eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Dowóz i odwóz dzieci i uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Staszów, w roku szkolnym 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-16

Ogłoszenie nr 510171401-N-2019 z dnia 16-08-2019 r.

Gmina Staszów: Dowóz i odwóz dzieci i uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Staszów, w roku szkolnym 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573058-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 642 014, e-mail bzp@staszow.pl, faks 158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz dzieci i uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Staszów, w roku szkolnym 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.22.10.2019.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci i uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Staszów, w roku szkolnym 2019/2020. Orientacyjna liczba dowożonych dzieci i uczniów to 801 na 14 trasach dowozowych podzielonych na dwa zadania. Liczba dowożonych dzieci i uczniów jest wielkością orientacyjną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zadanie Nr 1, dotyczy tras od Nr I do Nr XIII i obejmuje dowóz i odwóz łącznie 783 dzieci i uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Staszów, realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych; Termin realizacji: od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r. Zadanie Nr 2, dotyczy jednej trasy Nr XIV (liczącej 140 km dziennie) i obejmuje dowóz i odwóz łącznie 18 dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Staszów, dowożonych w ciągu 229 dni nauki szkolnej. Termin realizacji: od 02.09.2019 r. do 31.07.2020 r. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami, stanowiący załącznik Nr 10 SIWZ, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie Nr 1: Trasy od I do XIII

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, tj.: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 4) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Do przedmiotowego postępowania na zadanie Nr 1 złożono dwie oferty: Oferta z najniższą ceną - oferta Nr 2 - złożona przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Staszowie Sp. z o.o., ul. Krakowska 51, 28-200 STASZÓW - z ceną ogółem brutto: 758 727,00 zł; z czasem podstawienia zastępczego środka transportu - 20 minut, z warunkami płatności - 21 dni, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę brutto 459 555,98 zł. Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie Nr 2: Trasa XIV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77264.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEWÓZ OSÓB - Grzegorz Polit
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zakrzów 21
Kod pocztowy: 27-640
Miejscowość: KLIMONTÓW
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62837.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62837.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109645.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zadanie nr 2- Trasa XIV Informacje dotyczące zaoferowanych wielkości w ramach kryteriów oceny ofert dla: Oferta wybrana- cena wybranej oferty­­­­­­­­­: 62 837,60zł; czas podstawienia zastępczego środka transportu 20 minut, termin płatności 21 dni; Oferta z najniższą ceną: 62 837,60zł; czas podstawienia zastępczego środka transportu 20 minut, termin płatności 21 dni; Oferta z najwyższą ceną: 109 645,20zł; czas podstawienia zastępczego środka transportu 20 minut, termin płatności 21 dni.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.