To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-20
Ogłoszenie nr 510173579-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.
Opera Wrocławska: Zakup wyposażenia technicznego i wyposażenia stanowisk pracy pracowni technicznych i magazynowych. Zamówienie w częściach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560614-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Opera Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 27894200000000,
ul. ul. Świdnicka
35,
50-066
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 708 800, e-mail
marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl, faks
813 708 852.
Adres strony internetowej (url): www.opera.wroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia technicznego i wyposażenia stanowisk pracy pracowni technicznych i magazynowych. Zamówienie w częściach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/10/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego dostawa wyposażenia technicznego i wyposażenia stanowisk pracy pracowni technicznych i magazynowych z podziałem na części: Część 1: Dostawa zestawu wózków narzędziowych wraz z zestawem elektronarzędzi. Część 2: Dostawa zestawu zrzutowego do kabuki i kurtyn. Część 3: Dostaw zestawu prasowalniczego. Część 4: Dostawa dwóch zestawów modułowych magazynowy stanowiących wyposażenie stanowisk pracy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia 2.1. Szczegółowe wymagania techniczne zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ 2.2. Dostarczone narzędzia i elektronarzędzia powinny posiadać wymagane w treści załącznika nr 2 do SWIZ oraz przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem, biorąc przede wszystkim pod uwagę ich przeznaczenie. 2.3. Dostarczone narzędzia i elektronarzędzia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. 2.4. Dostawa narzędzia i elektronarzędzia nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy do Zamawiającego a następnie muszą kosztem i staraniem Wykonawcy wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy oraz - jeśli wymaga tego specyfika asortymentu - odpowiednio rozmieszczone, podłączone i uruchomione zgodnie ze wskazaniem przedstawiciela Zamawiającego. 2.5. Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu do ostatecznego miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do momentu ich wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca. 2.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, - dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. 2.7.Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.8. Zamawiający wymaga, iż wszystkie elementy dotyczące Opisu przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacje techniczne przekazywane przez Wykonawcę były sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14410000-8
Dodatkowe kody CPV: 42652000-1, 42650000-7, 43830000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostaw zestawu prasowalniczego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15771.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DOUSA Maszyny do Szycia Jacek Wojasiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19398.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa zestawu wózków narzędziowych wraz z zestawem elektronarzędzi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla części 1,4 Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta z ceną ofertową, która w sposób istotny przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia, równocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia uwzględniając iż niniejsze przedsięwzięcie budowlane jest współfinansowane z środków MKIDN oraz z Budżetu Województwa Dolnośląskiego ( dalej BWD). Uzasadnienie faktyczne: W odpowiedzi na ogłoszenie o wszczęciu postępowania nie żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa dwóch zestawów modułowych magazynowy stanowiących wyposażenie stanowisk pracy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta z ceną ofertową, która w sposób istotny przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia, równocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia uwzględniając iż niniejsze przedsięwzięcie budowlane jest współfinansowane z środków MKIDN oraz z Budżetu Województwa Dolnośląskiego ( dalej BWD). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa zestawu zrzutowego do kabuki i kurtyn |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla części 2: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.