To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510175368-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Urząd Gminy w Ciężkowicach: Zaciągnięcie kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Gminy Ciężkowice oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów przez Gminę Ciężkowice w kwocie 4 971 596,22 zł.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560956-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540123584-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Ciężkowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Tysiąclecia
19,
33-190
Ciężkowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 510 051, e-mail
ug@ciezkowice.pl, faks
146 510 944.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ciężkowice oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów przez Gminę Ciężkowice w kwocie 4 971 596,22 zł.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GI.271.31.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Zaciągnięcie kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ciężkowice oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów przez Gminę Ciężkowice w kwocie 4 971 596,22 zł." 2. Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach które w poszczególnych latach wyniosą: a. 2020 - 100 000,00 zł. (11 rat po 8 333,00 i dwunasta w 8 337,00 zł.) b. 2021 - 300 000,00 zł. (12 rat po 25 000,00 zł.) c. 2022 - 300 000,00 zł. (12 rat po 25 000,00 zł.) d. 2023 - 400 000,00 zł. (11 rat po 33 333,00 i dwunasta w 33 337,00 zł.) e. 2024 - 400 000,00 zł. (11 rat po 33 333,00 i dwunasta w 33 337,00 zł.) f. 2025 - 400 000,00 zł. (11 rat po 33 333,00 i dwunasta w 33 337,00 zł.) g. 2026 - 500 000,00 zł. (11 rat po 41 666,00 i dwunasta w 41 674,00 zł.) h. 2027 - 672 596,22 zł. (11 rat po 56 049,00 i dwunasta w 56 057,22 zł.) i. 2028 - 667 123,00 zł. (11 rat po 55 593,00 i dwunasta w 55 600,00 zł.) j. 2029 - 300 000,00 zł. (12 rat po 25 000,00 zł.) k. 2030 - 300 000,00 zł. (12 rat po 25 000,00 zł.) l. 2031 - 300 000,00 zł. (12 rat po 25 000,00 zł.) m. 2032 - 331 877,00 zł. (11 rat po 27 656,00 i dwunasta w 27 661,00 zł.) Jeżeli dzień płatności przypada na dzień wolny od pracy to termin płatności upływać będzie w kolejnym dniu roboczym. Oferent załączy do oferty symulację spłat kredyty z podziałem na część odsetkową oraz kapitałową. Symulację należy przygotować przy założeniu, iż całkowita kwota kredytu zostanie wypłacona w dniu wskazanym w pkt.4 niniejszego rozdziału SIWZ. Raty kapitałowe płatne będą do ostatniego dnia każdego miesiąca 3. Odsetki od zaciągniętego kredytu płacone będą: a. w 2019 roku jednorazowo w terminie do dnia 31 grudnia, b. w latach 2020-2032 miesięcznie w terminie do dnia 15 miesiąca następującego po upływie miesiąca za które zostały naliczone w oparciu o przesłaną przez bank notę odsetkową lub inny dokument potwierdzający kwotę naliczonych odsetek, 4. Data udostępnienia pełnej kwoty kredytu 01.08.2019r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji kwoty kredytu w transzach z tym, ze ostateczny termin jej wykorzystania upływa w dniu 31 grudnia 2019r. 5. Zamawiający zastrzega, sobie prawo do przesunięcia raty lub rat kredytowych na kolejne lata, w sytuacji gdy wymagać tego będzie konieczność spełnienia wymogów prawnych w zakresie dopuszczalnego limitu obsługi długu o jakim mowa w ustawie o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r. 6. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M wg notowania z ostatniego dnia roboczego kończącego miesiąc powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust. Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej (koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). Kredyt realizowany będzie w formie przelewu jego transz na wskazany przez Zamawiającego rachunek podstawowy Gminy Ciężkowice. 7. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. 8. Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć WIBOR 3M z dnia opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ciężkowice. 9. Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę. 10. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika na wekslu i deklaracji wekslowej. 11. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu. Niniejsze uprawnienie Zamawiającego nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do wcześniejszego żądania spłaty jakichkolwiek należności z tytułu kredytu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaciągniecie kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ciężkowice oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów przez Gminę Ciężkowice w kwocie 4 971 596,22 zł |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
920000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Bieczu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
905453.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CIĘŻKOWICE
więcej: przetargi CIĘŻKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.