eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Rozbudowa ulicy Handlowej w Zabrzu - Zadanie nr 1 - Budowa drogi wewnętrznej na północ od ul. Handlowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-13

Ogłoszenie nr 510169630-N-2019 z dnia 13-08-2019 r.

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej: Rozbudowa ulicy Handlowej w Zabrzu - Zadanie nr 1 - Budowa drogi wewnętrznej na północ od ul. Handlowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563533-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 24278353000000, ul. Kasprowicza 8, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 277 68 00, e-mail sekretariat@mzdii.zabrze.pl, faks 32 277 68 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa ulicy Handlowej w Zabrzu - Zadanie nr 1 - Budowa drogi wewnętrznej na północ od ul. Handlowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DR.260.18.2019.PG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowa drogi wewnętrznej na północ od ul. Handlowej wraz z budową kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągu, oświetlenia ulicznego i zabezpieczeniem istniejącej sieci elektroenergetycznej, budowa kanału technologicznego oraz przebudową i zabezpieczeniem istniejących sieci telekomunikacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) budowę drogi wewnętrznej zakończonej placem do zawracania: o długość odcinka drogi do realizacji 165,39 mb o rozbiórka elementów dróg i ulic o wykonanie nawierzchni bitumicznej 1195,70m2 o wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - chodnik 286,00m2 o wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - zjazdy 186,00m2 o wykonanie wycinki drzew i krzewów o wykonanie krawężników i obrzeży na ławach betonowych z oporem o wykonanie wycinki drzew i krzewów b) budowę i zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego oraz naziemnego w szczególności: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, wodociąg, oświetlenie uliczne i zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej, kanał technologiczny oraz przebudowa i zabezpieczenia istniejących sieci telekomunikacyjnych. c) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania w/w robót; d) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli; e) opracowanie dokumentacji powykonawczej; f) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom. UWAGA: Inwestycja realizowana będzie w zakresie pozwolenia na budowę Prezydenta Miasta Zabrze - decyzja nr 283/2018 z dnia 17.04.2018r. oraz decyzji Prezydenta Miasta Zabrze wydanej na rzecz MPL Power Elektro Sp.zo.o. - pismo WB.6740.278.2019.MS z dnia 27.03.2019r. i realizowanej na rzecz MPL Power Elektro Sp. z o.o. (orientacyjny termin zakończenia robót 31.07.2019r) Zakres robót objętych decyzją cesji na rzecz MPL Power Elektro Sp. z o.o. przedstawia się następująco: Kanalizacja deszczowa poz. 1 przedmiar: 81,5 m, wykona MPL: 69,5 m (odcinki pomiędzy studniami k229 - D30 - D31 czyli: 40,5m + 29m) poz. 3 przedmiar: 43,5 m, wykona MPL: 4,5 m (przyłącze do działki inwestora) poz. 5 przedmiar: 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (włączenie się do istniejącej studni k229) poz. 7 przedmiar: 5 kpl., wykona MPL: 2 kpl. (studnie D30 i D31) poz. 8 przedmiar: 4 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (studnia D35) poz. 10 przedmiar: 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl (uwaga! próba szczelności będzie dotyczyć tylko odcinka objętego cesją czyli rury fi 500 pomiędzy studniami k229-D30-D31 i rura fi 315 pomiędzy studniami D31-D35) poz. 11 przedmiar: 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (uwaga! monitoring będzie dotyczyć tylko odcinka objętego cesją czyli rury fi 500 pomiędzy studniami k229-D30-D31 i rura fi 315 pomiędzy studniami D31-D35) Kanalizacja sanitarna poz. 1 przedmiar: 174 m, wykona MPL: 73,5 m (odcinki pomiędzy studniami k204 - S32 - S33 - Zpk6 czyli: 30,5m + 35m+8m) poz. 2 przedmiar 5 kpl., wykona MPL: 2 szt. (studnie S32 i S33) poz. 3 przedmiar 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (włączenie się do istniejącej studni k204) poz. 4 przedmiar 5 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (przeniesienie zakorkowania z Zpk6 na studnię S33) poz. 5 przedmiar 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (uwaga! monitoring będzie dotyczyć tylko odcinka objętego cesją czyli rury fi 200 pomiędzy studniami k204-S32-S33-Zpk6) Wodociąg poz. 1 przedmiar: 147 m, wykona MPL: 