eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa budynku nr 7 administracyjno-techniczno-magazynowego na terenie Jednostki Wojskowej 1155 na potrzeby 3 Rejonu Wsparcia Teleinformatycznego w kompleksie wojskowym w Balicach wraz z rozbiórką istniejącego budynku i budowa infrastruktury zewnętrznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-21

Ogłoszenie nr 510174663-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Budowa budynku nr 7 administracyjno-techniczno-magazynowego na terenie Jednostki Wojskowej 1155 na potrzeby 3 Rejonu Wsparcia Teleinformatycznego w kompleksie wojskowym w Balicach wraz z rozbiórką istniejącego budynku i budowa infrastruktury zewnętrznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570064573-N-2019, 570105479-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540072627-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 35013684328100, ul. ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 261 13 10 40, e-mail rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl, faks 261 13 13 06.
Adres strony internetowej (url): www.rzikrakow.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku nr 7 administracyjno-techniczno-magazynowego na terenie Jednostki Wojskowej 1155 na potrzeby 3 Rejonu Wsparcia Teleinformatycznego w kompleksie wojskowym w Balicach wraz z rozbiórką istniejącego budynku i budowa infrastruktury zewnętrznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

21/2019/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku nr 7 administracyjno-techniczno-magazynowego na terenie Jednostki Wojskowej 1155 na potrzeby 3 Rejonu Wsparcia Teleinformatycznego w kompleksie wojskowym w Balicach wraz z rozbiórką istniejącego budynku i budowa infrastruktury zewnętrznej. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: ? wzór umowy wraz z załącznikami, ? instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego, ? druk "oferta Wykonawcy", ? dokumentacja projektowa, ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, ? przedmiary robót, ? założenia wyjściowe do kosztorysowania. Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Ze względu na występowanie w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - instalacje teletechniczne informacji "wrażliwych", nie jest możliwe udostępnienie jej na stronie internetowej Zamawiającego. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje teletechniczne, udostępniona będzie do wglądu zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny spotkania (osoba do kontaktu: Jan Słowik tel. 261-13-18-84). Ponadto, dokumentacja wykonawcza branży teletechnicznej i niskoprądowej tj. System sygnalizacji Włamań i Napadu, System Kontroli Dostępu, System Nadzoru Wizyjnego, System Sygnalizacji Pożaru, Sieci Strukturalne została oznaczona klauzulą "POUFNE", a więc nie jest możliwe udostępnienie jej na stronie internetowej Zamawiającego. Dokumentacja ta będzie udostępniona do wglądu zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny spotkania (osoba do kontaktu: Jan Słowik tel. 261-13-18-84). Osoby zgłaszające chęć wglądu do dokumentacji wykonawczej branży teletechnicznej i niskoprądowej powinny wystąpić z pismem o udostępnienie dokumentów niejawnych oraz złożyć zobowiązanie wykonawcy do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych. Pismo o udostępnienie dokumentacji niejawnej należy przesłać na fax.261-13-13-06 lub email.: rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl. Osoby zgłaszające się do wglądu do dokumentacji wykonawczej branży teletechnicznej i niskoprądowej powinny posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Notatki dotyczące materiału podlegającego ochronie mogą być zamieszczane w zarejestrowanych przez odpowiednią komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oraz opatrzonych odpowiednią klauzulą notatnikach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia zakresie robót budowlanych: - roboty wyburzeniowe - roboty ziemne - roboty murowe - roboty betonowe - konstrukcje żelbetowe - konstrukcje stalowe - roboty dachowe - roboty wykończeniowe wewnętrzne - elewacje - instalacje elektryczne, sanitarne, teletechniczne chyba, że czynności te będą wykonywać samodzielnie bez zatrudniania innych osób. Pozostałe informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy, zawiera załącznik nr 8 do siwz - wzór umowy wraz z załącznikami. Zamawiający, zgodnie z art. 131g ust. 3 pkt 1 ustawy wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.23.40 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15562439.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKE Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: office@pke-pl.com
Adres pocztowy: ul. Osmańska 14
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19956753.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19956753.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19956753.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.