eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Modernizacja łazienek w budynku ARTKina w Krośnie ul. Bieszczadzka 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173242-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Regionalne Centrum Kultur Pogranicza: Modernizacja łazienek w budynku ARTKina w Krośnie ul. Bieszczadzka 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578270-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540155040-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalne Centrum Kultur Pogranicza, Krajowy numer identyfikacyjny 63065200000000, ul. Kolejowa 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 43 218 98, e-mail administracja@rckp.krosno.pl, faks 013 43 218 98.
Adres strony internetowej (url): www.rckp.krosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja łazienek w budynku ARTKina w Krośnie ul. Bieszczadzka 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RCKP-VI-232/64/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przewiduje się wykonanie modernizacji łazienek zlokalizowanych na parterze budynku ARTKina przy ul. Bieszczadzkiej 1 w Krośnie (pomieszczenia oznaczone jako 0.24 oraz 0.27 na rysunku branży arch.-bud. "A-02_rzut parteru" - plik znajduje się w folderze "Dokumentacja projektowa/Zakres zamówienia/Branża arch-bud"). Realizowany zakres jest częścią większej inwestycji, która została podzielona na etapy. Aktualny zakres zamówienia stanowi I etap realizacji. Opis zakresu zamówienia: Branża architektoniczno-budowlana (pom. 0.24, pom. 0.27): - zabezpieczenie terenu, - wyburzenie istniejących posadzek, - wyburzenie części ścian działowych, - wykucie stolarki okiennej oraz zamurowanie powstałych otworów w ścianach zewnętrznych wraz z tymczasowym uzupełnieniem elewacji zewnętrznej, - skucie płytek na ścianach oraz posadzce, odbicie odpadających tynków, - poszerzenie istniejących otworów drzwiowych do pomieszczeń, wykucie gniazd, montaż nadproży stalowych, - wykonanie nowych warstw podposadzkowych oraz wylewki maszynowej, - wymurowanie nowych ścian działowych, ułożenie nadproży prefabrykowanych nad otworami, - wykonanie tynków, gładzi, malowanie i licowanie ścian płytkami, wklejenie luster ze szkła bezpiecznego, - wykonanie izolacji folią płynną oraz ułożenie płytek gresowych na podłogach, - montaż stolarki drzwiowej (w tym również drzwi p.poż.), - wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych o podwyższonej odporności na wilgoć, - zabudowa pionów i podejść, - montaż systemowych ścianek ustępowych oraz przegród pisuarowych, - wywiezienie gruzu oraz urobku, uporządkowanie terenu budowy. Branża sanitarna: - przebudowa instalacji: instalacja centralnego ogrzewania; instalacji wod-kan, instalacja ciepła technologicznego, instalacji p.poż. - hydrantowa, oraz instalacja wentylacji, w zakresie związanym z przebudową pomieszczeń sanitariatów na poziomie parteru - pomieszczenia 0.27 0.24. wraz z wyprowadzeniem pionów kanalizacji sanitarnej ponad istniejący dach wraz z robotami odtworzeniowymi i uszczelnieniem przejść. - wykonanie poziomów kanalizacyjnych podposadzkowych z wyprowadzeniem z budynku do istn. studni St2 i St12 - wykonanie projektowanych odcinków rurażu instalacji sanitarnych w przestrzeni przebudowywanych pomieszczeń sanitariatów wraz z zaślepieniem końcówek przewodów instalacyjnych przewidzianych do dalszej realizacji w kolejnym etapie realizacji projektu. - wykonanie przebić przez ściany i stropy; - wykonanie opomiarowania wody zimnej w obu sanitariatach. - wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i odtworzeniowych związanych z przebudową sanitariatów. - wykonanie przebudowy istniejących kanałów wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu technicznym 0.30 w związku z przebudową pomieszczeń 0.27 i 0.24 w niezbędnym zakresie umożliwiającym funkcjonowanie istniejącego układu wentylacyjnego (demontaż istniejących odcinków kanałów wentylacyjnych z blachy stalowej czarnej malowanej i zastąpienie ich zmienionymi przekrojami kanałów z blachy ocynkowanej izolowanych oraz wykonane kształtek przejściowych z połączeniem z funkcjonującymi kanałami. - wykonanie zabudowy p.poż wykonanych kanałów przechodzących przez pomieszczenia sanitariatów nr pomieszczeń 0.27 i 0.24 - należy uwzględnić zasilanie i sterowanie wentylatorami dachowymi (wywiew z sanitariatów). Branża elektryczna (pom. 0.24, pom. 0.27): - demontaż istniejących instalacji - montaż infrastruktury kablowej - rozdzielnica energetyczna - tablica rozdzielcza T02 - montaż kabli i przewodów - montaż instalacji oświetlenia z oprawami oświetleniowymi, awaryjnymi. - montaż osprzętu elektroinstalacyjnego - montaż gniazd elektrycznych wraz z suszarkami - montaż instalacji SAP wraz z czujkami ppoż. - montaż instalacji sygnalizacji włamania (montaż czujek ruchu) - inne roboty elektryczne - wykonać pomiary i badania instalacji elektrycznej w zakresie realizacji I etapu. Wyżej wymienione prace branży elektrycznej wykonać w zakresie pomieszczeń 0.24, 0.27 wg dokumentacji branży elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45211310-5, 45300000-0, 45321000-3, 45330000-9, 45332200-5, 45332400-7, 45331000-6, 45331200-8, 45331210-1, 45400000-1, 45453000-7, 45262000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 225916.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FLOEN Adam Holender
Email wykonawcy: biurofloen@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14/A17
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277877.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277877.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277877.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.