eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego poprzez modernizację pomieszczeń sanitarnych oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przyziemia na sale terapeutyczne, w budynku Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Katowickiej 21 w Skoczowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-08

Ogłoszenie nr 510170070-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.

Centrum Psychiatrii w Katowicach: Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego poprzez modernizację pomieszczeń sanitarnych oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przyziemia na sale terapeutyczne, w budynku Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Katowickiej 21 w Skoczowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569202-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Psychiatrii w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27620698600000, ul. ul. Korczaka 27, 40-340 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 038 400, e-mail marek.cp27@wp.pl, faks 326 038 553.
Adres strony internetowej (url): www.centrumpsychiatrii.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego poprzez modernizację pomieszczeń sanitarnych oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przyziemia na sale terapeutyczne, w budynku Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Katowickiej 21 w Skoczowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Oznaczenie sprawy : 02/RB - SK/ROPS/2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Katowickiej 21 w Skoczowie. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności : a) roboty rozbiórkowe - wraz utylizacją i wywozem gruzu, demontaż istniejących okładzin posadzkarskich, ściennych, stolarki drzwiowej oraz demontaż instalacji wod.-kan., elektrycznej i c.o., b) roboty instalacyjne - wykonanie instalacji wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, założenie otulin termoizolacyjnych, instalacji elektrycznej, montaż aparatury sanitarnej w tym: umywalek, muszli ustępowych, oraz montaż gniazdek, czujników elektrycznych i opraw oświetleniowych, c) roboty ogólnobudowlane - wykonanie nowych posadzek cementowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i termiczną, wykonanie ścianek działowych, uzupełnienie ubytków w tynkach ściennych, ułożenie okładzin ściennych i posadzkarskich, wykonanie sufitów podwieszanych, montaż stolarki drzwiowej wraz z zabudową z płyt meblowych, d) roboty wykończeniowe - w tym malarskie, montaż wyposażenia pomieszczeń sanitarnych. Roboty muszą być prowadzone w czynnym zakładzie, w sposób zapewniający bezpieczeństwo pacjentom, personelowi zakładu i pracownikom Wykonawcy, oraz innym osobom przebywającym w rejonie robót. WZÓR WNIOSKU o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami opublikowany został na stronie internetowej zamawiającego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wysokość zapłaty za wykonane zadanie określona zostanie za faktycznie wykonane roboty, na podstawie kosztorysu powykonawczego zaakceptowanego przez Zamawiającego. Oferty mogą składać wykonawcy zaproszeni do składnia ofert. W dniu wysłania zaproszenia do zakwalifikowanych wykonawców, na stronie internetowej została opublikowana SIWZ wraz z załącznikami. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45262500-6, 45410000-4, 45421000-4, 45421100-5, 45262650-2, 45431000-7, 45442100-8, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 213273.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacyjno-Remontowy "ZBYSZKO" Zbigniew Piecha
Email wykonawcy: zir.zbyszko@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jasna 138
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262325.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262325.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262325.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.