eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawady › "Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Zawady"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09

Ogłoszenie nr 510166909-N-2019 z dnia 09-08-2019 r.

Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady: "Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Zawady"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568878-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Wolności 12, 16-075 Zawady, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7140028 w. 39, e-mail j.wadolowski@gminazawady.pl, faks 85 7140028 w. 31.
Adres strony internetowej (url): bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Zawady"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OO.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Zawady, obejmująca: a) budowę obiektów małej architektury w miejscowości Zawady na działce nr geod. 370/2 - budowa siłowni zewnętrznej ( 6 szt. urządzeń ), montaż ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej i 2 stolików do gry w szachy, krzewy ozdobne; b) budowę obiektów małej architektury w miejscowości Konopki Pokrzywnica na działce nr geod. 35/3 - budowa małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym obejmująca: budowę siłowni zewnętrznej ( 6 szt. urządzeń ), budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem, montaż ogrodzenia placu zabaw o wys. 1,0 m z jedną furtką, montaż ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej i 2 stolików do gry w szachy, krzewy ozdobne; c) budowę obiektów małej architektury w miejscowości Rudniki na działce nr geod. 298 - budowa małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarta Strefa Aktywności ( OSA ) obejmująca: budowę siłowni zewnętrznej ( 6 szt. urządzeń ), budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem, montaż ogrodzenia placu zabaw o wys. 1,0 m z jedną furtką, montaż ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej i 2 stolików do gry, krzewy ozdobne; d) budowę obiektów małej architektury w miejscowości Strękowa Góra na działce nr geod. 331/22 - budowa małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym obejmująca: budowę siłowni zewnętrznej ( 6 szt. urządzeń ), budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem, montaż ogrodzenia placu zabaw o wys. 1,0 m z jedną furtką, montaż ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej i 2 stolików do gry, krzewy ozdobne; e) budowę obiektów małej architektury w miejscowości Stare Grabowo na działce nr geod. 107 tj. budowę siłowni zewnętrznej ( 6 szt. urządzeń ), budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem, montaż ogrodzenia o wys. 1,0 m z jedną furtką, montaż ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej i 2 stolików do gry, krzewy ozdobne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią: załącznik nr 8 - Przedmiary robót - 5 szt. (dokument pomocniczy), Załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa - 5 szt., Załącznik Nr 10 - Specyfikacje techniczne 2. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający stwierdza, że ich zastosowanie nie ma charakteru obligatoryjnego i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie podczas realizacji zamówienia innych wprowadzonych do obrotu materiałów lub urządzeń, w tym także materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem posiadania, przez nie odpowiednich dokumentów opisujących za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, które dopuszczają dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalają jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście wprowadzone do obrotu lub do niego dopuszczone. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały (wyroby budowlane) spełniają wymagania określone (nie gorsze niż) w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych. Jeżeli w SIWZ, w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ,,lub równoważne´´. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ, zamawiający żąda przedstawienia dokumentu, certyfikatu wydanego przez jednostkę, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, bądź inne dokumenty stanowiące środki dowodowe. 3.Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania, tj. pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca lub podwykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz liczby osób wraz ze wskazaniem wykonywanego zawodu lub czynności na budowie (bez podania danych osobowych) zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione czynności dokonywane będą po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9


Dodatkowe kody CPV: 37410000-5, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 328525
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "JORK" s.c. Ossowski Jarosław, Ossowska Teresa, Łapiński Krzysztof
Email wykonawcy: jorksc@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Gen. F. Kleeberga 14A
Kod pocztowy: 15-691
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 404085.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 404085.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 515000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.