eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.



Ogłoszenie z dnia 2019-08-22

Ogłoszenie nr 510175588-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.

Burmistrz Gminy Pniewy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Działania 3.2

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000, ul. ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2938601, e-mail um@pniewy.wokiss.pl, faks 61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZT.271.1.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego nad realizacją zadania pn. "Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej" " w zakresie obejmującym budynki: 1) Liceum Ogólnokształcące w Pniewach, 2) sala gimnastyczna przy Liceum Ogólnokształcącym w Pniewach, 3) Szkoła Podstawowa w Pniewach, 4) sala gimnastyczna przy Szkole Podstawowej w Pniewach. Wykonawca zobowiązany posiadania właściwych uprawnień do prowadzenia nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w wyznaczonych przez Zamawiającego zebraniach na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego. Termin pierwszego zebrania ustali Zamawiający i poinformuje o nim Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy przede wszystkim poprzez: 1) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową, ekspertyzami ornitologicznymi i chiropterologicznymi, uzyskanymi decyzjami, obowiązującymi przepisami w okresach, w którym prowadzone są roboty, 2) nadzór nad dopuszczeniem do montażu budek lęgowych zgodnie z wytycznymi określonymi w ekspertyzach, 3) złożenie oświadczenia o zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania i jego prawidłowym wykonaniu zgodnie z ekspertyzami, 4) udział w czynnościach odbiorowych prac wraz z podpisaniem protokołów odbioru, odrębnie dla każdego obiektu. Nadzór należy prowadzić z zachowaniem obowiązujących przepisów ustawy o ochronie przyrody i przepisów z nią związanych. . Za wykonanie zadania Zamawiający przewiduje wynagrodzenie miesięczne. Za okresy dłuższe niż jeden miesiąc kalendarzowy, w których nie będą prowadzone roboty budowlane, Wykonawca nie pobierze ustalonego wynagrodzenia. W przypadku nieprzepracowania przez Wykonawcę pełnego okresu rozliczeniowego (miesiąca) ze względu na wstrzymanie robót, a także z powodu zakończenia realizacja zadania, wynagrodzenie zostanie określone proporcjonalnie do długości okresu podlegającemu rozliczeniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71700000-5


Dodatkowe kody CPV: 71700000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5370.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eko-Remiges Łukasz Kurkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łyskowskiego 26A/48
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6605.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6605.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6605.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego, nie można było dokonać w odpowiednim terminie wyboru inspektora nadzoru inwestorskiego w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. W związku przekazaniem placu budowy w dniu 27 czerwca 2019 r. oraz rozpoczęciem robót budowlanych konieczne było natychmiastowe wybranie inspektora nadzoru inwestorskiego sprawującego kontrolę nad prawidłowością wykonywanych prac oraz akceptacją stosowanych materiałów.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.