eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznychw ramach projektu pn."Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-23

Ogłoszenie nr 510176290-N-2019 z dnia 23-08-2019 r.

Powiat Kościerski: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznychw ramach projektu pn.: "Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571079-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kościerski, Krajowy numer identyfikacyjny 19167511000000, ul. ul. 3 Maja 9 C, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 680 18 40, e-mail zp1@powiatkoscierski.pl, faks 58 680 18 58.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.e-bip.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznychw ramach projektu pn.: "Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.41.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznychw ramach projektu pn.: "Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych): Część 1- dostawa specjalistycznego wyposażeniapracowni - ICT mechatronik - urządzenie multimedialne i wielofunkcyjne Część 2 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik -programowanie sterownika PLC Część 3 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik -3 stanowiska mechatronika Część 4 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach ze sprężonym powietrzem Część 5 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Część 7 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków Część 8 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna Część 9 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej Część 10 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna Część 11 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna Część 12 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu Część 13 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne montażowe sprężarkowych układów chłodniczych Część 14 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania oporów rurociągów Część 15 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania współpracy wentylatorów w sieci wentylacyjnej Część 16 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania urządzenia klimatyzacyjnego Część 17 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - Zestaw techniczny F-gazowy Część 18 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko obsługi Część 19 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - pozostałe elementy pracowni Część 20 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji Część 21 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacjikolektora słonecznego Część 22 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji modułu fotowoltaicznego Część 23 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacji sprężarkowej pompy ciepła Część 24 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji kotła na biomasę Część 25 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji turbiny wiatrowej o pionowej osi obrotu z generatorem o mocy do 1 kw. Część 26 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej Część 27 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie Część 28 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie Część 29 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - rusztowanie choinkowe Część 30 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat tynkarski Część 31 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat szpachlarski

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 38653400-1, 30195800-0, 18939000-0, 30232100-5, 48190000-6, 48983000-2, 39162110-9, 38410000-2, 38300000-8, 31161900-1, 31100000-7, 31120000-3, 31700000-3, 38552000-9, 38342000-4, 38341320-6, 38341310-3, 31711130-3, 38561110-9, 42661000-7, 31110000-0, 31500000-1, 42650000-7, 39162110-9, 44512940-3, 39162110-9, 44512940-3, 30174000-9, 48972000-2, 30210000-4, 48190000-6, 48430000-1, 39162110-9, 32330000-5, 32340000-8, 39160000-1, 39162100-6, 39150000-8, 32343000-9, 32340000-8, 32342000-2, 39150000-8, 39162110-9, 39717200-3, 45350000-5, 42500000-1, 39162110-9, 39717200-3, 45350000-5, 42500000-1, 39162110-9, 38296000-6, 39162110-9, 38296000-6, 42513200-7, 42123300-0, 39162110-9, 38296000-6, 39162110-9, 38296000-6, 39717000-1, 42520000-7, 42522000-1, 39162110-9, 38296000-6, 39717000-1, 39717200-3, 39162110-9, 44512940-3, 38540000-2, 39162110-9, 39717200-3, 42513200-7, 31120000-3, 44512940-3, 38540000-2, 39717100-2, 39162110-9, 42513200-7, 38423000-6, 38400000-9, 38420000-5, 38000000-5, 38121000-9, 38543000-3, 38410000-2, 38413000-3, 39162100-6, 48000000-8, 48190000-6, 48321000-4, 39162110-9, 39162000-5, 09330000-1, 09331100-9, 39162110-9, 39162000-5, 09330000-1, 09331200-0, 09332000-5, 39162110-9, 39162000-5, 42122000-0, 42122500-5, 42511110-5, 39162110-9, 39162000-5, 44621200-1, 39162110-9, 39162000-5, 31121300-3, 31120000-3, 39162110-9, 39162000-5, 09330000-1, 09331200-0, 31711120-0, 31682210-5, 31400000-0, 31500000-1, 31521000-4, 09331100-9, 39162110-9, 38400000-9, 38410000-2, 44510000-8, 42652000-1, 44512000-2, 43800000-1, 43810000-4, 43812000-8, 39151200-7, 39162110-9, 44510000-8, 42652000-1, 44512000-2, 43800000-1, 42990000-2, 42999100-6, 42640000-4, 43414000-8, 44212000-9, 44212310-5, 42000000-6, 42990000-2, 42000000-6, 42990000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - urządzenie multimedialne i wielofunkcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - programowanie sterownika PLC

