eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Remont i modernizacja pokrycia dachu i kominów na budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-16

Ogłoszenie nr 510171916-N-2019 z dnia 16-08-2019 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku: Remont i modernizacja pokrycia dachu i kominów na budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567911-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku, Krajowy numer identyfikacyjny 28263600000000, ul. ul. Podgórze 25, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 46 45 315, e-mail muzyksanok@onet.pl, faks 013 46 45 315.
Adres strony internetowej (url): www.psmsanok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Publiczna szkoła artystyczna I i II st.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i modernizacja pokrycia dachu i kominów na budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

L.dz.131/PSM/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

modernizacja istniejącego pokrycia dachowego i kominów na budynku A oraz remont pokrycia dachu na budynku sali koncertowej . Czyszczenie, konserwacja i dwukrotne malowanie pokrycia dachowego, remont kominów - otynkowanie, obróbka blacharska - budynek A oraz przełożenie pochodzącej z rozbiórki dachówki ceramicznej na budynku B. Łączna wielkość przewidzianych do remontu powierzchni dachowych wynosi 954 m2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Remont i modernizacja pokrycia dachu i kominów na budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) naprawę pokrycia dachu na budynku sali koncertowej (powierzchnia 500 m2 ) budynek trzykondygnacyjny w tym jedna kondygnacja zlokalizowana w poddaszu, wybudowany metodą tradycyjną, fundamenty żelbetowe, ściany murowane, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu drewniano-stalowa, pokrycie dachówka ceramiczna. 2) modernizację istniejącego pokrycia dachowego i kominów na budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Wandy Kossakowej w Sanoku (powierzchnia 454 m2 ). Budynek czterokondygnacyjny w tym jedna kondygnacja zlokalizowana w poddaszu, podpiwniczony wybudowany a później nadbudowywany o dwie kondygnacje metodą tradycyjną, fundamenty żelbetowe, ściany murowane, stropy żelbetowe, konstrukcja dachu stalowa, pokrycie blacha trapezowa. 3) Zakres robót dla ww. zamierzenia budowlanego obejmuje roboty rozbiórkowe i zabezpieczające, modernizację istniejącego pokrycia dachowego i kominów na budynku A oraz przełożenie pochodzącej z rozbiórki dachówki ceramicznej na budynku B. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie dotyczącym remontu i naprawy dachu - załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7


Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45223220-4, 45260000-7, 45261000-4, 45261910-6, 45261920-9, 45261410-1, 45261900-3, 45262600-7, 45262100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168450
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ciesielskie Stanisław Stanek
Email wykonawcy: kontakt@stanek-dachy.pl
Adres pocztowy: Pstrągowa 68
Kod pocztowy: 38-121
Miejscowość: Pstrągowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207193.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207193.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.