eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubów › Przetarg nieograniczony na "Zakup biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Jakubów w roku szkolnym 2019/2020"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173961-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Urząd Gminy Jakubów: Przetarg nieograniczony na "Zakup biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Jakubów w roku szkolnym 2019/2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575220-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Jakubów, Krajowy numer identyfikacyjny 54437800000000, ul. Jakubów 55 , 05-306 Jakubów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 579 190, e-mail sekretariat@jakubow.pl, faks 257 579 190.
Adres strony internetowej (url): www.jakubow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony na "Zakup biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Jakubów w roku szkolnym 2019/2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BiF.271.6.2019.AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż biletów miesięcznych na sieć przewozową Przewoźnika zapewniającą dowóz uczniów w dni zajęć szkolnych do Szkoły Podstawowej w Jakubowie, Szkoły Podstawowej w Mistowie oraz Szkoły Podstawowej w Wiśniewie, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych (nabytych na podstawie art. 5a ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) w okresie od 1 września 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi 268. 2. Liczba uczniów jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. Zmniejszenie liczby dowożonych uczniów może wynieść do 10%, zwiększenie liczby dowożonych uczniów może wynieść do 10%. 3. Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawca może dokonać zmiany godzin, tras pojazdów w trakcie realizacji zamówienia, do rezygnacji z trasy. Zmiany te nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. 4. Wykaz biletów miesięcznych dla przewidywanej liczby uczniów: Lp. Trasa przejazdu Przewidywana liczba uczniów 1 Aleksandrów - Jakubów - Aleksandrów 36 2 Moczydła - Jakubów - Moczydła 13 3 Budy Kumińskie - Jakubów - Budy Kumińskie 4 4 Wiśniew - Jakubów - Wiśniew 3 5 Rządza - Jakubów - Rządza 23 6 Szczytnik - Jakubów - Szczytnik 3 7 Góry - Jakubów - Góry 9 8 Turek - Jakubów - Turek 2 9 Jakubów - Jakubów 18 10 Łaziska - Jakubów - Łaziska 17 11 Anielinek - Jakubów - Anielinek 9 12 Izabelin - Jakubów - Izabelin 10 13 Jędrzejów Nowy - Jakubów - Jędrzejów Nowy 2 14 Mlęcin - Jakubów - Mlęcin 2 15 Przedewsie - Jakubów - Przedewsie 9 16 Tymoteuszew - Jakubów - Tymoteuszew 3 17 Wola Polska - Jakubów - Wola Polska 8 18 Mistów - Jakubów - Mistów 1 19 Brzozówka - Jakubów - Brzozówka 8 20 Antonina - Jakubów - Antonina 5 21 Ludwinów - Jakubów - Ludwinów 6 22 Jędrzejów Stary - Jakubów - Jędrzejów Stary 2 23 Budy Przytockie - Jakubów - Budy Przytockie 3 24 Żebrówka - Jakubów - Żebrówka 2 25 Józefin - Jakubów - Józefin 9 26 Kamionka - Jakubów - Kamionka 1 27 Anielinek - Mistów - Anielinek 9 28 Ludwinów - Mistów - Ludwinów 10 29 Wiśniew - Wiśniew 1 30 Żebrówka - Wiśniew - Żebrówka 5 31 Nart - Wiśniew - Nart 13 32 Czarnogłów - Strzebula - Wiśniew - Strzebula - Czarnogłów 17 33 Rządza - Wiśniew - Rządza 5 Razem 268 5. Zamawiający wymaga, aby zaplanowane środki transportowe na poszczególne kursy ogólnodostępne zabezpieczały odpowiednią liczbę wolnych miejsc siedzących dla uczniów. 6. Zamawiający wymaga, aby w ramach kursów regularnych przewozy dzieci szkolnych realizowane były na trasach komunikacyjnych wg. rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikających z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2019/2020. Wykonawca zobowiązany jest dostosować rozkład jazdy kursów regularnych do planu zajęć lekcyjnych poszczególnych szkół. 7. W ramach realizacji zadania Wykonawca zapewni dowóz na godzinę: Szkoła Podstawowa w Wiśniewie - 7.25; Szkoła Podstawowa w Jakubowie - 7.55; Szkoła Podstawowa w Mistowie - 8.10, natomiast odwozy zapewni minimum 2 razy. 8. W ramach złożonej oferty Wykonawca może łączyć kursy wykazane w poszczególnych placówkach oświatowych. 9. Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Zamawiający przekaże co miesiąc Wykonawcy wykaz uprawnionych do przejazdu uczniów. 10.Wykonawca dostarczy faktury w rozbiciu na poszczególne jednostki do Urzędu Gminy w Jakubowie do 10 dnia każdego miesiąca. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym. 11.Dowożenie uczniów odbywać się będzie środkiem transportu w pełni sprawnym i posiadającym aktualne badanie techniczne. 12.Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia 3 opiekunów w dowozie dzieci do szkół. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu do szkół. a) Obowiązki opiekuna: o zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem, o pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom uprawnionym do odbioru, o opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. 14.W przypadku awarii autobusu wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na własny koszt pojazdu zastępczego. Czas podstawienia taboru zastępczego na wypadek awarii związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 60 min. 15.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, którzy w trakcie realizacji zamówienia wykonywać będą czynności polegające na kierowaniu pojazdami jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 16.Zamawiający wymaga informacji o godzinach odjazdu na przystankach. 17.Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ustalony na podstawie kryteriów oceny ofert zgodnie z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ. W przypadku braku podania ceny lub terminu płatności lub czasu podstawienia autobusu zastępczego w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Podanie w ofercie terminu płatności niższego niż 7 dni i wyższego niż 30 dni powoduje odrzucenie oferty ze względu na niezgodność oferty z SIWZ zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy pzp. Podanie w ofercie czasu podstawienia taboru zastępczego krótszego niż 20 minut i dłuższego niż 60 minut powoduje odrzucenie oferty ze względu na niezgodność oferty z SIWZ zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60112000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212962.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Regularny Przewóz Osób Ryszard Grzywacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 07-200 Wyszków ul. Młodzieżowa 8
Kod pocztowy: 07-200
Miejscowość: Wyszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158790.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158790.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 287028.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.