54,7 m (pomiędzy W11-W12-W13-W14-W15-W16-W17, zakończenie zaślepką/zasuwą czyli: 1+2,5+16,7+21+12,5+1) poz. 2 przedmiar 16,5 m, wykona MPL: 2,5 m (przyłącze do działki inwestora W16-W16.1) poz. 3 przedmiar 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (W12) poz. 4 przedmiar: 2 kpl., wykona MPL: 2 kpl (W17) poz. 5 przedmiar: 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl. poz. 7 przedmiar: 4 kpl., wykona MPL: 1 kpl. poz. 8 przedmiar: 2 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (W17-Hn) poz. 9 przedmiar: 1 kpl., wykona MPL: 1 kpl. (uwaga! próba szczelności będzie dotyczyć tylko odcinka objętego cesją czyli rury fi 160 pomiędzy W11-W12-W13-W14-W15-W16 i rury fi 110 pomiędzy W16-W16.1) poz. 10 przedmiar: 1 kpl., wykona MPL 1 kpl. (uwaga! płukanie i dezynfekcja będzie dotyczyć tylko odcinka objętego cesją czyli rury fi 160 pomiędzy W11-W12-W13-W14-W15-W16 i rury fi 110 pomiędzy W16-W16.1). Uwaga: Wykonawca przy sporządzeniu kosztorysu ofertowego jest zobowiązany uwzględnić ww. zapisy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Części III SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: a) CZĘŚĆ III/1 Dokumentacja Projektowa (DP); b) CZĘŚĆ III/2 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); 3.3 CZĘŚĆ III/3 Przedmiary Robót Uwaga: Zamawiający udostępnia Przedmiary Robót w formie pdf. oraz w wersji edytowalnej przy czym obowiązującą i nadrzędną formą jest wersja pdf. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (odpowiednio dalszego Podwykonawcę; ilekroć w niniejszej SIWZ mowa o Podwykonawcy, należy przez to rozumieć również dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 roku, poz. 108 z późn. zm.; dalej k.p.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p., zgodnie z którym Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Powyższe wymaganie dotyczy pracowników fizycznych wykonujących następujące czynności w realizacji niniejszego zamówienia: a) roboty branży wodno-kanalizacyjnej, w zakresie sieci, b) roboty branży drogowej; c) roboty branży elektroenergetycznej, d) roboty branży teletechnicznej, e) pozostałe roboty budowlane związane z realizacją zamówienia, których konieczność wykonania będzie wynikała z niniejszej SIWZ, f) polegające na obsłudze maszyn/urządzeń, kierowaniu pojazdami, g) polegające na uprzątnięciu terenu budowy, h) polegające na wykonywaniu prac geodezyjnych. Wymaganie to nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, to jest: Projektanta, Kierownika Budowy, kierowników robót oraz Przedstawiciela Wykonawcy, programisty, technologa, ewentualnie innych osób, co do których Wykonawca lub Podwykonawca wykaże, że wykonanie ww. czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p. Wykonawca lub Podwykonawca po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, lecz przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz na każde żądanie Zamawiającego bądź uprawnionego podmiotu przez cały okres realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów. Zamawiający ma prawo żądania, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia mu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanych umów o pracę łączących Wykonawcę lub Podwykonawcę z osobami, o których mowa powyżej, z możliwością identyfikacji rodzaju umowy, daty jej zawarcia oraz wymiaru etatu i wynagrodzenia. Szczegółowe wymagania oraz zasady potwierdzania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku określonego powyżej, jak również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. pracowników na umowę o pracę bądź nieprzedłożenia stosownych dokumentów zostały zawarte w Części II SIWZ, tj. we wzorze Umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45122000-8, 45221244-4, 45220000-5, 45231100-6, 45231110-9, 45232130-2, 45233140-2, 45233290-8, 45316100-6, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Gwarancja i rękojmia - minimalny okres 36 miesięcy. Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1143255.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pan Arkadiusz Mika prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DOMAX Arkadiusz Mika
Email wykonawcy: domax.biuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Grabińska 8
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 970942.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 970942.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1056730.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.