eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szumowo › PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ZESPOŁU SZKÓŁ W SZUMOWIE W OKRESIE OD 1.09.2019R, DO 31.07.2020R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173682-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Zespół Szkół w Szumowie: PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ZESPOŁU SZKÓŁ W SZUMOWIE W OKRESIE OD 1.09.2019R, DO 31.07.2020R.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558661-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540123192-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół w Szumowie, Krajowy numer identyfikacyjny 38038072600000, ul. Szkolna 14, 18-305 Szumowo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 864768018, e-mail zsszumowo@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zsszumowo.naszbip.pl/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z ZESPOŁU SZKÓŁ W SZUMOWIE W OKRESIE OD 1.09.2019R, DO 31.07.2020R.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie posiłków na miejscu i wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży z Zespołu Szkół w Szumowie w okresie od 01.09.2019r do 31.07.2020r. Zakres zamówienia: Zadanie I: organizacja kompleksowej usługi żywienia zbiorowego dla dzieci w wieku od 3-6 lat Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie II: organizacja kompleksowej usługi żywienia zbiorowego dla dzieci szkolnych. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Szacowana ilość wydanych obiadów: - Zadanie I: śniadanie - liczba dzieci około od 50 do 110 I danie- liczba dzieci około od 50 do 110 II danie + kompot - liczba dzieci od 50 do około 110 podwieczorek - liczba dzieci około od 10 do około 28 - Zadanie II: I danie- liczba dzieci około od 80 do 180 II danie + kompot - liczba dzieci około 80 do 180 Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków według zamówień uczniów. Wykonawca w tygodniu poprzedzającym (najpóźniej w piątek) dostarczał będzie do Zamawiającego miesięczny jadłospis na kolejny miesiąc. Jadłospis Wykonawca uzgodni z Radą Rodziców. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.), łącznie z przepisami wykonawczymi tej ustawy, w tym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Przestrzeganie wykonywania posiłków zgodnie z dostarczonym jadłospisem będzie sprawdzała Komisja powoływana przez Dyrektora Szkoły. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne pomieszczenia. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 7 dni od daty podpisania umowy na "Przygotowanie i wydawanie posiłków dla dzieci i młodzieży z Zespołu Szkół w Szumowie w okresie od 01.09.2019r. do 31.07.2020r." do zawarcia odrębnej umowy użyczenia zaplecza kuchennego wraz z istniejącym wyposażeniem. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej polegającej na serwowaniu wyżywienia na rzecz osób innych niż dzieci.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 748900.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Vendix Cezary Laskowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al.Piłsudskiego 85
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 808812.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 808812.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 808812.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.