To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-07
Ogłoszenie nr 510164513-N-2019 z dnia 07-08-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji:
Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2497P Buk - Szewce - w formule "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 5. w ramach Projektu pn. "Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego w Buku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego w Buku" w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia" Działania 3.3 "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska" Poddziałania 3.3.3 "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559386-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000,
ul. ul. Zielona
8,
61-851
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 593 430, e-mail
marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks
618 593 429.
Adres strony internetowej (url): bip.zdp.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2497P Buk - Szewce - w formule "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 5. w ramach Projektu pn. "Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego w Buku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP.WO.261.2.23/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej nr 2497P Buk - Szewce - w formule "zaprojektuj i wybuduj" Zadanie 5. w ramach Projektu pn. "Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego w Buku". Inwestycja jest dofinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi Nadzór nad robotami budowlanymi 3. Zakres zamówienia: 1) Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem między innymi następujących podstawowych elementów drogi: - budowa ścieżek rowerowych i chodników, - budowa oraz przebudowa zjazdów, - budowa elementów odwodnienia, - likwidacja kolizji z urządzeniami obcymi / przebudowa infrastruktury technicznej. 3) Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in.: - przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję, - kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia i pisemne zgłaszanie Zamawiającemu odstępstw od harmonogramu, - składanie okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania, - współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, - koordynację i nadzór nad inwestycją i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, - weryfikację dokumentacji powykonawczej, - uczestnictwo w radach budowy, - w przypadku zejścia Wykonawcy robót z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę, - kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowy i harmonogram rzeczowo-finansowy, - przedkładanie na żądanie Zamawiającego cyklicznych danych dotyczących postępu robót, harmonogramu rzeczowo-finansowego a także wszelkich raportów i sprawozdań
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87541.34
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: mbs projekt Maciej Święch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36777.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- roboty budowlane i instalacyjne w obiektach UAM, 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych wraz z dzierżawą dozowników.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- DOSTAWA Leków Pegfilgrastimum
- Przebudowa ulicy Henryka Sienkiewicza - na odcinku od ul. Mikołaja Reja do ul. Jana Kochanowskiego.
- Dostawa sprzętu do zabiegów bariatrycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru dla zadania pn: "Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców"
- Modernizacja SUW w m-ci Starosiedle oraz budowa odcinka sieci wodociągowej - Gmina Gubin
- Remont wybranych odcinków dróg publicznych kategorii powiatowej należących do Powiatu Sępoleńskiego
- Przebudowa budynku Szkoły Specjalnej przysposabiającej do pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.