To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-23
Ogłoszenie nr 510176290-N-2019 z dnia 23-08-2019 r.
Powiat Kościerski: Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznychw ramach projektu pn.: "Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571079-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kościerski, Krajowy numer identyfikacyjny 19167511000000,
ul. ul. 3 Maja
9 C,
83-400
Kościerzyna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 680 18 40, e-mail
zp1@powiatkoscierski.pl, faks
58 680 18 58.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.e-bip.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznychw ramach projektu pn.: "Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.41.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu, wyposażenia, montaż i rozruch pracowni dydaktycznychw ramach projektu pn.: "Nowoczesna baza edukacji zawodowej przez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Kształcenie zawodowe, Działanie 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych): Część 1- dostawa specjalistycznego wyposażeniapracowni - ICT mechatronik - urządzenie multimedialne i wielofunkcyjne Część 2 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik -programowanie sterownika PLC Część 3 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik -3 stanowiska mechatronika Część 4 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach ze sprężonym powietrzem Część 5 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Część 7 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków Część 8 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna Część 9 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej Część 10 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna Część 11 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna Część 12 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu Część 13 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne montażowe sprężarkowych układów chłodniczych Część 14 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania oporów rurociągów Część 15 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania współpracy wentylatorów w sieci wentylacyjnej Część 16 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania urządzenia klimatyzacyjnego Część 17 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - Zestaw techniczny F-gazowy Część 18 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko obsługi Część 19 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - pozostałe elementy pracowni Część 20 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji Część 21 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacjikolektora słonecznego Część 22 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji modułu fotowoltaicznego Część 23 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacji sprężarkowej pompy ciepła Część 24 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji kotła na biomasę Część 25 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji turbiny wiatrowej o pionowej osi obrotu z generatorem o mocy do 1 kw. Część 26 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej Część 27 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie Część 28 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie Część 29 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - rusztowanie choinkowe Część 30 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat tynkarski Część 31 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat szpachlarski
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 38653400-1, 30195800-0, 18939000-0, 30232100-5, 48190000-6, 48983000-2, 39162110-9, 38410000-2, 38300000-8, 31161900-1, 31100000-7, 31120000-3, 31700000-3, 38552000-9, 38342000-4, 38341320-6, 38341310-3, 31711130-3, 38561110-9, 42661000-7, 31110000-0, 31500000-1, 42650000-7, 39162110-9, 44512940-3, 39162110-9, 44512940-3, 30174000-9, 48972000-2, 30210000-4, 48190000-6, 48430000-1, 39162110-9, 32330000-5, 32340000-8, 39160000-1, 39162100-6, 39150000-8, 32343000-9, 32340000-8, 32342000-2, 39150000-8, 39162110-9, 39717200-3, 45350000-5, 42500000-1, 39162110-9, 39717200-3, 45350000-5, 42500000-1, 39162110-9, 38296000-6, 39162110-9, 38296000-6, 42513200-7, 42123300-0, 39162110-9, 38296000-6, 39162110-9, 38296000-6, 39717000-1, 42520000-7, 42522000-1, 39162110-9, 38296000-6, 39717000-1, 39717200-3, 39162110-9, 44512940-3, 38540000-2, 39162110-9, 39717200-3, 42513200-7, 31120000-3, 44512940-3, 38540000-2, 39717100-2, 39162110-9, 42513200-7, 38423000-6, 38400000-9, 38420000-5, 38000000-5, 38121000-9, 38543000-3, 38410000-2, 38413000-3, 39162100-6, 48000000-8, 48190000-6, 48321000-4, 39162110-9, 39162000-5, 09330000-1, 09331100-9, 39162110-9, 39162000-5, 09330000-1, 09331200-0, 09332000-5, 39162110-9, 39162000-5, 42122000-0, 42122500-5, 42511110-5, 39162110-9, 39162000-5, 44621200-1, 39162110-9, 39162000-5, 31121300-3, 31120000-3, 39162110-9, 39162000-5, 09330000-1, 09331200-0, 31711120-0, 31682210-5, 31400000-0, 31500000-1, 31521000-4, 09331100-9, 39162110-9, 38400000-9, 38410000-2, 44510000-8, 42652000-1, 44512000-2, 43800000-1, 43810000-4, 43812000-8, 39151200-7, 39162110-9, 44510000-8, 42652000-1, 44512000-2, 43800000-1, 42990000-2, 42999100-6, 42640000-4, 43414000-8, 44212000-9, 44212310-5, 42000000-6, 42990000-2, 42000000-6, 42990000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - urządzenie multimedialne i wielofunkcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3252.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - programowanie sterownika PLC |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41463.41
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PART-AD Artur Dyrda, Grzechynia 635, 34-220 Maków Podhalański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47940.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska mechatronika |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia wpłynęły 3 oferty na część 3 zamówienia i 1 oferta na część 12 zamówienia. W obu częściach zamówienia oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. o Część 3 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik -3 stanowiska mechatronika Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 3 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach ze sprężonym powietrzem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59878.05
