To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-15
Ogłoszenie nr 510176415-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie: Zakup i dostawa szaf chłodniczych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572489-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32790700060000,
ul. Żeromskiego
52,
84-120
Władysławowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 746 314, e-mail
przetargi.wladyslawowo@cos.pl, faks
586 746 350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cos.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa szaf chłodniczych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania, a także krótki instruktaż użytkowania fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji nie starszy niż 2019). Zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza się składanie ofert na urządzenia równoważne, spełniające, co najmniej minimalne oczekiwania postawione przez Zamawiającego. W opisie przedmiotu zamówienia zawarto parametry równoważności, które należy spełnić. Należy je traktować, jako minimalne. Pod rygorem odrzucenia oferty należy wypełnić zgodnie z instrukcją specyfikację oferowanego asortymentu. Wszelkie wytyczne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować, jako konfigurację minimalną (parametry minimalne). Wszędzie tam gdzie wskazano ewentualne znaki towarowe należy przyjąć, że dopuszcza się produkt równoważny. Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wykazać, że zaoferowane przez niego dostawy równoważne spełniają minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego składając ofertę przetargową. Produkty równoważne dopuszcza się, zgodnie z ustawą Pzp, jednak nie mogą być gorsze. Jeśli w opisie zawarto jakieś minimalne wymagania to należy je spełnić, jeśli podano jakiś przedział to należy zawrzeć się w nim. Przekroczenie lub nie spełnienie minimalnych warunków sankcjonowane będzie odrzuceniem oferty. Jeśli któryś z elementów zawiera wskazanie nazwy handlowej czy też symbol danego producenta, to należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe. W przypadku składania oferty równoważnej należy wykazać, że inne rozwiązania spełniają minimalne wymogi, pod rygorem odrzucenia oferty. W przypadku nie spełnienia wymagań oferty zostaną odrzucone. W przypadku zatajenia przed Zamawiającym informacji o produkcie, a następnie stwierdzeniu, że dostawa nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia - Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia dostawy i żądać obniżenia wynagrodzenia, w tym Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne. Zamawiający oczekuje profesjonalnego podejścia do realizacji. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości urządzeń, gdyż doświadczony jest funkcjonowaniem obiektu gastronomicznego i wie jakie funkcjonalności i parametry będą się dobrze sprawowały. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ tj. w formularzu oferty. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenie było zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (lub równoważne w zakresie określonym przez Zamawiającego). Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące. Usługa serwisowa, co najmniej raz na 6 miesięcy, podczas trwania okresu gwarancji. W przypadku awarii 2 dni robocze na usunięcie usterek. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały dokument potwierdzający pozwolenie na kontakt z żywnością, znak "CE" oraz deklarację zgodności CE.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39711100-0
Dodatkowe kody CPV: 63200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13008.13
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GASTRO-TRADE Marcin Skiba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Termomodernizacja internatu Albatros oraz budowa łącznika z krytą pływalnią w OPO we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Chłodziarki i zamrażarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.