eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa szczepionek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-21

Ogłoszenie nr 510174719-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.

Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu: Dostawa szczepionek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562398-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 47087175900000, ul. ul. Łęczycka , 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-42 7164161, 7174129, e-mail mzpr@rabex.com.pl, faks 0-42 7174129.
Adres strony internetowej (url): www.przychodnie.zgierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa szczepionek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/382/3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla potrzeb Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu do wykonywania szczepień ochronnych zamiennie lub poza obowiązkowymi szczepieniami ochronnymi wynikającymi z kalendarza szczepień. 2. Zamawiający nabywa produkty wyłącznie w celu świadczenia odpłatnych usług szczepień ochronnych w zakresie wykraczającym poza bezpłatne szczepienia wynikające z Programu Szczepień Ochronnych. 3. Rodzaje szczepionek oraz ich właściwości, skład chemiczny i schematy dawkowania zostały określone na podstawie przeprowadzonego przez Zamawiającego rozpoznania zapotrzebowania wśród pacjentów Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu. 4. Odstawy będą realizowane do następujących punktów szczepień: 1) Przychodnia Rejonowa Nr 1: ul. Fijałkowskiego 2, 95-100 Zgierz 2) Przychodnia Rejonowa Nr 2: ul. Ks. Sz. Rembowskiego 36/40, 95-100 Zgierz 3) Przychodnia Rejonowa Nr 3: ul. Łęczycka 24a, 95-100 Zgierz 4) Przychodnia Rejonowa Nr 4: ul. Staffa 10, 95-100 Zgierz 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (Pakiety nr 1 - 5): 1) Pakiet nr 1 - szczepionki "kompatybilne", z możliwością podania jednoczasowo a) szczepionka skojarzona - 6 walentna p/błonicy, krztuścowi, tężcowi, poliomyelitis, haemophilus influenza i WZW typu B. Rozpuszczalnik w strzykawce, część liofilizowana w fiolce + 2 igły - 300 sztuk, b) szczepionka p/wirusom ROTA podawana w systemie 2 dawkowym. Doustna w strzykawce - 200 sztuk, c) szczepionka p/chorobom wywołanym przez meningokoki typu B. Ampułkostrzykawka - 50 sztuk; 2) Pakiet nr 2 - szczepionki p/grypie a) szczepionka p/grypie dla dorosłych. Ampułkostrzykawka - 200 sztuk; 3) Pakiet nr 3 - szczepionki zawierające 13 serotypów a) Szczepionka p/chorobom wywołanym przez streptococcus pneumoniae zawierająca 13 serotypów. Strzykawka + 2 igły - 300 sztuk; 4) Pakiet nr 4 - szczepionki skojarzone a) szczepionka skojarzona przeciwko błonicy, tężcowi, zawierająca dwa antygeny acelularne p/krztuścowy, polio https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=ec7c13e8-63ac-424f-8525-85e681c09549 5 z 17inaktywowaną i szczepionkę przeciwko Hamophilus influenzae, podawana - 100 sztuk; 5) Pakiet nr 5 - szczepionki absorbowane a) szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rDNA), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b, (skoniugowana), adsorbowana. Zawierająca dwa antygeny krztuścowe. Ampułkostrzykawka - 100 sztuk, b) szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B - 150 sztuk. 6. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia 2 odrębnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego: 1) lekarzy pediatrów (około 7 osób) oraz dla 2) pielęgniarek szczepiennych (około 20 osób). 7. Przedmiotem szkoleń jest profilaktyka chorób zakaźnych oraz zastosowanie i stosowanie dostarczanych przez Wykonawcę szczepionek. 8. Termin i miejsce szkoleń Wykonawca ustali z Zamawiającym. 9. Pkt 6-8 nie dotyczą pakietu nr 2. 10. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do SIWZ znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.65.16.00 - Szczepionki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: szczepionki "kompatybilne"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116611.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GSK Service sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Grunwaldzka 189
Kod pocztowy: 60-322
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125275
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125275
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125275
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: szczepionki p/grypie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4805.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salus International sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Piłsudskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5958
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5958
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7520
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: szczepionki zawierające 13 serotypów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66777
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66777
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67716
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: szczepionki skojarzone

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wartość najkorzystniejszej oferty przekraczała wielkość środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: szczepionki absorbowane

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wartość najkorzystniejszej oferty przekraczała wielkość środków przeznaczonych na realizację zamówienia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.