eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Przebudowa części budynku po byłym gimnazjum na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510176068-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Urząd Miejski w Człuchowie: Przebudowa części budynku po byłym gimnazjum na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564387-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Człuchowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52540629300000, ul. ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 342 291, e-mail sekretariat@czluchow.eu, faks 598 343 272.
Adres strony internetowej (url): www.czluchow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa części budynku po byłym gimnazjum na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w celu dostosowania części budynku po byłym gimnazjum na siedzibę MOPS. Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie klapy oddymiającej, wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, rozebranie ścianek działowych z profili PCV, murowanie ścian i ścianek działowych z bloczków i płytek gazobetonowych wraz z ułożeniem nadproży, wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych, wykonanie tynków żywicznych mozaikowych, wewnętrzne roboty malarskie, wymianę okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, wykonanie podłóg z paneli. W zakresie instalacji sanitarnych zakres obejmuje wymianę instalacji wod.-kan. oraz demontaż i montaż ustępów, umywalek, zlewozmywaków i baterii. W zakresie jest również wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych i oświetleniowej wraz z osprzętem, montaż tablic rozdzielczych, przycisku p.poż., montaż instalacji alarmowej i teletechnicznej wraz z osprzętem oraz instalacji systemu oddymiania. Uwaga! Cześć robót z zakresu instalacji elektrycznych nie jest objętych niniejszym postępowaniem (będzie realizowana w kolejnym etapie robót). Zakres robót, których nie należy kalkulować: 1. Całość II piętro - z wyjątkiem WLZ do rozdzielnicy R3, który należy wykonać, 2. Instalacja alarmowa - całość, 3. Część instalacji gniazd wtykowych ogólnych - gniazda, które nie należy kalkulować zakreślono w żółte kółko na rysunkach pomocniczych E1; E2, 4. Instalacja strukturalna - pierwotnie do każdego punktu PEL przyjęto przewód UTP do komputera, drukarki, telefonu. Należy przyjąć na każde pomieszczenie biurowe jeden telefon i drukarkę. Miejsce doprowadzenia drukarki oraz telefonu na rysunkach pomocniczych jako PEL2 Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR) oraz ekspertyzę techniczną przeciwpożarową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45430000-0, 45260000-7, 45442100-8, 45421100-5, 45431000-7, 45262000-1, 45310000-3, 45332000-3, 45332200-5, 45312100-8, 45314200-3, 45314320-0, 45317300-5, 45311000-0, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 458414.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JULBUD" Maciej Lemańczyk
Email wykonawcy: julbud@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Sępoleńska 40
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 534622.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534622.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 628900.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.