eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego (organu), Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego zaliczanych do sektora finansów publicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-17

Ogłoszenie nr 510178586-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego (organu), Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego zaliczanych do sektora finansów publicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573471-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154470-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000, ul. ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 200 12 00, e-mail zamowienia@powiat.kielce.pl, faks 41 200 12 10.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego (organu), Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego zaliczanych do sektora finansów publicznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR-II.272.1.32.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Kieleckiego (organu), Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz 19 jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, zaliczanych do sektora finansów publicznych w okresie od dnia 7 września 2020 roku do dnia 8 września 2023 roku, przy czym liczba jednostek organizacyjnych Powiatu, jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zmiany liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki będą objęte zawartą umową na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 2.Obsługa bankowa będzie polegać na: a)otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych podstawowych (bieżących) w złotych polskich, b)otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych pomocniczych w złotych polskich. Otwieranie rachunków bankowych poza tymi, o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Powiatu będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego, c)otwieraniu i prowadzeniu rachunków bankowych pomocniczych walutowych. Otwieranie rachunków bankowych poza tymi, o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Powiatu będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku walutowego, d)otwieraniu i prowadzeniu rachunków sum depozytowych, które pozwalają na automatyczne naliczanie odsetek od każdej dokonanej wpłaty, (tworzenie kont wirtualnych dla każdego kontrahenta, pozwalających na zwrot całego depozytu lub jego części określonego procentowo lub kwotowo wraz z należnymi odsetkami), e)zapewnieniu systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego, spełniającej standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników Starostwa oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Powiatu, f)świadczeniu elektronicznej obsługi bankowej, umożliwiającej dostęp do międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków (możliwość wysyłania przelewów powyżej 1.000.000,00 zł przez system SORBNET) bez pobierania dodatkowych opłat, g)wydawaniu kart płatniczych i obsługę realizowanych nimi transakcji bez pobierania dodatkowych opłat, h)świadczeniu usługi przewalutowania bez pobierania dodatkowych opłat, i)sporządzaniu czytelnych wyciągów bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej i w razie potrzeb w formie papierowej, udostępnianych następnego dnia roboczego do godz. 08.30, j)przechowywaniu środków pieniężnych Posiadaczy rachunków oraz przeprowadzaniu na ich zlecenie rozliczeń pieniężnych, k)realizacji dyspozycji Posiadaczy rachunków, podpisanych wyłącznie przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkami, a wymienione w karcie wzorów podpisów, l)realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku), elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo (w placówce banku, oddziale, filii, mającej swoją siedzibę na terenie miasta Kielce) bez pobierania dodatkowych opłat, m)realizacji poleceń przelewów zewnętrznych elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo (w placówce banku, oddziale, filii, mającej swoją siedzibę na terenie miasta Kielce), n)prowadzeniu punktu obsługi kasowej klientów w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach, dopuszcza się powierzenie czynności Podwykonawcy, o)przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat gotówkowych na/z rachunki/ów Zamawiającego we wszystkich placówkach banku bez pobierania dodatkowych opłat, dopuszcza się powierzenie czynności Podwykonawcy, p)przyjmowaniu wpłat bezgotówkowych (za pomocą kart płatniczych) na rachunki Zamawiającego w punkcie kasowym, bez pobierania dodatkowych opłat, dopuszcza się powierzenie czynności Podwykonawcy, q)realizacji wypłat gotówkowych ze wskazaniem osoby odbiorcy dodatków rehabilitacyjnych i innych świadczeń wypłacanych z zasobów PFRON (na podstawie listy wypłat) w punkcie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Kielcach. