eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słopnice › Dostawa sprzętu komputerowego w zakresie realizacji projektu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175928-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Wójt Gminy Słopnice: Dostawa sprzętu komputerowego w zakresie realizacji projektu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562694-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Słopnice, Krajowy numer identyfikacyjny 49073206000000, ul. Słopnice 911, 34-615 Słopnice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 326 200, e-mail gmina@slopnice.pl, faks 183 326 018.
Adres strony internetowej (url): www.slopnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego w zakresie realizacji projektu Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGK.271.05.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych laptopów wraz z oprogramowaniem w zakresie realizacji projektu "Zdalna szkoła+". Planowana ilość minimum: 35 sztuk. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości sprzętu o maksymalnie 15 sztuk w przypadku otrzymania korzystnej oferty w stosunku do kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z tego prawa w niepełnym zakresie. O skorzystaniu z tego prawa Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej przed podpisaniem umowy. Minimalne wymagania: Komputer przenośny (laptop) ? procesor równoważny z Intel i3, minimum 2 rdzenie i 4 wątki, osiągający w testach benchmark dostępnych na stronie internetowej https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wartość "CPU Mark" minimum 2599 punktów, ? wielkość matrycy minimum 15,6 cala, ? pamięć operacyjna DDR3 minimum 4 GB, ? dysk SSD minimum 256 GB, ? karta graficzna zintegrowana, ? karta sieciowa LAN 10/100/1000 MB/s, ? karta sieciowa WiFi, ? system operacyjny Windows 10 Professional, ? dodatkowo mysz przewodowa o podstawowych funkcjach, ? porty USB min. 2 szt., ? wbudowane głośniki stereo oraz mikrofon, ? zasilacz oraz bateria, ? kolor dominujący szary lub czarny. Wykonawca w formularzu ofertowym wpisze typ procesora, oraz wartość punktacji "CPU MARK" w rankingu na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php . Produkty będące przedmiotem zamówienia musza być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta, dostarczone z kompletem dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej, zgodne z odpowiednimi normami i wymogami formalnymi dla dopuszczenia do użytku w Polsce. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z dokumentacją do siedziby Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30237410-6, 48620000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79715.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 19
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 19
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
Email wykonawcy: adrian.dziedzic@nbit.pl
Adres pocztowy: ul.Plebańska 38
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1924.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1924.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość umowy brutto: 96217,00 zł


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.