eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/K/4620-20/2020Wykonanie robót związanych z separacją zanieczyszczonego gruntu pozyskanego z wykopu pod budynek garażowy w garnizonie Wędrzyn (zadanie nr 24443).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163870-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/K/4620-20/2020: Wykonanie robót związanych z separacją zanieczyszczonego gruntu pozyskanego z wykopu pod budynek garażowy w garnizonie Wędrzyn (zadanie nr 24443).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553928-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/K/4620-20/2020: Wykonanie robót związanych z separacją zanieczyszczonego gruntu pozyskanego z wykopu pod budynek garażowy w garnizonie Wędrzyn (zadanie nr 24443).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/K/4620-20/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia: Wykonanie robót związanych z separacją zanieczyszczonego gruntu pozyskanego z wykopu pod budynek garażowy w garnizonie Wędrzyn (zadanie nr 24443). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wykonanie przesiania gruntu z wykopu, zgromadzonego w hałdzie na budowie, w ilości szacowanej na 5051 m3 - urobek winien zostać mechanicznie przesiany z selekcją na "odpady" (szacowanej na 15% z hałdy) i oczyszczony grunt "piasek zmieszany z humusem", zdatny do ponownego wbudowania (szacowanej na 85% z hałdy); odpady mogą zawierać między innymi: gruz w postaci betonu (oraz betonu zbrojonego) różnych miar; ceglane rozbiórkowe, drobnowymiarowe elementy metalowe, plastik, guma, szkło, pozostałości korzeni drzew itp., - załadunek i transport odpadów w ilości szacowanej na 758 m3 do miejsca utylizacji - do koncesjonowanego zakładu przetwórstwa odpadów, do 45 km (np. do zakładu w Gorzowie Wlkp.), - utylizacja odpadów (szacowanej na 1289 ton), przekazanie Zamawiającemu kart odpadów, - załadunek i transport odsianego oczyszczonego gruntu "piasek zmieszany z humusem" w ilości szacowanej na 4294 m3 na odległość do 1 km, - powierzchniowe rozłożenie i wyrównanie oczyszczonego gruntu w ilości szacowanej na 4294 m3 z docelowym zachowaniem estetyki przyszłego trawnika, uporządkowanie terenu budowy na którym były wykonywane prace. Zamawiający załączył do SIWZ mapkę lokalizacyjną - zaznaczony na niej punkt A określa lokalizację hałdy do przesiania (m. Wędrzyn, powiat sulęciński), a zaznaczony punkt B określa ustalone miejsce wbudowania (rozłożenia) oczyszczonego gruntu - "piasku zmieszanego z humusem". Miejsce to może ulec zmianie na podstawie odrębnych ustaleń w przypadku nadmiaru materiału. Powyższa dokumentacja stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja (mapka lokalizacyjna, tabela elementów robót oraz przedmiar robót), stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Na podstawie ww. dokumentów należy dokonać wyceny przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ i złożyć ją jako załącznik do oferty. W przypadku rozbieżności pomiędzy mapką lokalizacyjną, tabelą elementów robót a przedmiarem robót, pierwszeństwo ma: tabela elementów robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112700-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 684201.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WILKOCKI PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HENRYK WILKOCKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spiska nr 22
Kod pocztowy: 71-042
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 272658.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 272658.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 860765.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.