eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-13

Ogłoszenie nr 510169656-N-2019 z dnia 13-08-2019 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.: Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563063-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 43098198200000, ul. Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 324 281, e-mail zampub@aqua.mpwik.lublin.pl, faks 815 321 910.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZ/241/49/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zakres przedmiotu zamówienia. Dostawa piasku dla potrzeb eksploatacyjnych Składowiska Odpadów w Rokitnie: Łączna ilość zamawianego piasku 21 600 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego piasku (jednakże nie więcej niż o 25%). Zmniejszenie ilości zamawianego piasku skutkuje odpowiednim obniżeniem ceny brutto ogółem. Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa powyżej nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopanego piasku niesianego i niepłukanego z odkrywki wraz z transportem na miejsce wykorzystania tj. na wypiętrzoną czaszę eksploatowanej niecki nr 2 Składowiska Odpadów w Rokitnie oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Piasek wykorzystany będzie do celów: - budowy obwałowań i skarp, - układania warstw izolacyjnych pomiędzy warstwami deponowanych odpadów zgodnie z zatwierdzoną instrukcją prowadzenia składowiska, - budowy dróg dojazdowych. Dostarczony piasek musi być sypkim, mineralnym kruszywem naturalnym, wydobywanym ze złoża koncesjonowanego. Dostawa nie obejmuje przemieszczania piasku na niecce składowiska. Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia: Transport piasku na składowisko musi odbywać się minimum 1 samochodem ciężarowym, samowyładowczym typu - wywrotka. Pojazdy będą musiały poruszać się po całej eksploatowanej niecce składowiska (tj. po zagęszczonych odpadach) niezależnie od pory roku, warunków atmosferycznych czy też w trudnych warunkach terenowych. Minimalne wymagania dotyczące samochodu ciężarowego do transportu piasku: - podwozie o podwyższonym prześwicie, - podwozie co najmniej trzyosiowe, - co najmniej dwie osie napędowe (zalecana przednia oś napędowa), - sygnał cofania, - masa pojazdu wraz z ładunkiem nie może przekraczać zakresu pomiarowego elektronicznej wagi samochodowej, tj. 400 kg - 40 000 kg, - pojazdy zgłoszone do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą być w pełni sprawne, posiadać ważne badanie techniczne oraz obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC. Za ewentualne awarie / uszkodzenia pojazdów powstałe na terenie składowiska w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Informacje dodatkowe. 1) Wykonawca musi realizować zamówienie za pomocą nw. sprzętu: - minimum 1 samochodem ciężarowym, o parametrach określonych w pkt.4.4 IDW "Sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia". 2) W przypadku awarii samochodu ciężarowego Wykonawca zapewni ciągłość prac poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostki zastępczej w ramach ceny za przedmiot zamówienia i na warunkach określonych w umowie bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o awarii samochodu ciężarowego. 3) Podstawiona jednostka zastępcza, musi posiadać co najmniej takie same parametry jak sprzęt zastępowany, określony w pkt. 4.4 IDW. 4) Podstawienie jednostki zastępczej nastąpi w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, licząc od zgłoszenia przez Wykonawcę niesprawności samochodu ciężarowego do obsługi składowiska. 5) W przypadku podstawienia jednostki niesprawnej technicznie lub o nieodpowiednich parametrach, Zamawiający ma prawo odmówić świadczenia przez Wykonawcę dostawy tym sprzętem. 6) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu: a) aktualne zestawienie pracowników wykonujących dostawy na co najmniej 3 dni przed przystąpieniem przez nich do pracy, b) przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz przed każdą zmianą środków transportu, z wyłączeniem sytuacji awaryjnej, o której mowa w pkt. 4), z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem dane pojazdu, którym Wykonawca będzie dostarczał piasek z podaniem: marki, typu samochodu i numeru rejestracyjnego. 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać piasek sukcesywnie przez okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy. 8) Dostawy piasku będą odbywały się w ciągu dnia roboczego tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 7.00-15.00 z możliwością dokonywania bieżących szczegółowych uzgodnień w tym zakresie z kierownikiem składowiska lub z wyznaczonym przez kierownika pracownikiem składowiska. 9) Zapotrzebowania bieżące w zakresie czasu i ilości dostawy piasku będą zgłaszane przez kierownika składowiska lub innego pracownika wyznaczonego przez kierownika w formie e-mailowej i telefonicznej. 10) Dostawa nastąpi najpóźniej w drugim dniu roboczym po zgłoszeniu zapotrzebowania bieżącego. 11) Miejsce deponowania piasku będzie określane przez kierownika składowiska lub wyznaczonego przez kierownika pracownika składowiska. 12) Przeciętne miesięczne zapotrzebowanie w zakresie dostaw piasku określa się jako 1200 Mg. 13) Dostawy piasku każdorazowo będą ważone na elektronicznej wadze samochodowej, której zakres pomiarowy wynosi 400 kg - 40 000 kg i ewidencjonowane w użytkowanym systemie komputerowym Scalex 2000 Eko. 14) Rozliczenia będą prowadzone w okresach miesięcznych na podstawie raportów wagowych. 15) W przypadku awarii po stronie Zamawiającego (awaria wagi samochodowej) dopuszczalne jest rozliczenie na podstawie udokumentowanego pomiaru dokonanego na innej legalizowanej wadze lub jako iloczyn objętości skrzyni samochodu w m3 i przeciętnego ciężaru właściwego, określonego w oparciu o dane literaturowe przeliczonego na jednostkę Mg/m3, na podstawie pisemnego obustronnego uzgodnienia. 16) Dostawy piasku na składowisku będą się odbywały przy zachowaniu poniższego porządku: a) obowiązkowe zatrzymanie się pojazdu dostarczającego piasek przed budynkiem wagi elektronicznej (przy wjeździe i wyjeździe ze składowiska), b) wjazd na wagę przy zielonym świetle lub po ustnej dyspozycji operatora wagi, c) wyświetlenie wagi brutto na monitorze widocznym dla kierowcy, d) zarejestrowanie wagi brutto pojazdu w komputerowej bazie danych, e) zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora (sygnał dźwiękowy), f) wyładowanie piasku w miejscu wskazanym przez pracownika składowiska, g) po rozładowaniu pojazd wyjeżdżający przejeżdża przez wagę w celu tarowania pojazdu i zarejestrowaniu masy piasku w systemie komputerowym (przy zielonym świetle), h)wyświetlenie wagi tara (waga pojazdu) i wagi netto (waga dostarczonego piasku) na monitorze widocznym dla kierowcy, i) zjazd z wagi po uzyskaniu zgody operatora wagi (sygnał dźwiękowy), j) wyjazd ze składowiska odbywa się obowiązkowo przez brodzik dezynfekcyjny. 17) Wykonawca zobowiązany jest do korzystania z infrastruktury składowiska - placów, dróg wewnętrznych nie powodując uszkodzeń i dewastacji mienia. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dotyczącej niniejszego zamówienia w przypadku zaprzestania przez Zamawiającego pełnienia funkcji zarządzającego Składowiskiem Odpadów w Rokitnie. W takim przypadku Zamawiający będzie miał prawo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 60 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14211100-4


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 63110000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 385800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W. Stachyra
Email wykonawcy: biuro@pwstachyra.pl
Adres pocztowy: Halinówka 14A
Kod pocztowy: 24-204
Miejscowość: Wojciechów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 257688.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 257688.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.