eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Śladami bioróżnorodności w sercu Opolszczyzny..."."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-12

Ogłoszenie nr 510167799-N-2019 z dnia 12-08-2019 r.

Województwo Opolskie: "Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Śladami bioróżnorodności w sercu Opolszczyzny..."."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Śladami bioróżnorodności w sercu Opolszczyzny - bogactwo przyrody Gmin Strzeleczki, Krapkowice oraz Powiatu Krapkowickiego" realizowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559278-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Opolskie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141242100000, ul. ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 775 416 400, e-mail zamowieniapubliczne@opolskie.pl, faks 077 54 16 411.
Adres strony internetowej (url): https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Śladami bioróżnorodności w sercu Opolszczyzny..."."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOA-IV.272.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: "Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Śladami bioróżnorodności w sercu Opolszczyzny..."." Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu "Śladami bioróżnorodności w sercu Opolszczyzny - bogactwo przyrody Gmin Strzeleczki, Krapkowice oraz Powiatu Krapkowickiego". Materiały informacyjno-promocyjne wykorzystywane będą w trakcie realizacji zadania "Międzypokoleniowe lekcje bioróżnorodności w Centrum Ochrony Bioróżnorodności na terenie zespołu zamkowo-parkowego w Mosznej - realizator Województwo Opolskie". Materiałami informacyjno-promocyjnymi będą: 1. worek na plecy z elementami odblaskowymi, wykonany ze wzmocnionej dzianiny, w rozmiarze 38x33 cm (+/- 3 cm dla każdego z wymiarów), materiał: wzmocniona dzianina 130 g (+/- 10g), z naszytym pasem odblaskowym na całej szerokości worka oraz w dolnych rogach, ilość 5000 sztuk, wraz z nadrukiem kolorowym, worek na obu bokach wyposażony w dwa długie sznurki, dzięki którym może być używany jako plecak lub przewieszony przez ramię, kolor: zielony, 2. zawieszka Odblaskowa Miękka - odblask wykonany z folii pryzmatycznej, kolor: zielony, wzór graficzny odblasku przypomina żabę, odblask posiada metalowy, kulkowy łańcuszek o dł. 12 cm (+/- 1 cm), nadruk logotypów: monochromatyczny, w kolorze czarnym, projekt indywidualny, w tym grafika, tekst i logotypy. Ilość: 5.000 sztuk, 3. chusta wielofunkcyjna - forma chusty wielofunkcyjnej: komin bezszwowy, materiał miękki, elastyczny, szybkoschnący, lekki, np. poliester lub poliester i elastan, kolor: zielony, nadruk w pełnym kolorze, na jednej (zewnętrznej) stronie chusty, powierzchnia nadruku: max. 6 cm x 12 cm (+/- 2 cm - dla każdego z wymiarów), wymiary: długość 47 cm x szerokość na płasko 25 cm (+/- 3 cm dla każdego z wymiarów), możliwość wykorzystania: jako chusta, komin, szalik, bandana, opaska, lekka czapka itp. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ ) wyżej wymienione przedmioty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82450.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GoMa Mariusz Markut
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Targowa 16
Kod pocztowy: 37-464
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90792.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90296.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.