eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Remonty dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-26

Ogłoszenie nr 510177636-N-2019 z dnia 26-08-2019 r.

Gmina Oleśnica: Remonty dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573507-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540155835-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Oleśnica, Krajowy numer identyfikacyjny 93193479100000, ul. 11 Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713140200, e-mail urzad@olesnica.wroc.pl, faks +48713140204.
Adres strony internetowej (url): http://olesnica.nowoczesnagmina.pl/
Adres profilu nabywcy: https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty dróg i chodników w gminie Oleśnica w roku 2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Część 1: "Remonty dróg wewnętrznych w roku 2019". Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontów cząstkowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Oleśnica z podziałem na zadania: a. Zadanie nr 1 - "Remont cząstkowy mieszanką mineralnoasfaltową na gorąco o głębokości ubytków od 4-6cm (średnia gr. 5cm). Zakres prac: i. oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, ii. wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, iii. dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, iv. posmarowanie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2, v. wypełnienie ubytku masą oraz zagęszczenie z zachowaniem istniejącej niwelety nawierzchni, vi. posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego b. Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów cząstkowych za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu patchera. Zakres prac: i. oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, ii. wykonanie remontów cząstkowych za pomocą emulsji asfaltowej oraz grysów przy użyciu remontera iii. uporządkowanie, usunięcie z nawierzchni jezdni luźnych ziaren kruszywa po remoncie c. Dodatkowe informacje i wymagania dot. przedmiotu zamówienia: i. Wykonawca zobowiązany będzie do Ochrony mienia, zabezpieczenia przeciw pożarowego, przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku na terenie budowy, oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. ii. Wykonawca podejmuje roboty na pisemną, emailową dyspozycję Zamawiającego z określeniem rodzaju remontu do wykonania - miejsca i orientacyjnej ilości w okresie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania tymczasowego i zabezpieczenia uszkodzonej nawierzchni od momentu otrzymania pisemnej dyspozycji od Zamawiającego. iii. W przypadku opóźnienia przy rozpoczęciu realizacji zlecenia o ponad 7 dni robocze od daty otrzymania zlecenia wykonania robót, każdy kolejny dzień będzie traktowany jako zwłoka w wykonaniu zlecenia. iv. W uzasadnionych sytuacjach awaryjnych roboty będą zlecane telefonicznie, a Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia prac interwencyjnych w ciągu 24 godzin w dni robocze (z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy, których nie wlicza się do biegu 24-godzinnego terminu) v. Przez sytuacje awaryjne rozumie się wszelkie nagle powstałe uszkodzenia nawierzchni jezdni w pasie drogowym, które stwarzają realne zagrożenie dla ruchu. vi. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, 2) Część 2: "Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II dz. nr 278/1" a. Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II dz. nr 278/1 o długości 100 mb. Zakres prac: i. chodnik o szerokości od 1,25 do 3 m i długości 996 m o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm. Chodnik ograniczony został krawężnikiem betonowym 15x30 oraz obrzeżem chodnikowym 8x30. Przy krawężniku należy rozebrać dwa rzędy starej kostki kamiennej i wykonać z niej ściek przykrawężnikowy dwurzędowy na ławie betonowej. Lokalnie w miejscach gdzie kostka jest zapadnięta i nierówna należy wykonać przełożenie nawierzchni. Na odcinkach gdzie występuje kostka betonowa należy analogicznie wykonać taki sam obniżony ciek z kostki betonowej oraz naprawić lokalne zapadnięcia. ii. Opis trasy w planie. iii. W km około 0+150 występować będzie lokalne zwężenie chodnika do 1,25 m ponieważ w tym miejscu ogrodzenie posesji jak i budynek przylegający znajduje się w bliskiej odległości od istniejącej drogi. iv. W kilometrażu od 0+005 do 0+085 z prawej strony występuje istniejący chodnik oddalony od krawędzi drogi od 0,5 do 1,5 m. Na długości chodnika należy rozebrać istniejący krawężnik uzupełnić nawierzchnie chodnika i wykonać nowy krawężnik z ściekiem z kostki na krawędzi istniejącej drogi tak aby dowiązać się do istniejącego chodnika przy drodze głównej. v. Opis trasy w przekroju podłużnym. vi. Niweleta projektowanego chodnika dostosowana do istniejącej drogi. b. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca c. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót. d. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu szczegółowego, sporządzonego w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiary nie obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 3) Część 3: "Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 523, 525, 520 w miejscowości Poniatowice" a. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 523, 525, 520 w m. Poniatowice o długości 225 mb. Projektuje się drogę o konstrukcji: i. 8cm warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej; ii. 3cm podsypka piaskowo - cementowa; iii. 15cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie; iv. 10cm kruszywo stabilizowane cementem v. Wymiana podłoża (nasyp niekontrolowany piaszczysty z gruzem ceglanym) na warstwę odsączającą z piasku vi. Konstrukcja poboczy, zjazdów i dojść do posesji: vii. 15cm nawierzchnia z kruszywa łamanego i frezowiny z rozbiórki istniejącej nawierzchni; viii. Zaprojektowano ściek z kostki betonowej 2x10cm. Jezdnia wydzielona opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej. ix. Frezowina pochodząca z rozbiórki istniejącej nawierzchni przewidziana została do wykorzystania na pobocza, zjazdy i dojścia do posesji.. x. Opis trasy w planie xi. Droga jednojezdniowa, jednopasowa o szerokości pasa 3,5m, spadek jednostronny xii. Dwustronne pobocze o szerokości 0,75m xiii. Opis tasy w przekroju poprzecznym xiv. Profil podłużny został dostosowany do istniejącej terenu, w sposób zapewniający spadki podłużne umożliwiające odprowadzenie wód z projektowanej drogi. b. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca c. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót. d. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu szczegółowego, sporządzonego w oparciu o przedmiary stanowiące załącznik do SIWZ. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiary nie obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje. 4) Część 4: "Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 34 na odcinku od Nowosiedlic do granicy z miastem Oleśnica w km 76+050 - 77+819,92" a. Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 34 na odcinku od Nowosiedlic do granicy z miastem Oleśnica w km 76+050 - 77+819,92. Zakres prac: i. Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na podstawie PFU z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami do 30.12.2019r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową w 3 egz. przedmiary i kosztorysy 2 egz. w wersji papierowej i CD b. zakres zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej: i. przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca na własny koszt uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia i decyzje, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowalnych ii. wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym dokumentację projektową. iii. do zadań Wykonawcy należeć będzie także uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. c. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z następującymi aktami prawnymi: i. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Dz.U.2012.462 z dnia 2012.04.27) ii. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j. z dnia 2013.09.24) iii. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389 z dnia 2004.06.08) iv. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003.120.1126 z dnia 2003.07.10) d. Prawa autorskie - w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 11 do umowy e. Wykonanie robót budowlanych j.n. do 27.11.2020r. i. Projektuje się : - Budowę chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej DW 340 w km 76+050 - 77+819,92 - etap II - Budowę zjazdów indywidualnych bitumicznych; - Przebudowę skrzyżowania w km 76+439,55 - Usunięciu wszystkich kolizji, jakie wystąpią na przebudowywanym odcinku. - Przepusty przy łącznicach węzła S8 ii. Opis trasy w przekroju podłużnym iii. Z uwagi na wjazdy i skrzyżowania z drogami gminnymi, projektowany chodnik został wpisany w wysokości terenu istniejącego. W przypadku iv. wykonania chodnika przy krawędzi jezdni, niweleta chodnika jest zgodna z niweletą drogi. v. Konstrukcja nawierzchni vi. Technologia robót musi być zgodna z określoną w dokumentacji projektowej. Warstwy konstrukcyjne wszystkich elementów przekroju vii. poprzecznego, spadki podłużne i poprzeczne powinny odpowiadać przyjętym w projekcie rozwiązaniom. viii. Zaproponowano wykonanie konstrukcji chodnika w technologii bitumicznej. Na etapie wykonania właściwego projektu budowlanego należy ix. wprowadzić przedmiotową konstrukcję do opracowania lub zaproponować konstrukcję równoważną spełniającą wymagania normowe. x. Konstrukcja chodnika: - Warstwa ścieralna AC 8S gr 5 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 15 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xi. Konstrukcja wjazdów: - Warstwa ścieralna AC 8S gr 8 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 20 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xii. Konstrukcja na skrzyżowaniach: - Warstwa ścieralna AC 11S gr 4 cm - Warstwa wiążąca AC 16W gr 5 cm - Podbudowa bitumiczna AC 22P gr 7 cm - Podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. 