To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510176247-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Gmina Łęka Opatowska: Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego dla dwuoddziałowego przedszkola wraz z oddziałem żłobkowym w Łęce Opatowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Nowy żłobek w Gminie Łęka Opatowska szansą dla rodziców" współfinansowany ze środków EFS w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 6.4 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi Poddziałanie 6.4.1 Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi. Projekt pn. "Inwestycja w przedszkolaków- utworzenie nowego oddziału przedszkolnego oraz realizacja zajęć wyrównujących szanse edukacyjne w Gminie Łęka Opatowska" współfinansowany ze środków EFS w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Edukacja przedszkolna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568933-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łęka Opatowska, Krajowy numer identyfikacyjny 54117300000000,
ul. ul. Akacjowa
4,
63-645
Łęka Opatowska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-62 7814520, 7814536, e-mail
sekretariat@leka-opatowska.pl, faks
0-62 7814521.
Adres strony internetowej (url): www.leka-opatowska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego dla dwuoddziałowego przedszkola wraz z oddziałem żłobkowym w Łęce Opatowskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPPG.271.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego dla dwuoddziałowego przedszkola wraz z oddziałem żłobkowym w Łęce Opatowskiej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Część I: Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego dla żłobka 2) Część II: Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego dla przedszkola 3) Część III: Zakup i dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz budżetu Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia przez okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru i podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowe, posiadać właściwe certyfikaty i atesty, aprobaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP w tym użytkowania przez dzieci do lat 3, oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, wolne od wad oraz odpowiednio oznaczone i zapakowane. Zabawki muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznakowanie CE. Meble muszą być dostosowane do wymagań ergonomii. 2) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. 7. Zakres przedmiotu zamówienia zobowiązuje Wykonawcę także do: 1) dowozu (dostarczenia) w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 przedmiotu zamówienia do budynku przedszkola i żłobka w Łęce Opatowskiej (ul. Słoneczna 2 63-645 Łęka Opatowska), wniesienia dostarczonych mebli i wyposażenia oraz rozmieszczenie i montaż (w szczególności montaż mebli, monitora interaktywnego, TV). Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu, rozładunku, montażu, 2) przekazania Zamawiającemu (w formie papierowej, w języku polskim) w dniu odboru kart gwarancyjnych, wszelkich atestów i certyfikatów dopuszczających do stosowania dostarczonego wyposażenia oraz instrukcji dostarczonego wyposażenia, 3) odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, i wnoszenia przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 9. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu, w tym zagospodarowania powstałych odpadów. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30236000-2, 39161000-8, 39221000-7, 37500000-3, 39141000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego dla żłobka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla Części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.". W Części 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu dydaktycznego dla przedszkola |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dla Części 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.". W Części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33338.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EDUMAX Dawid Dzierla
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40999.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - w podziale na 2 zadania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.