eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa polegająca na organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w kraju oraz jednego wyjazdu za granicą, realizowanych w roku 2019, z podziałem na 3 części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-27

Ogłoszenie nr 510178485-N-2019 z dnia 27-08-2019 r.

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie: Usługa polegająca na organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w kraju oraz jednego wyjazdu za granicą, realizowanych w roku 2019, z podziałem na 3 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wieskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563160-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51965302200000, ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 357 684, e-mail sekretariat@w-modr.pl, faks 895 357 684.
Adres strony internetowej (url): https://wmodr.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w kraju oraz jednego wyjazdu za granicą, realizowanych w roku 2019, z podziałem na 3 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.260.5.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w kraju oraz jednego wyjazdu za granicą, realizowanych w roku 2019, z podziałem na 3 części. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część zamówienia nr 1 - Usługa polegająca na organizacji części wyjazdowej operacji pn. "Budowanie sieci partnerstw w zakresie organizacji rynku żywności regionalnej i ekologicznej", realizowanej w roku 2019 w ramach dwuletniego planu operacyjnego KSOW na lata 2018-2019 w zakresie Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR). Część zamówienia nr 2 - Usługa polegająca na organizacji operacji "Zagrody edukacyjne jako innowacyjny kierunek praktycznego kształcenia i popularyzacji działalności rolniczej", realizowanej w ramach konkursu 3/2019 dla partnerów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na wybór operacji, które będą organizowane w 2019 r. w ramach dwuletniego planu operacyjnego na lata 2018-2019. Część zamówienia nr 3 - Usługa polegająca na organizacji operacji pn. "Innowacje w prowadzeniu gospodarstwa ekologicznego", realizowanej w ramach konkursu 3/2019 dla partnerów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na wybór operacji, które będą organizowane w 2019 r. w ramach dwuletniego planu operacyjnego na lata 2018-2019 w zakresie SIR. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a dla części zamówienia nr 1 , Załącznik nr 1b dla części zamówienia nr 2 oraz Załącznik 1c dla części zamówienia nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 63510000-7


Dodatkowe kody CPV: 63511000-4, 55300000-3, 55100000-1, 60100000-9, 79800000-2, 39294100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa polegająca na organizacji części wyjazdowej operacji pn. "Budowanie sieci partnerstw w zakresie organizacji rynku żywności regionalnej i ekologicznej", realizowanej w roku 2019 w ramach dwuletniego planu operacyjnego KSOW na lata 2018-2019 w zakresie Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sun&More Sp. z o.o.
Email wykonawcy: m.zawadzka@sunmore.pl
Adres pocztowy: ul. Ogrodowa 25
Kod pocztowy: 71-037
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31916.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa polegająca na organizacji operacji "Zagrody edukacyjne jako innowacyjny kierunek praktycznego kształcenia i popularyzacji działalności rolniczej", realizowanej w ramach konkursu 3/2019 dla partnerów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na wybór operacji, które będą organizowane w 2019 r. w ramach dwuletniego planu operacyjnego na lata 2018-2019.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66030.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Cristal Travelnet Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi.cristaltravelnet@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 15
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa polegająca na organizacji operacji pn. "Innowacje w prowadzeniu gospodarstwa ekologicznego", realizowanej w ramach konkursu 3/2019 dla partnerów Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na wybór operacji, które będą organizowane w 2019 r. w ramach dwuletniego planu operacyjnego na lata 2018-2019 w zakresie SIR.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 418600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Cristal Travelnet Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi.cristaltravelnet@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 15
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 418400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.