To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-20
Ogłoszenie nr 510173605-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.
Najwyższa Izba Kontroli: Dostawa wraz z montażem mebli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542667-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Najwyższa Izba Kontroli, Krajowy numer identyfikacyjny 52000000000000,
ul. Filtrowa
57,
02-056
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 445 000, e-mail
nik_zp@nik.gov.pl, faks
22 4445415 .
Adres strony internetowej (url): www.nik.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem mebli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BGO-BGZ.261.014.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest dostawa wraz z montażem mebli. 1.1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) Załączniku nr 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (niektóre wyszczególnione pozycje w Opisie należy pobrać z natury) b) Załączniku nr 2A do SIWZ - Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 1.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa wraz z montażem mebli do powierzchni mieszkalnych. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) Załącznikach nr 1B, 1C i 1D do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (niektóre wyszczególnione pozycje w Opisie należy pobrać z natury) b) Załączniku nr 2B do SIWZ - Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 2) Prawo opcji. Przedmiotem zamówienia opcjonalnego jest dostawa wraz z montażem mebli do powierzchni mieszkalnej w Warszawie przy ulicy Floriańskiej 12 w przypadku wyboru wykonawcy remontu i wykonaniu remontu w tej powierzchni. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji - patrz pkt IV.3, XII.3 i XII.4 SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1. Część I zamówienia: Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są budynki A i B Najwyższej Izby Kontroli przy ulicy Filtrowej 57 i Krzywickiego 9 w Warszawie. 2.2. Część II zamówienia: Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są budynki przy ulicy: Miedzianej 18, Kopińskiej 32A i Floriańskiej 12 w Warszawie. 3.1. Część I zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. 3.2.Część II zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: ul. Miedziana 18, oraz ul. Kopińska 32A do 30.09.2019 r., w przypadku skorzystania z prawa opcji ul. Floriańska 12 do 30.10.2019 r. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub mailowej w terminie nie później niż do dnia 31.08.2019 r. o zamiarze skorzystania z prawa opcji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39113100-8, 39121000-6, 39131000-9, 39134000-0, 39141000-2, 39143000-6, 39143110-0, 39112000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
420650.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fornica Jarosław Pataluch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
469210.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli do powierzchni mieszkalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82845.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Szarmach PPHU AS Pomorzanka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119396.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.