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo rozszerzenia wypłat gotówki w punkcie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Kielcach o inne świadczenia. Wypłata świadczeń w punkcie kasowym nie obejmuje wypłat z zasobów Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach i Powiatowego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Kielcach, r)konsolidowaniu na koniec każdego dnia po godzinie 16:00 (z wyjątkiem ostatniego dnia roku kalendarzowego) środków pieniężnych pozostających na rachunku bieżącym budżetu Powiatu ze środków zgromadzonych na rachunkach Posiadaczy rachunków, wskazanych przez Zamawiającego, s)lokowaniu środków zgromadzonych w sposób opisany w lit. r) powyżej, stanowiących dodatnie saldo na rachunku budżetu Powiatu na lokatach typu "Overnight" oraz postawieniu ich do dyspozycji następnego dnia do godziny 07:00 rano w tej samej wysokości na rachunkach bankowych uprzednio skonsolidowanych, -Zamawiający nie dopuszcza możliwości uwidaczniania w wyciągach bankowych przeksięgowań związanych z konsolidacją środków budżetu powiatu i Posiadaczy Rachunków, -odsetki naliczone od kwoty skonsolidowanych środków ulokowanych na lokacie typu "Overnight" zwiększają saldo rachunku bieżącego budżetu Powiatu, t)realizacji przelewów i wypłat z wpływów bieżących; u)udzielaniu osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia bez pobierania prowizji i opłat, v)umożliwieniu Skarbnikowi Powiatu lub upoważnionym przez Starostę Powiatu osobom (w charakterze administratora) w systemie bankowości elektronicznej dostępu do informacji o stanie wszystkich rachunków bankowych prowadzonych na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu, w)zapewnieniu bieżącej sprawności systemu bankowości elektronicznej i jego obsługi technicznej, x)świadczeniu usługi "wyzerowania" wskazanych rachunków, polegającej na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach Starostwa i jednostek podległych, zgodnie ze złożoną dyspozycją, bez ponoszenia dodatkowych opłat, y)świadczeniu innych usług bankowych na rzecz Posiadaczy rachunków, tj. przechowywanie depozytów, wydawanie i wznawianie kart płatniczych, wydawanie blankietów czeków, wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń oraz udzielanie wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych opłat, z)udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym na następujących warunkach: -kredyt ma charakter odnawialny corocznie i jest zamykany w ostatnim dniu roboczym roku, -zabezpieczeniem kredytu jest weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową opatrzony kontrasygnatą Skarbnika Powiatu na wekslu i deklaracji, -odsetki od kredytu naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu, -oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie oprocentowane według stopy procentowej wyliczonej jako suma WIBOR 1M powiększony o stałą marżę banku podanej przez Wykonawcę w ofercie. Maksymalną wysokość kredytu określa na każdy rok budżetowy uchwała Rady Powiatu w Kielcach w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Kieleckiego, w roku 2020 wysokość kredytu wynosi 10.000.000,00 zł. Zamawiający zastrzega, że marża kredytowa banku nie może wynieść więcej niż 2%. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do niepobierania opłat od niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym lub innych dodatkowych opłat związanych z udzieleniem lub obsługą kredytu w rachunku bieżącym. 3. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia - Zamawiający wskazuje, że informacje opisane w pkt 1) - 14) niniejszego ustępu są wielkościami szacunkowymi z 2019r.: 1)ilość obsługiwanych rachunków bankowych - około 270, w tym: -podstawowy - około 21, -pomocniczy - około 246, -pomocniczy depozytowy - około 3; 2)średnie miesięczne saldo środków na rachunkach - 47.750.000,00 zł, w tym: -na rachunku podstawowym - 45.500.000,00 zł, -na rachunku pomocniczym - 1.970.000,00 zł, -na rachunku pomocniczym depozytowym - 280.000,00 zł; 3)ilość wypłat gotówkowych w formie otwartej w oddziale banku i punkcie kasowym (miesięcznie) - 45; 4)wartość wypłat gotówkowych w formie otwartej w oddziale banku i punkcie kasowym (miesięcznie) - 175.000,00 zł; 5)ilość wpłat gotówkowych (dziennie) dokonywanych na rachunek Zamawiającego przez osoby trzecie w punkcie kasowym zlokalizowanym w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kielcach - 200; 6)ilość wpłat (dziennych) za pomocą terminala płatniczego dokonywanych na rachunek Zamawiającego przez osoby trzecie w punkcie kasowym zlokalizowanym w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kielcach - 100; 7)wartość wpłat gotówkowych (dziennie) dokonywanych na rachunki Zamawiającego przez osoby trzecie w punkcie kasowym zlokalizowanym w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kielcach - 60.000,00 zł; 8)ilość wpłat gotówkowych (miesięcznie) na rachunki Zamawiającego przez osoby trzecie w oddziale banku - 10; 9)wartość wpłat gotówkowych (miesięcznie) na rachunki Zamawiającego przez osoby trzecie w oddziale banku - 20.000,00 zł; 10)ilość dokonywanych przelewów (elektronicznie) wewnątrzbankowych w skali miesiąca - 400; 11)ilość dokonywanych przelewów krajowych w skali miesiąca (elektronicznie) na rachunki w innych bankach - 6.000, w tym: a) Eliksir - 5.995, b) Sorbnet - 5; 12)ilość dokonywanych przelewów w skali miesiąca (elektronicznie) na rachunki w innych bankach - przelewy zagraniczne - 6; 13)ilość użytkowników systemu bankowości elektronicznej - 140, w tym: a)Użytkowników bez prawa akceptacji - 88, b)Użytkowników