedmiotowych częściach postępowania. UZASADANIENIE: W dniu 22 lipca 2020 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę Tronus Polska Sp. z o.o. do wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny w odniesieniu do części nr 3,19,20 i 35. Termin na złożenie wyjaśnień minął dnia 28 lipca 2020 r. Wykonawca nie przedłożył żadnych wyjaśnień w powyższym zakresie. W konsekwencji jego oferta podlega odrzuceniu na wyżej wskazanej podstawie prawnej. Następnie z uwagi na fakt, że w przedmiotowych częściach pozostałe oferty znajdują się znacznie powyżej zabezpieczonych środków finansowych Zamawiającego, a kwoty tej nie można zwiększyć - Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 - Aparat fotograficzny (lustrzanka) - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2395.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4305.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część 7 - Wizualizery - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2347.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2568.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2568.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14022.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Część 13 - Multimetry cyfrowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2276.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2878.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2878.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9594.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Zestawy komputerowe - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43110.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32671.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32671.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105165.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Część 27 - Zestawy komputerowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45433.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38695.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38695.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: Część 36 - Zestawy komputerowe - dla Zespołu Szkół w Czchowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40890.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 41-940
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36619.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36619.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143910.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Monitory interaktywny - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11831.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOBIS Paweł Wojtanowski, ul. Widok 16
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 33-170
Kod pocztowy: 33-170
Miejscowość: Tuchów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11928.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11928.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: Część 33 - Monitory interaktywne - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11831.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOBIS Paweł Wojtanowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Widok 16
Kod pocztowy: 33-170
Miejscowość: Tuchów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11928.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11928.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 37

NAZWA: Część 37 - Monitor interaktywny - dla Zespołu Szkół w Czchowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5915.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOBIS Paweł Wojtanowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Widok 16
Kod pocztowy: 33-170
Miejscowość: Tuchów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5964.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5964.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Część 16 - Laptopy - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Najwyżej oceniona w została, zatem oferty Wykonawcy: Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02 013 Warszawa 5) Po sprawdzeniu przesłanek wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz potwierdzeniu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postę powaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Wykonawcy: Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02 013 Warszawa 6) Wykonawca Wilanka Sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02 013 Warszawa odstąpił od podpisania umowy 7) Następnie z uwagi na fakt, że w przedmiotowej części kolejna oferta znajdują się znacznie powyżej zabezpieczonych środków finansowych Zamawiającego, a kwoty tej nie można zwiększyć - Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.