To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-08
Ogłoszenie nr 510165866-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka": Dostawa i montaż mebli na wymiar i pod zabudowę oraz mebli wypoczynkowych tapicerowanych dla nowo wybudowanej siedziby Ogniska Wychowawczego im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka" w Rumi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554640-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka", Krajowy numer identyfikacyjny 19108510000000,
ul. ul. Gdańska
2,
84-230
Rumia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 671 70 51, e-mail
ognisko.rumia@wp.pl, faks
58 671 70 51.
Adres strony internetowej (url): www.ogniskorumia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli na wymiar i pod zabudowę oraz mebli wypoczynkowych tapicerowanych dla nowo wybudowanej siedziby Ogniska Wychowawczego im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka" w Rumi
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż następujących mebli na wymiar i pod zabudowę oraz mebli wypoczynkowych tapicerowanych dla nowo wybudowanej siedziby Ogniska Wychowawczego im. Kazimierza Lisieckiego "Dziadka" w Rumi: 1. Przedpokój: zabudowa - szafa - 3 szt.; 2. Kuchnia: zabudowa - 3 szt.; 3. Pokój dzienny z jadalnią: stół - 3 szt., komoda - 3 szt., stolik RTV - 3 szt., sofa - 3 szt., krzesło - 45 szt.; 4. Pokój nauki: regał na książki - 3 szt.; 5. Gabinet psychologa: zestaw szaf biurowych - 1 szt.; 6. Pokój koordynatora: zestaw szaf biurowych - 1 szt.; 7. Pokoje wychowanków:zabudowa - szafa - 34 szt., biurko - 21 szt., stolik nocny - 33 szt., łóżko - 23 szt.; 8. Łazienka: szafka pod umywalkę - 6 szt., szafka pod umywalkę - 6 szt.; 9. Administracja: zabudowa - 1 szt., szafa na ubrania - 1 szt., szafa na ubrania - 1 szt., szafa na segregatory - 1 szt., zabudowa - 1 szt.; 10. Salonik mały: zastaw wypoczynkowy - 2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.10.00.00 - Meble
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186991.87
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Studio Kreska, Przemysław Ptaszyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
213207.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUMI
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
- Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka" z podziałem na części:
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.