eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Dostawa, montaż i uruchomienie mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,9 kWp na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510166298-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach: Dostawa, montaż i uruchomienie mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,9 kWp na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0591/19, pn. "Wykorzystanie energii odnawialnych źródeł na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach - budowa nowej instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji pompy ciepła" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii - nr umowy UDA-RPPD.05.01.00-20-0591/19-00 z dnia 10.03.2020 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562644-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach, Krajowy numer identyfikacyjny 13137120000000, ul. Czerewki 1, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 7196166, 7196756, e-mail dps@dpsczerewki.podlasie.pl, faks 85 7196166 w. 33.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dpscz.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, montaż i uruchomienie mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,9 kWp na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie mikro-instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,9 kWp na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji przetargowej tj. w ekspertyzie technicznej, SSTWiOR (w zakresie dotyczącym instalacji fotowoltaicznej), projekcie wykonawczym, przedmiarze - stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ 2. Przedsięwzięcie ma na celu budowę elektrowni fotowoltaicznej umożliwiającej produkcję energii elektrycznej za pomocą paneli fotowoltaicznych - urządzeń dokonujących konwersji promieniowania słonecznego na prąd elektryczny. Realizowana instalacja ma współpracować z siecią energetyczną zasilającą budynek, z dystrybucją ewentualnej nadwyżki produkcji energii elektrycznej generowanej w instalacji fotowoltaicznej do sieci energetyki zawodowej. Instalacja projektowana jest na dachu budynku na terenie Domu Pomocy Społecznej. 3. Zakres prac obejmuje wykonanie, w szczególności: 1) instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, 2) dostawy i montażu modułów fotowoltaicznych, 3) dostawy i montażu inwertera DC/AC, 4) instalacji elektrycznych DC systemu fotowoltaicznego, 5) instalacji elektrycznych AC zasilania systemu PV, 6) środków dodatkowej ochrony od porażeń, 7) ochrony przeciwprzepięciowej, 8) przebudowy punktu przyłączenia. W ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie również w imieniu Zamawiającego do przeprowadzenia procedury zgłoszenia przyłączenia do sieci PGE Dystrybucja S.A. wykonanej instalacji. Wykonawca zobowiązany będzie także do wykonania i uzgodnienia wszelkich wymaganych opracowań i instrukcji, wykonania wszelkich wymaganych pomiarów, testów itp. koniecznych do skutecznego zgłoszenia instalacji. 4. Minimalna roczna produkcja energii elektrycznej z nowo wybudowanej instalacji fotowoltaicznej - musi osiągnąć min. 35,91 MWh. 5. Wszystkie elementy instalacji, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, powinny być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga, aby panele fotowoltaiczne były wyprodukowane nie wcześniej niż 24 miesiące przed datą dostarczenia do Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia min. 5 -letniej gwarancji jakości na wykonanie prace licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Ponadto: 1) oferowane moduły fotowoltaiczne muszą być objęte minimum 10-letnią gwarancją jakości producenta oraz dodatkowo gwarancją wydajności/uzysku tj.: a) min. 10 - letnią gwarancji na min. 90% sprawności nominalnej na ww. moduły; b) min. 25 - letnią gwarancji na min. 80% sprawności nominalnej na ww. moduły; 2) oferowane inwertery muszą być objęte minimum 5 - letnią gwarancją jakości producenta. Uwaga: W związku z tym, że prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone na terenie czynnego obiektu, jakim jest Dom Pomocy Społecznej, Wykonawca przez cały okres realizacji prac i w każdym obszarze prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: 1) zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych (odpowiednie oznakowanie), 2) odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu, 3) usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci - zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.), 4) zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane, 5) utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych, 6) transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych, 7) prowadzić roboty wywołujące hałas w godzinach od 7:00 rano do 20:00 wieczorem, 8) niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 45223810-7, 45261215-4, 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 313300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SUNGRANT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@sungrant.pl
Adres pocztowy: ul. Ciesielska 2/23
Kod pocztowy: 15-542
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155287.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155287.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188438.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.