eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-23

Ogłoszenie nr 510176705-N-2019 z dnia 23-08-2019 r.

Urząd Statystyczny we Wrocławiu: Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków", w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, Działania 1.3 - Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 - Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548527-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Statystyczny we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 33171900000000, ul. ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 716 400, e-mail I.Karolewska@stat.gov.pl, faks 713 716 360.
Adres strony internetowej (url): http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRO-WA.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach zadania: "Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu - Etap II", położonego przy ulicy Oławskiej 31, 50-950 Wrocław, w ramach Projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków". 2.Przedmiot zamówienia w Etapie II obejmuje swoim zakresem w szczególności wykonanie robót budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych związanych z: 1)modernizacją wentylacji mechanicznej z rekuperacją; 2)dociepleniem ścian i stropu; 3)modernizacją instalacji ciepłej wody użytkowej (wymiana podgrzewaczy, montaż armatury wodooszczędnej); 4)modernizacją instalacji centralnego ogrzewania (wymiana termostatów, izolacja przewodów grzewczych, regulacja instalacji, automatyka pogodowa). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna - pozycje dotyczące modernizacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją, docieplenia ścian i stropu, modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami murarsko-tynkarskimi, ślusarsko-blacharskimi, wykończeniowymi i pomocniczymi. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9 do SIWZ i obejmuje: 1)projekt budowlany; 2)projekt wykonawczy - architektura, konstrukcja; 3)projekt wykonawczy - instalacje sanitarne; 4)projekt wykonawczy - instalacje elektryczne (pozycje dotyczące zasilania instalacji wentylacji); 5)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - dla każdej z branż: a)Roboty budowlane; b)SST-01 Instalacja wentylacji, SST-02 Instalacja wodociągowa, SST-03 Instalacja centralnego ogrzewania; c)Instalacje elektryczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45331200-8, 45331210-1, 45331100-7, 45332200-5, 45310000-3, 45320000-6, 45261320-3, 45321000-3, 45410000-4, 45320000-6, 45400000-1, 45262522-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 803252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@defero.net.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 102/112
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 988000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 988000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1798998.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.