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41463.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PART-AD Artur Dyrda, Grzechynia 635, 34-220 Maków Podhalański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PART-AD Artur Dyrda, Grzechynia 635, 34-220 Maków Podhalański
Kod pocztowy: 34-220
Miejscowość: Grzechynia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47940.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47940.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87822.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska mechatronika

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia wpłynęły 3 oferty na część 3 zamówienia i 1 oferta na część 12 zamówienia. W obu częściach zamówienia oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. o Część 3 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik -3 stanowiska mechatronika Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 3 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach ze sprężonym powietrzem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59878.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 mag. 7, 49-600 Brzeg
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 mag. 7, 49-600 Brzeg
Kod pocztowy: 49-600
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62361.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 mag. 7, 49-600 Brzeg
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 mag. 7, 49-600 Brzeg
Kod pocztowy: 49-600
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53505.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53505.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128781.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 6 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część 7 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 7 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 7 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część 8 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19105.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NORDWECO Sp. z o.o, ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: NORDWECO Sp. z o.o, ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin
Kod pocztowy: 71-130
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16273.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16273.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16273.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część 9 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15051.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INPROSYSTEM Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 80, 43-316 Bielsko-Biała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: INPROSYSTEM Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 80, 43-316 Bielsko-Biała
Kod pocztowy: 43-316
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22440.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22440.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22440.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część 10 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 10 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 10 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Część 11 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 11 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 11 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Część 12 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia wpłynęła 1 oferta na część 12 zamówienia. W części zamówienia oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. o Część 12 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 12 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Część 13 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne montażowe sprężarkowych układów chłodniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18450.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Część 14 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania oporów rurociągów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32520.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44895.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44895.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44895.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Część 15 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania współpracy wentylatorów w sieci wentylacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32520.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45510.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45510.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Część 16 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania urządzenia klimatyzacyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31980.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Część 17 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - Zestaw techniczny F-gazowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11980.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Część 18 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko obsługi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7398.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Część 19 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - pozostałe elementy pracowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6463.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5870.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7236.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Część 20 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4878.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INPROSYSTEM Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 80, 43-316 Bielsko-Biała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: INPROSYSTEM Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 80, 43-316 Bielsko-Biała
Kod pocztowy: 43-316
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4538.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4538.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4538.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Część 21 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacji kolektora słonecznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34718.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43050.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Część 22 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji modułu fotowoltaicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Część 23 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacji sprężarkowej pompy ciepła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Część 24 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji kotła na biomasę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28455.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Część 25 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji turbiny wiatrowej o pionowej osi obrotu z generatorem o mocy do 1 kw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22764.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Część 26 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8907.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13664.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Część 27 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8682.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik, ul. Mariańska 116, 47-400 Racibórz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik, ul. Mariańska 116, 47-400 Racibórz
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13224.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13224.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23689.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Część 28 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8536.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "Majster" Robert Tubielewicz, ul. 1 Maja 13/1, 78-400 Szczecinek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Firma Handlowa "Majster" Robert Tubielewicz, ul. 1 Maja 13/1, 78-400 Szczecinek
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9644.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Część 29 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - rusztowanie choinkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8130.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24999.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Część 30 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat tynkarski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13178.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22640.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Część 31 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat szpachlarski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15365.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
Kod pocztowy: 74-101
Miejscowość: Gryfino
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25700.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.