eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopiska › Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu "Kolorowe przedszkole"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-08

Ogłoszenie nr 510165836-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.

Gmina Konopiska: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu "Kolorowe przedszkole"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565240-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konopiska, Krajowy numer identyfikacyjny 15139801400000, ul. ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 282 057, e-mail przetargi@konopiska.pl, faks 343 282 035.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.konopiska.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu "Kolorowe przedszkole"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GR.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach Projektu "Kolorowe przedszkole"" współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.3. Wzrost upowszechnienia wysokiej jakości edukacji przedszkolnej - konkurs; Tytuł projektu "Kolorowe przedszkole". Wszystkie elementy wyposażenia, aranżacji pomieszczeń przedszkola oraz zabawki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano zabawki powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych - w szczególności przedszkolnych. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Przy wykonaniu mebli trzeba przewidzieć potencjalne zagrożenia mechaniczne i chemiczne tj, ostre punkty i krawędzie mebli, które mogą powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Podane przez zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych specyfikacji. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części: 3.3.1 Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne) 3.3.2 Część II Wyposażenie Sali SI 3.3.3 Część III Wyposażenie MEBLE 3.3.4 Część IV Sprzęt komputerowy, RTV Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia odnoszący się do każdej z w/w części znajduje w załączniku nr 10 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części pod warunkiem, że oferta zawierać będzie cały komplet elementów składowych danej części. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno - użytkowych urządzeń, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. 2) Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych przez Zamawiającego. 3) Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 4) Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia czy oznakowania jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wykonanie przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy i montażu wyposażenia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do skonfigurowania sprzętu komputerowego, multimedialnego. 3) Dostarczane wyposażenie na czas transportu objęte będzie ubezpieczeniem na koszt wykonawcy. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wypakuje, zmontuje i sprawdzi dostarczone meble oraz, skonfiguruje i uruchomi sprzęt komputerowy i multimedialny siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia ( np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 7) Dostarczone i zamontowane wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad. 8) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego. 9) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim. 10) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia : a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, b) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, c) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. Podwykonawcy dostaw i usług montażowych. 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą dostawy mebli i wyposażenia będzie zawarta umowa z wynagrodzeniem umownym za cały przedmiot zamówienia. 2) Wynagrodzenie umowne za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ nie będzie podlegało zmianie chyba, że Zamawiający dokona, po uzgodnieniu z wykonawcą, zmiany w ilości lub asortymencie albo jakości dostarczanego wyposażenia lub mebli. 3) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie jednej prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu dostawy i montażu mebli i wyposażenia. 4) Podstawą rozliczenia za wykonane dostawy i wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru bez wad i usterek zatwierdzony przez Zamawiającego. 5) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 6) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności. 7) W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) - rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez Pełnomocnika konsorcjum. Zamawiający nie wyraża zgody na oddzielne płatności dla poszczególnych partnerów konsorcjum. Partnerzy konsorcjum powinni ustalić zasady wzajemnego rozliczania się za wykonane roboty, w taki sposób, aby nie powstawała konieczność odrębnej zapłaty dla poszczególnych partnerów. 8) Zapłata za fakturę może być realizowana z terminem odroczonej płatności nie przekraczającym 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. UWAGA: 1) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych, 2) Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności, 4) Zaleca się Wykonawcy sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, 5) W przypadku nie przyznania środków finansowych z Województwa Śląskiego Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 30190000-7, 33190000-8, 30213000-5, 48219300-9, 30000000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I Wyposażenie sal (zabawki/pomoce dydaktyczne)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44526.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@nowaszkola.pl
Adres pocztowy: ul. POw 25
Kod pocztowy: 90-248
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23030.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23030.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32046.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.