uprawnionych do akceptacji dyspozycji zgodnie z kartą wzoru podpisu - 52; 14)ilość pobieranych blankietów czekowych - 25; 15)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres realizacji umowy na terenie miasta Kielce oddział lub filię banku do obsługi Zamawiającego w pełnym zakresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utworzył dodatkowo we wskazanym pomieszczeniu w siedzibie Starostwa Powiatowego w Kielcach drugi punkt kasowy do obsługi Zamawiającego w pełnym zakresie i posiadał go przez cały okres realizacji umowy. Otwarcie punktu kasowego powinno nastąpić w terminie 2 dni po dacie przekazania przez Zamawiającego pomieszczenia, którego szczegółowe warunki najmu określa odrębna umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. Punkt ma mieć możliwość obsługi Zamawiającego z dwóch stanowisk i być czynny nieprzerwalnie w dniach pracy Urzędu. Na dzień publikacji ofert Urząd pracuje w następujących godzinach: 07.15 - 15.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia godzin obsługi w punkcie kasowym w przypadku zmiany czasu pracy w Urzędzie i ten fakt będzie traktowany jako nieistotna zmiana warunków umowy; 16)usługami jakie będzie świadczył punkt kasowy w siedzibie Zamawiającego w dniach i godzinach opisanych w pkt 15) powyżej są: a)przyjmowanie wpłat (w formie gotówkowej i bezgotówkowej) od interesantów Starostwa Powiatowego w Kielcach oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego, stanowiących m. in. dochody budżetu Powiatu m. in.: wpłat za wydanie praw jazdy, dowodów rejestracyjnych, kart parkingowych, kart wędkarskich, opłat geodezyjnych, wpływów z najmu i dzierżawy i księgowanie tych wpłat bezpośrednio na odpowiednie rachunki należące do Starostwa Powiatowego w Kielcach i jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego. Bank nie będzie obciążał płatników prowizjami od wpłat gotówkowych i dokonywanych za pomocą karty płatniczej na rzecz Powiatu Kieleckiego, Starostwa Powiatowego w Kielcach i jednostek budżetowych Powiatu Kieleckiego, wymienionych w przedmiocie zamówienia, b)dokonywanie wypłat gotówki dla interesantów Starostwa Powiatowego w Kielcach zgodnie z listami wypłat, a dotyczących m. in. wypłat dodatków rehabilitacyjnych i innych świadczeń wypłacanych z zasobów PFRON, c)dokonywanie wypłat gotówki przez Starostwo Powiatowe w Kielcach i powiatowe jednostki organizacyjne oraz ich księgowanie na odpowiednich rachunkach należących do Powiatu, Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo rozszerzenia wypłat gotówki w punkcie obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Kielcach o inne świadczenia; 17)Zamawiający dopuszcza możliwości wykonywania w punkcie kasowym zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego innych czynności bankowych świadczonych przez Wykonawcę w sposób niezakłócający bieżącej obsługi interesantów Zamawiającego; 18)w pomieszczeniu przeznaczonym na punkt kasowy (23,96m²) znajduje się 1 punkt elektryczno-logiczny, składający się z: -3 gniazd sieciowych z wymiennymi wkładkami, umożliwiającymi różną konfigurację ilości gniazd RJ-45. Możliwe konfiguracje to: 3 x 1000MB, 3 x 2 100MB lub 2 x 1000MB + 2 x 100MB, 1 x 1000MB + 2 x 100MB, -4 gniazd elektrycznych dedykowanych dla sieci komputerowej, zabezpieczonych przez centralny UPS, -2 gniazd elektrycznych ogólnego przeznaczenia, -dostęp do sieci Internet realizowany jest poprzez wydzielony VLAN (możliwość uruchomienia serwera DHCP) odseparowany od sieci urzędu. Istnieje możliwość udostępnienia 2 publicznych adresów IP, a także przekierowania ruchu z zewnętrznych adresów na dowolny adres w VLAN´ie (1:1 czy też wybrane porty); 19)Zamawiający wymaga instalacji bankomatu na terenie siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach. Miejsce, w którym będzie zamontowany bankomat jest wyposażone w: -przewód UTP z zarobioną końcówką RJ-45, -gniazdo elektryczne zabezpieczone przez centralny UPS; 20)Zamawiający nie zabezpiecza wyposażenia w punkcie kasowym (w meble, stoły, sejfy itp.). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie musiał zapewnić wyposażenie punktu kasowego we własnym zakresie; 21)Zamawiający wymaga instalacji bankomatu na terenie siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach w ciągu 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 11 września 2020 roku. 22)Zamawiający wymaga by uruchomienie usługi bankowości elektronicznej odbyło się przez instalację jednakowego dla Powiatu Kieleckiego (organu), Starostwa Powiatowego jako urzędu i jednostek podległych systemu wyposażonego w funkcję tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno. Ponadto, Zamawiający wymaga, aby import pliku z przelewami wynagrodzenia był możliwy z poziomu systemu płacowego Zamawiającego, a lista płac na rachunku bankowym prezentowana jedną zbiorową kwotą. Ponadto, Zamawiający wnioskuje o możliwość realizacji wniosków poprzez bankowość elektroniczną; 23)Oprogramowanie musi obsługiwać podział uprawnień wprowadzanie/zatwierdzanie przelewów, umożliwiać uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągu bankowego wraz z załącznikami w ustalonym i zatwierdzonym formacie (o zmianie formatu Zamawiający