eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego



Ogłoszenie z dnia 2020-09-11

Ogłoszenie nr 510174148-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.

Zespół Żłobków m.st. Warszawy: Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Żłobki na start" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Żłobków m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01571911300000, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 2775200; 222775296; 222775297, e-mail zzl.zamowienia@um.warszawa.pl, rponiatowski@zlobki.waw.pl, faks 022 8450714.
Adres strony internetowej (url): www.zlobki.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zlobki.ww.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ-ZP.26.12.2020.ABO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego. Do zakresu prac Wykonawcy należeć będzie: 1. Rozdzielnica główna i tablice pośrednie 1) Dokręcanie zacisków 2) Wykonywanie opisów tablic elektrycznych 3) Uziemienie w/w rozdzielnic 4) Wymiana wkładek topikowych 5) Poprawienie zamocowania w/w rozdzielnic 6) Wymiana wstawek 7) Wymiana gniazd bezpiecznikowych 2. Wewnętrzna instalacja elektryczna: 1) Wymiana uszkodzonego osprzętu (gniazda wtyczkowe, wyłączniki) 2) Naprawy opraw oświetleniowych (wymiana mocowań świetlówek, starterów) 3) Wymiana źródeł światła (żarówki, świetlówki) 4) Naprawa instalacji dzwonkowej 5) Wymiana uszkodzonego odcinka przewodów 6) Wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej 3. Instalacja odgromowa 1) Wymiana złącz kontrolnych 2) Naprawa zwodów pionowych i poziomych 3) Wymiana złącz krzyżowych 4) Wymiana osłon uziomów. Wydawanie orzeczeń w zakresie sprzętu i urządzeń przeznaczonych do kasacji oraz wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121951.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZIMB-AD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zimb-ad@zimb-ad.com.pl
Adres pocztowy: ul. Krechowiecka 35
Kod pocztowy: 05-230
Miejscowość: Kobyłka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający udzielił zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego obejmującego usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. Przedmiotowe zamówienie: 1) zostało udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego: ZIMB-AD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (umowa nr ZŻ/UM/28/2020 z dnia 24.01.2020 r., ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod numerem: 510030372-N-2020 z dnia 19-02-2020 r., 2) zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP zostały przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (pkt II.7) opublikowanym w BZP pod nr 633846-N-2019 z dnia 2019-12-12 r. przetarg nieograniczony), 3) polega na powtórzeniu podobnych usług będących przedmiotem udzielonego zamówienia podstawowego obejmującego usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy, 4) całkowita szacunkowa wartość przewidywanych na dzień wszczęcia zamówienia podstawowego zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP została określona na kwotę 121 951,22 zł netto, co stanowi równowartość 28 564,69 euro i została uwzględniona w przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego (łączna wartość zamówienia podstawowego oraz zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP wynosi 409 512,19 zł, co stanowi równowartość 94 976,97 euro. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego: netto 273 008,13 PLN netto 63 317,98 EURO wartość szacunkowa zamówienia z art. 67 ust 1 pkt 6 na dzień wszczęcia zamówienia podstawowego: netto 136 504,06 PLN netto 31 658,99 EURO 5) wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP wynosi: ? 150 000,00 zł brutto ? 121 951,22 zł netto ? 28 564,69 euro zgodnie z szacunkiem - co stanowi: ? 89,34 % wartości przewidywanych na dzień wszczęcia zamówienia podstawowego zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, ? 44,67 % wartości zamówienia podstawowego, 6) mając na uwadze charakter zamówienia (przedmiot zamówienia realizowany sukcesywnie, w miarę potrzeb) oraz warunki zapłaty wynagrodzenia (wynagrodzenie kosztorysowe) zamówienie zostanie udzielone do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia, która została określona na kwotę 150.000,00 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.