20 cm - Warstwa kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm xiii. Chodniki wygrodzone od strony terenu opornikiem betonowym 12x25 cm, jezdnia ulicy oddzielona krawężnikami 15x30 cm. Pomiędzy xiv. jezdnią a krawężnikiem projektuje się ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm. Krawężniki i oporniki posadowione są na podsypce xv. cementowo-piaskowej o gr. 3 cm i ławach betonowych C12/15. Ławy betonowe posadowione są warstwie kruszywa stabilizowanego xvi. cementem o gr. 15 cm f. Dodatkowe informacje i wymagania wykonania przedmiotu zamówienia: i. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowaniu celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. ii. 2Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. iii. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. iv. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca g. Razem z wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego całego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat kolaudacyjny zawierający miedzy innymi: i. dokumentację powykonawczą, w tym dokumentacje fotograficzną budowy , ii. geodezyjną dokumentację powykonawczą, iii. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego albo jednostkowego stosowania w budownictwie dla wbudowanych materiałów, iv. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych sprawdzeń i badań potwierdzone przez uprawnione do tego podmioty, v. oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy z projektem budowlanym. W razie zmian w zatwierdzonym projekcie, oświadczenie powinno być potwierdzone przez projektanta z załączeniem rysunków zamiennych i opisem zmian. vi. Instrukcja sporządzenia i zalecenia dotyczące zawartości operatu kolaudacyjnego zostanie wskazana przez inspektora nadzoru robót h. Roboty objęte zamówieniem opisanym w PFU należy zaprojektować i wykonać w szczególności w oparciu o: i. Wymogi prawa polskiego i Unii Europejskiej ii. Wytyczne techniczne do projektowania i realizacji chodników drogowych, iii. Wymagania Zamawiającego i wzajemne ustalenia i. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, sporządzonego w oparciu o SIWZ, w tym OPZ oraz PFU, uwzględniającego terminy wykonania prac projektowych oraz prac budowlanych, a nadto z uwzględnieniem kwot wynagrodzenia za poszczególne etapy. Harmonogram musi zostać uzgodniony pomiędzy stronami umowy. Harmonogram musi zawierać skończone elementy robót. Wykonawca jest zobowiązany również do jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska. Zmiana harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego nie stanowi zmiany treści umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Remonty dróg wewnętrznych w roku 2019"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89720
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-DRÓG DOLNY ŚLĄSK S.A.
Email wykonawcy: troch@poldrog.pl
Adres pocztowy: Ul. Wawelska 106
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143172
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143172
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143172
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: II. Dla części II "Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej ul. Pogodna Bystre etap II dz. nr 278/1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 2 w zw. z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - oferta z najniższa? cena? przewyższa kwotę?, która? zamawiający zamierza przeznaczyć? na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie zwiększył tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postepowaniu w terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez wykonawcę: TOM TRANS Tomasz Walczak - Oleśnica opiewająca na kwotę 199 440,32 zł. Kwota brutto, jaka? zamawiający zamierza przeznaczyć? na sfinansowanie zamówienia to 80 000,00 zł. Mając powyższe na uwadze postepowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 523, 525, 520 w miejscowości Poniatowice":

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223862.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomasz Walczak TOM TRANS
Email wykonawcy: biuro@tomtrans.oca.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyczna 2-2a
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288666.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288666.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288666.41
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: "Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 34 na odcinku od Nowosiedlic do granicy z miastem Oleśnica w km 76+050 - 77+819,92"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 2 w zw. z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp -oferta z najniższa? cena? przewyższa kwotę?, która? zamawiający zamierza przeznaczyć? na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie zwiększył tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postepowaniu w terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty złożone przez wykonawców: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A. - Drawsko Pomorskie opiewająca na kwotę 2 447 700,00 zł. TOM TRANS Tomasz Walczak - Oleśnica opiewająca na kwotę 2 261 500,08 zł. Kwota brutto, jaka? zamawiający zamierza przeznaczyć? na sfinansowanie zamówienia to 1300000,00 zł. Mając powyższe na uwadze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.