eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont dachu, zadaszeń i kominów w Szkole Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach przy ul. Przyjaznej 7a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-16

Ogłoszenie nr 510171839-N-2019 z dnia 16-08-2019 r.

Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi: Remont dachu, zadaszeń i kominów w Szkole Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach przy ul. Przyjaznej 7a

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571554-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi, Krajowy numer identyfikacyjny 94614800000000, ul. ul. Przyjazna 29, 40-467 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 351 20 70, e-mail sekretariat@szkola51.pl, faks 0-32 351 20 78.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu, zadaszeń i kominów w Szkole Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach przy ul. Przyjaznej 7a

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/444/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dachu i kominów w budynku Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach przy ul. Przyjaznej 7a w obrębie kompleksu "D" (segment 5,6,7,8,9,10,11) i kompleksu "G" (segment 1,2,3,4). Zadanie polega na demontażu istniejącego pokrycia dachów z dachówki oraz papy termozgrzewalnej wraz z wymianą ołacenia oraz wymianą foli paroprzepuszczalnej, montażu istniejącej dachówki (przyjęto 20% nowej dachówki) i wykonaniu pokrycia dachu papą termozgrzewalną. Łączna powierzchnia dachu do remontu 1 814,60 m2. Należy ponadto wykonać nowe obróbki blacharskie, wpusty, rynny i rury spustowe, rozebrać i odbudować kominy wolnostojące zgodnie z projektem. Zadanie obejmuje również: wymianę kołnierzy uszczelniających okna dachowe, wymianę zadaszenia z poliwęglanu oraz wymianę instalacji odgromowej. Zadanie zakończyć należy przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji odbiorowej. Budynek nie jest objęty ochroną konserwatorską. Budynek szkoły leży na terenie: "Giszowiec osiedle - fragment osiedla robotniczego - część wschodnia" pisanym do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego pod numerem A/1348/87 z dnia 23.06.1987. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Zakres robót budowlanych: o rozbiórka pokrycia z dachówki, o rozbiórka folii paroprzepuszczalnej, o oczyszczenie dachówek i gąsiorów; o demontaż obróbek blacharskich, o demontaż rynien i rur spustowych, o rozbiórka ołacenia dachu, o demontaż rury wywiewnej blaszanej, o demontaż koszy na rurach spustowych, o rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych, o demontaż wentylatorów promieniowych, o rozbiórka kominów wolnostojących, o wyjęcie okien dachowych, o uzupełnienie rozebranych kominów z kształtek klinkierowych, o wykonanie impregnacji okładzin ceramicznych, klinkierowych, o krycie papą termozgrzewalną na podłożu betonowym, o montaż folii paroprzepuszczalnej, o montaż ołacenia dachu, o osadzenie istniejących okien dachowych wraz z montażem nowych kołnierzy uszczelniających, o montaż dachówki, o montaż gąsiorów, o montaż obróbki blacharskiej, o montaż rynien, o montaż rur spustowych, o montaż zbiorniczków przy rynnach, o osadzenie wpustów dachowych z kołpakiem, o montaż wentylatorów promieniowych, o demontaż płyt poliwęglanowych, o montaż płyt poliwęglanowych, o wykonanie powłoki ochronnej z masy bitumicznej, o czyszczenie konstrukcji stalowej, o malowanie konstrukcji stalowej farbą przeciwkorozyjną, o malowanie rur wodociągowych i gazowych farbą olejną, o wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. b) Zakres robót elektrycznych: o wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, o wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Visart W.Fedorów, A. Hepek sp.j., ul. 3-go Maja 18, 40-096 Katowice, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ. Uwaga: Niniejsze zamówienie jest I etapem realizowania zadania opisanego w dokumentacji projektowej, dlatego przy wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy powinni się kierować zakresem robót zawartym w przedmiarze robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45260000-7, 45261000-4, 45261420-4, 45261320-3, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 581387.12
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOMB S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 41/III/2
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 528640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 528640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 528640.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.