To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-02
Ogłoszenie nr 510166285-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa chemii, artykułów higienicznych
i sprzętu do utrzymania czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548018-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540106205-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000,
ul. Bukowska
34,
60-811
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 57 48 02, e-mail
14wog.zp@ron.mil.pl, faks
261 57 72 04.
Adres strony internetowej (url): www.14wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chemii, artykułów higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):18/z/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii, artykułów higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości przeznaczonych do prawidłowego funkcjonowania stołówek służby żywnościowej 14 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3) do SIWZ, wymagania przedmiotowe załącznik nr 6 (6/1-zadanie 1, 6/2-zadanie 2, 6/3-zadanie 3) do SIWZ oraz w projekt umowy dla poszczególnych zadań - załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 3. Zadanie nr 1 - Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym, m.in.: mydło w płynie do rąk, płyn do higienicznej dezynfekcji rąk, płyn do ręcznego mycia naczyń, płyn do mechanicznego mycia naczyń, płyn do mycia i dezynfekcji podłóg i ścian, płyn do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia, kwaśny płyn do mycia i dezynfekcji, kwaśny preparat do dezynfekcji, sól do czyszczenia zmywarek, odkamieniacz do ekspresów do kawy, płyn do usuwania osadów mineralnych, mleczko do czyszczenia, płyn do dezynfekcji kratek ściekowych, płyn do sanitariatów antybakteryjny, środek do maszynowego mycia powierzchni; Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych m.in.: gąbka silikonowa antybakteryjna, rękawiczki foliowe, ręcznik papierowy, rękawiczki białe lateksowe, folia aluminiowa do żywności; Zadanie nr 3 - Dostawa sprzętu do utrzymania czystości m.in.: stelaż do mopa, nakładka myjąca na mop (mop supełkowy)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 39800000-0, 33700000-7, 39220000-0, 39224300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości netto umowy dla zadania nr 1, 2 i 3 o maksymalnie 90% netto zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania zamówienia na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe pod warunkiem zwiększania się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego oraz posiadania na ten cel środków finansowych.Realizacja zamówienia w ramach opcji musi nastąpić do dnia 15.12.2020 r. dla wszystkich zadań. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi:dla wszystkich zadań sukcesywnie (w trzech transzach) od dnia podpisania umowy do 30.11.2020 r.Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi maksymalnie 7 dni po zgłoszeniu zapotrzebowania, nie później niż do dnia: 15 grudnia 2020 r. 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dla wszystkich zadań przed zawarciem umowy zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 10 % zadanie nr 1; 8% zadanie nr 2 i 3 ceny ofertowej brutto.1.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, zgodnie z art. 148 ust. 1 ustawy.2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000 z dopiskiem "ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY" na: "Dostawa chemii, artykułów higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości" nr sprawy 18/z/2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa chemii profesjonalnej do utrzymania higieny i czystości w bloku żywnościowym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45692.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23079.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych i opakowań jednorazowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
787556.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU MIWO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22632.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu do utrzymania czystości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9690.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Swisspol Ltd Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5120.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Świadczenie usługi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposażenia i instalacji sprzętu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznań.
- Dostawy artykułów gospodarczych RZGW Gliwice
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.