eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie projektu i realizacja elektronicznych systemów pomocniczych do zabezpieczenia stref ochronnych na potrzeby Pionu ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Departamentu Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej oraz obszaru wydzielonego Biura Inspekcji Wewnętrznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-02

Ogłoszenie nr 510165394-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Ministerstwo Finansów: Wykonanie projektu i realizacja elektronicznych systemów pomocniczych do zabezpieczenia stref ochronnych na potrzeby Pionu ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Departamentu Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej oraz obszaru wydzielonego Biura Inspekcji Wewnętrznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547219-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ministerstwo Finansów, Krajowy numer identyfikacyjny 22170000000000, ul. ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 694 54 00, e-mail wzp@mf.gov.pl, faks 22 694 52 68.
Adres strony internetowej (url): https://www.gov.pl/web/finanse
Adres profilu nabywcy: https://www.gov.pl/web/finanse/zamowienia-publiczne-realizowanenapodstawie- pzp

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu i realizacja elektronicznych systemów pomocniczych do zabezpieczenia stref ochronnych na potrzeby Pionu ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Departamentu Zwalczania Przestępczości Ekonomicznej oraz obszaru wydzielonego Biura Inspekcji Wewnętrznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

C/751/19/BL/B/327

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej, robót budowlanych i montażowych oraz wykonanie instalacji elektronicznych systemów pomocniczych do zabezpieczenia obszaru wydzielonego tj. stref ochronnych zlokalizowanych na I, IV oraz V piętrze skrzydła A, A1, B, C2 budynku Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12, na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. 2. Zakres prac przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, 2) wykonanie robót budowlanych i montażowych wraz z pracami zabezpieczającymi oraz wykonanie instalacji/systemów, określonych w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, stanowiącego załącznik H do SIWZ, sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów z każdej branży. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym przy uzyskaniu pozwolenia na budowę, do czasu jego uzyskania, wraz z dokonywaniem przez Wykonawcę wszelkich poprawek i uzupełnień dokumentacji, jakie mogą okazać się niezbędne w celu uzyskania tego pozwolenia. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania prac, o których mowa w ust. 1 i 2 określają Programy funkcjonalno-użytkowe stanowiące Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy stanowiący Załącznik H do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6


Dodatkowe kody CPV: 42961100-1, 71310000-4, 71320000-7, 45110000-1, 45262500-6, 45310000-3, 45312100-8, 45316000-5, 03116200-9, 45400000-1, 45410000-4, 45432220-2, 45442000-7, 71248000-8, 45311000-0, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 995000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsmetal Alians Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 60 lok. U2
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1223850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1223850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1223850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.