eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wraz z montażem mebli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173605-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Najwyższa Izba Kontroli: Dostawa wraz z montażem mebli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542667-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Najwyższa Izba Kontroli, Krajowy numer identyfikacyjny 52000000000000, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 445 000, e-mail nik_zp@nik.gov.pl, faks 22 4445415 .
Adres strony internetowej (url): www.nik.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem mebli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BGO-BGZ.261.014.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest dostawa wraz z montażem mebli. 1.1 CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) Załączniku nr 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (niektóre wyszczególnione pozycje w Opisie należy pobrać z natury) b) Załączniku nr 2A do SIWZ - Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 1.2 CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa wraz z montażem mebli do powierzchni mieszkalnych. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) Załącznikach nr 1B, 1C i 1D do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (niektóre wyszczególnione pozycje w Opisie należy pobrać z natury) b) Załączniku nr 2B do SIWZ - Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami. 2) Prawo opcji. Przedmiotem zamówienia opcjonalnego jest dostawa wraz z montażem mebli do powierzchni mieszkalnej w Warszawie przy ulicy Floriańskiej 12 w przypadku wyboru wykonawcy remontu i wykonaniu remontu w tej powierzchni. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji - patrz pkt IV.3, XII.3 i XII.4 SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1. Część I zamówienia: Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są budynki A i B Najwyższej Izby Kontroli przy ulicy Filtrowej 57 i Krzywickiego 9 w Warszawie. 2.2. Część II zamówienia: Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są budynki przy ulicy: Miedzianej 18, Kopińskiej 32A i Floriańskiej 12 w Warszawie. 3.1. Część I zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy. 3.2.Część II zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: ul. Miedziana 18, oraz ul. Kopińska 32A do 30.09.2019 r., w przypadku skorzystania z prawa opcji ul. Floriańska 12 do 30.10.2019 r. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub mailowej w terminie nie później niż do dnia 31.08.2019 r. o zamiarze skorzystania z prawa opcji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39113100-8, 39121000-6, 39131000-9, 39134000-0, 39141000-2, 39143000-6, 39143110-0, 39112000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 420650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fornica Jarosław Pataluch
Email wykonawcy: biuro@fornicameble.pl
Adres pocztowy: ul. Sowińskiego 12/3
Kod pocztowy: 80-143
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 469210.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 469210.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 675099.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli do powierzchni mieszkalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82845.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Andrzej Szarmach PPHU AS Pomorzanka
Email wykonawcy: biuro@aspomorzanka.pl
Adres pocztowy: ul. Prusa 7
Kod pocztowy: 83-220
Miejscowość: Skórcz
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119396.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119396.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176818.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.