eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-09

Ogłoszenie nr 510170922-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Piski Dom Kultury: Modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566384-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Piski Dom Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 68744500000000, ul. Pl. Daszyńskiego 16, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-87 423 26 75, e-mail pdkpisz@op.pl, faks 0-87 423 26 75.
Adres strony internetowej (url): www.pdk.pisz.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://pdk-bip.hi.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PDK.467/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy, w szczególności: 1) wykonania robót rozbiórkowych; 2) wykonania robót fundamentowych; 3) wykonania robót ziemnych; 4) wykonania robót konstrukcyjnych; 5) wykonania konstrukcji i pokrycia dachu; 6) wykonania elewacji obiektu; 7) wykonania izolacji w budynku; 8) wykonania opaski z kostki betonowej wokół budynku; 9) wykonania posadzek; 10) montażu stolarki okiennej i drzwiowej; 11) montażu balustrad; 12) montażu wind; 13) wykonania robót wykończeniowych; 14) dostawy i montażu wyposażenia użytkowego obiektu; 15) wykonania przyłącza wodociągowego; 16) wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 17) wykonania przyłącza centralnego ogrzewania; 18) wykonania instalacji wody zimnej, wody ciepłej, przeciwpożarowej; 19) wykonania instalacji kanalizacyjnej; 20) wykonania instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego; 21) wykonania instalacji wentylacyjnej; 22) wykonania instalacji oddymiającej; 23) wykonania instalacji wody lodowej; 24) wykonania instalacji elektrycznej; 25) wykonania instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego; 26) montażu wyposażenia przeciwpożarowego; 27) wykonania instalacji sygnalizacji pożaru SAP; 28) wykonania instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV; 29) wykonania instalacji odgromowej i przeciwprzepięciowej; 30) wykonania sieci okablowania strukturalnego; 31) wykonania systemu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego; 32) wykonania zagospodarowania terenu. 2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SIWZ"), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223000-6


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111300-1, 45223100-7, 45233222-1, 45261000-4, 45310000-3, 45311100-1, 45312100-8, 45317000-2, 45321000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45332000-3, 45410000-4, 45421000-4, 45432110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej "ustawą". Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11032007.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JL Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@jl-bud.pl
Adres pocztowy: ul. Forteczna 27
Kod pocztowy: 18-421
Miejscowość: Piątnica Poduchowna
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13350000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13350000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16833901.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom części zamówienia: - roboty branży budowlanej - roboty branży sanitarnej - roboty branży elektrycznej


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.