eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Rozbudowa i przebudowa budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury o windę przystosowaną dla niepełnosprawnych w Węgrowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-17

Ogłoszenie nr 510178759-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.

Węgrowski Ośrodek Kultury: Rozbudowa i przebudowa budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury o windę przystosowaną dla niepełnosprawnych w Węgrowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566054-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Węgrowski Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 66125600000000, ul. ul. Adama Mickiewicza 16, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 920 059, e-mail wok02@wp.pl, faks 257 920 210.
Adres strony internetowej (url): http://wok.wegrow.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury o windę przystosowaną dla niepełnosprawnych w Węgrowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOK/S-221-1/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury o windę przystosowaną dla niepełnosprawnych. Lokalizacja windy na zewnątrz poprawi możliwości dostania się osób na parter oraz I piętro obiektu i poprawi walory użytkowe obiektu. Ze względu na istniejący budynek o konstrukcji żelbetowej , słupowo - ryglowej ograniczone są możliwości usytuowania windy. Wybrano miejsce jak najmniej ingerujące w konstrukcję obiektu i dogodne dla użytkowników. Do windy będzie można dostać się bezpośrednio z chodnika, od strony południowej budynku. Zaprojektowano windę elektryczną o udźwigu 900 kg , bez maszynowni, z kabiną o wymiarach 140 x 140 cm, w szybie o ścianach żelbetowych. Kabina windy będzie przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich. Winda została zlokalizowana w południowej części budynku, przy ścianie zewnętrznej budynku. Wejście z zewnątrz do windy od strony schodów. Projektowana winda elektryczna będzie obsługiwała parter i piętro budynku od poziomu terenu. Windę należy wykonać zgodnie z wytycznymi technicznymi producenta.Połączenie windy z budynkiem będzie w miejscu istniejących okien na parterze i na piętrze. Aby umożliwić dostęp do dźwigu należy zdemontować ściankę podokienną na poziomie parteru i piętra i połączyć z przygotowanym wcześniej korytarzem. W miejscu połączenia istniejącego budynku z projektowaną windą wokoł otworu w ścianie zewnętrznej wykonać zabezpieczenie w postaci maskownicy z blachy nierdzewnej. Przed wejściem do windy na poziomie terenu należy wykonać podjazd ukształtowany z kostki brukowej o nachyleniu 5% i zapewnić pole manewrowe 150 x 150 cm. Podjazd i podest zabezpieczyć balustradą z pochwytami dla niepełnosprawnych, wykonanymi ze stali nierdzewnej, wg rozwiązań systemowych. Pochwyty na poziomie 75 i 90 cm od płaszczyzny ruchu pochylni. Odległość między pochwytami 110 cm. Szerokość podjazdu 130 cm, z ograniczeniem obrzeżami betonowymi wystającymi nad powierzchnię pochylni min. 7 cm. Szyb windy zaprojektowano żelbetowy, o ścianach grubości 20 cm. Podszybie o głębokości 140 cm z betonu zbrojonego i grubości ścian 20 cm. Fundament szybu żelbetowy o grubości 40 cm, posadowiony na poziomie istniejących stop pod konstrukcję budynku. Ściany i fundament szybu nie mogą obciążać istniejących stop fundamentowych i powinny być od nich oddylatowane papą lub styropianem , zgodnie z rysunkiem. Ze względu na wykonywanie robot budowlanych szybu windowego w pobliżu istniejących fundamentów należy uwzględnić wymianę gruntu nasypowego w podłożu na zagęszczony piasek. Przy wykonywaniu robót fundamentowych należy sprawdzić zgodność rzeczywistych wymiarów stop fundamentowych z projektem. W przypadku niezgodności należy skontaktować się z projektantem, ktory zweryfikuje projektowane rozwiązania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt czasowej organizacji ruchu, projekt organizacji robót. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z dnia 23 września 2003r.). Uwaga 1. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wyceny przedmiotu zamówienia w oparciu o projekt wykonawczy. 2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót , kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45210000-2, 45313100-5, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 233402.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTERNO SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gustawa Daniłkowskiego 6/76
Kod pocztowy: 01-833
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 437880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362859.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 437880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.