To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-19
Ogłoszenie nr 510171986-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach: Dostawa i montaż sprzętu medycznego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.1.1. pn. "Podniesienie skuteczności i wydajności leczenia pacjentów w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w SP ZOZ w Głubczycach poprzez jego modernizację i doposażenie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.1.1.pn. "Podniesienie skuteczności i wydajności leczenia pacjentów w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w SPZOZ w Głubczycach poprzez jego modernizację i doposażenie"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560891-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540123462-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 31157900000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
26,
48-100
Głubczyce, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 801 170, e-mail
spzoz.gl.st@op.pl, faks
774 801 171.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpitalglubczyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż sprzętu medycznego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.1.1. pn. "Podniesienie skuteczności i wydajności leczenia pacjentów w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w SP ZOZ w Głubczycach poprzez jego modernizację i doposażenie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN / 9 / VI / 19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż sprzętu medycznego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.1.1. pn. "Podniesienie skuteczności i wydajności leczenia pacjentów w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w SP ZOZ w Głubczycach poprzez jego modernizację i doposażenie". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2.1 - 2.4; 3; oraz 4 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.szpitalglubczyce.pl stanowiące integralną częścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 - Dostawa sprzętu medycznego - wg załączników nr 2.1 - 2.4 do SIWZ; część nr 2 - Dostawa oczyszczaczy powietrza - wg załącznika nr 3 do SIWZ; część nr 3 - Dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33193000-9
Dodatkowe kody CPV: 33193120-6, 33196200-2, 42514200-4, 42514300-5, 33192000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wymagany termin wykonania zamówienia: dostawa, montaż/uruchomienie i przeszkolenie personelu Zamawiającego: do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77762.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMPIREUM Piotr Dopieraski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69768.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa oczyszczaczy powietrza |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W toku postępowania złożono 1 ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty - oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87780.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMPIREUM Piotr Dopieraski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91713.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- "Dostosowanie budynku szkoły Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Szafera w Głubczycach do wymogów ppoż. ".
- Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż defibrylatorów dla wybranych placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów , realizowanych w ramach BO "Bijące serce Ursynowa - defibrylatory AED w placówkach dzielnicowych"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Dostaw sprzętu medycznego
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.