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 mag. 7, 49-600 Brzeg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44280.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT mechatronik - 3 stanowiska do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59756.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski, ul. Towarowa 10 mag. 7, 49-600 Brzeg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53505.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 6 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - do programowania i tworzenia etykiet i kodów kreskowych Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 6 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 7 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pakiet edukacyjny dla logistyków Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 7 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Logistyk - pracownia fonetyczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19105.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NORDWECO Sp. z o.o, ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16273.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Spedytor - nagłośnienie do sali konferencyjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15051.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INPROSYSTEM Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 80, 43-316 Bielsko-Biała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22440.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 10 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala klimatyzacyjna Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 10 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia nie wpłynęły żadne oferty: o Część 11 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - centrala wentylacyjna Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 11 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część 12 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dnia 22.07.2019 roku o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na następujące części zamówienia wpłynęła 1 oferta na część 12 zamówienia. W części zamówienia oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. o Część 12 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badań mikroklimatu Zamawiający unieważnia postępowanie dla części 12 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część 13 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne montażowe sprężarkowych układów chłodniczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część 14 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania oporów rurociągów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32520.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44895.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Część 15 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania współpracy wentylatorów w sieci wentylacyjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32520.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "MICRO" Marek Kowalski, ul. Lipowa 1; 48-385 Otmuchów
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45510.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Część 16 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko dydaktyczne do badania urządzenia klimatyzacyjnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24390.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31980.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część 17 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - Zestaw techniczny F-gazowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7317.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Część 18 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - stanowisko obsługi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7398.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Część 19 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - ICT chłodnictwo i klimatyzacja - pozostałe elementy pracowni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6463.41
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5870.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Część 20 - wyposażenie pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - pracownia dokumentacji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4878.05
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INPROSYSTEM Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 80, 43-316 Bielsko-Biała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4538.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Część 21 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacji kolektora słonecznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34718.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Część 22 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji modułu fotowoltaicznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23550.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Część 23 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko montażu, uruchamiania i eksploatacji instalacji sprężarkowej pompy ciepła |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Część 24 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji instalacji kotła na biomasę |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28455.28
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Część 25 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowisko eksploatacji turbiny wiatrowej o pionowej osi obrotu z generatorem o mocy do 1 kw. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22764.23
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Część 26 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - energia odnawialna - stanowiska egzaminacyjne do poszczególnych kwalifikacji w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8907.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13620.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Część 27 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - stanowisko murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8682.93
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik, ul. Mariańska 116, 47-400 Racibórz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13224.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Część 28 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8536.59
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "Majster" Robert Tubielewicz, ul. 1 Maja 13/1, 78-400 Szczecinek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Część 29 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - rusztowanie choinkowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8130.08
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Część 30 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat tynkarski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13178.86
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Część 31 - dostawa specjalistycznego wyposażenia pracowni - Budownictwo - pozostałe wyposażenie pracowni murarz - tynkarz, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie - agregat szpachlarski |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15365.85
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DUMAGRAM Elżbieta Duma; ul. Z. Krasińskiego 110/4; 74-101 Gryfino
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Utworzenie ogólnodostępnego i wielofunkcyjnego parku sportowo-rekreacyjnego w Kościerzynie
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej .
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej
- Odnowienie budynku Centrum Usług Wspólnych w Kościerzynie
- Adaptacja budynku na cele prowadzenia Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Kościerzynie
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.