eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup wyposażenia technicznego i wyposażenia stanowisk pracy pracowni technicznych i magazynowych. Zamówienie w częściach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173579-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Opera Wrocławska: Zakup wyposażenia technicznego i wyposażenia stanowisk pracy pracowni technicznych i magazynowych. Zamówienie w częściach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560614-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Opera Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 27894200000000, ul. ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 708 800, e-mail marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl, faks 813 708 852.
Adres strony internetowej (url): www.opera.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia technicznego i wyposażenia stanowisk pracy pracowni technicznych i magazynowych. Zamówienie w częściach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/10/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego dostawa wyposażenia technicznego i wyposażenia stanowisk pracy pracowni technicznych i magazynowych z podziałem na części: Część 1: Dostawa zestawu wózków narzędziowych wraz z zestawem elektronarzędzi. Część 2: Dostawa zestawu zrzutowego do kabuki i kurtyn. Część 3: Dostaw zestawu prasowalniczego. Część 4: Dostawa dwóch zestawów modułowych magazynowy stanowiących wyposażenie stanowisk pracy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia 2.1. Szczegółowe wymagania techniczne zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ 2.2. Dostarczone narzędzia i elektronarzędzia powinny posiadać wymagane w treści załącznika nr 2 do SWIZ oraz przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem, biorąc przede wszystkim pod uwagę ich przeznaczenie. 2.3. Dostarczone narzędzia i elektronarzędzia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. 2.4. Dostawa narzędzia i elektronarzędzia nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy do Zamawiającego a następnie muszą kosztem i staraniem Wykonawcy wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy oraz - jeśli wymaga tego specyfika asortymentu - odpowiednio rozmieszczone, podłączone i uruchomione zgodnie ze wskazaniem przedstawiciela Zamawiającego. 2.5. Dostarczony asortyment winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu do ostatecznego miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do momentu ich wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca. 2.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, - nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, - dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych. 2.7.Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2.8. Zamawiający wymaga, iż wszystkie elementy dotyczące Opisu przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacje techniczne przekazywane przez Wykonawcę były sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 14410000-8


Dodatkowe kody CPV: 42652000-1, 42650000-7, 43830000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostaw zestawu prasowalniczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15771.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOUSA Maszyny do Szycia Jacek Wojasiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pomorska 15-17
Kod pocztowy: 50-216
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19398.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19398.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19398.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa zestawu wózków narzędziowych wraz z zestawem elektronarzędzi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części 1,4 Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta z ceną ofertową, która w sposób istotny przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia, równocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia uwzględniając iż niniejsze przedsięwzięcie budowlane jest współfinansowane z środków MKIDN oraz z Budżetu Województwa Dolnośląskiego ( dalej BWD). Uzasadnienie faktyczne: W odpowiedzi na ogłoszenie o wszczęciu postępowania nie żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa dwóch zestawów modułowych magazynowy stanowiących wyposażenie stanowisk pracy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta z ceną ofertową, która w sposób istotny przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację niniejszego zamówienia, równocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia uwzględniając iż niniejsze przedsięwzięcie budowlane jest współfinansowane z środków MKIDN oraz z Budżetu Województwa Dolnośląskiego ( dalej BWD).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa zestawu zrzutowego do kabuki i kurtyn

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części 2: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.