musi zostać poinformowany min. 2 miesiące wcześniej); 24)Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków w innych bankach; 25)Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych i bezgotówkowych oraz od wpłat dokonywanych kartą płatniczą na rzecz Zamawiającego; 26)Zamawiający zastrzega, że Wykonawca poniesie ewentualne koszty przeniesienia rachunków bankowych z banku obsługującego obecnie rachunek budżetu Powiatu, rachunki Starostwa Powiatowego w Kielcach jako urzędu oraz rachunki jednostek organizacyjnych Powiatu Kieleckiego; 27)Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy ustalone oprocentowanie rachunków bieżących osiągnie wartość ujemną, to Strony przyjmują, że oprocentowanie tych rachunków wyniesie 0,00%; 28)Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy stopa WIBOR 1M osiągnie wartość mniejszą od zera, to Strony przyjmują, że jej wysokość będzie wynosić 0,00%; 29)Warunkiem uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym będzie uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie pozytywnej opinii do projektu budżetu Powiatu w Kielcach, uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie pozytywnej opinii do projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej, uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetu planowanego w projekcie budżetu na dany rok budżetowy - jeżeli wystąpi, uchwała Rady Powiatu w Kielcach w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Kieleckiego na dany rok budżetowy, obejmująca stosowne upoważnienie dla Zarządu Powiatu oraz oświadczenie Zarządu Powiatu, dotyczące terminowości realizowania zobowiązań wobec ZUS, Urzędu Skarbowego, jak również banków kredytujących; 30)Warunkiem uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym będzie podpisanie przez Zamawiającego odrębnej umowy kredytowej; 31)Wszelkie informacje na temat sytuacji finansowej Powiatu, tj. uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej i jej zmiany oraz uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Kieleckiego na dany roku budżetowy oraz jego zmiany są udostępniane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.powiat.kielce.pl/rada_VI_kadencji/uchwaly_rady_powiatu_2020r_vi_kadencja.html; 32)Sprawozdania budżetowe i finansowane Powiatu Kieleckiego są udostępniane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Kielcach pod adresem: http://bip.powiat.kielce.pl/jawnosc_finansow_powiatu/index.html; 33)Jednostkami powiązanymi Powiatu Kieleckiego są: a)Szpital Powiatowy w Chmielniku - REGON 003680113, b)Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach - REGON 000985332, c)Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka Szpital Specjalistyczny w Kielcach - REGON 290503911; 34)Zamawiający nie posiada poręczeń dla jednostek powiązanych wymienionych w pkt 33) powyżej i nie planuje ich udzielenia; 35)Jednostki powiązane Powiatu Kieleckiego wymienione w pkt 33) powyżej nie są objęte restrukturyzacją, a Zamawiający nie planuje jej przeprowadzenia. 4.Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a)jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z poźn. zm.), b)wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umów o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z poźn. zm.), c)w przypadku ustania zatrudnienia, np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn w trakcie okresu, o którym mowa w lit. b) powyżej, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić w ich miejsce na pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia, licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby na warunkach, o których mowa w ust. 4, d)w przypadku niezatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia osób na umowy o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnianie przez Wykonawcę na podstawie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania, e)Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, który będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii zanonimizowanych umów o pracę pracowników, skierowanych do realizacji zamówienia. Każdorazowo przy każdej zmianie pracowników realizujących zamówienie, na co najmniej 2 dni robocze przed taką zmianą, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami realizującymi zamówienie. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Wykonawca w terminie do 5 dnia każdego miesiąca i na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w lit. b), np. przedstawiając oświadczenie tych osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami realizującymi zamówienie w terminie wskazanym powyżej przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie na podstawie umów o pracę. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnieniem na podstawie umów o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 908874.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Getin Noble Bank S.A.
Email wykonawcy: jacek.radosz@gnb.pl
Adres pocztowy: ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 864000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 864000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 864000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.