eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów - likwidacja dzikich wysypisk - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-31

Ogłoszenie nr 510163354-N-2020 z dnia 31-08-2020 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów: Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów - likwidacja dzikich wysypisk - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565626-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 969 700, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl, faks 323 969 702.
Adres strony internetowej (url): www.mzdim.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów - likwidacja dzikich wysypisk - II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DNP.260.27.2020.PN.U.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów, w celu likwidacji dzikich wysypisk. 3.2. Usługa będzie polegała na dostarczeniu odpowiedniego kontenera (pojemnika) na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Bytomia, do PSZOK (tj. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) przy Al. Jana Pawła II w Bytomiu oraz na teren Zaplecza Technicznego Zamawiającego przy ul. Tarnogórskiej 1a w Bytomiu (zgodnie z poniższą tabelą) oraz odebraniu zgromadzonych odpadów, wywozie i ich utylizacji w ciągu 48 godzin od przesłania przez Zamawiającego odpowiedniego zlecenia pocztą elektroniczną. 3.3. Odpady składowane będą w dostarczonych przez Wykonawcę kontenerach (pojemnikach) o pojemności odpowiednio: 10 m3 oraz 7 m3. 3.4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji niniejszego zamówienia następujące rodzaje oraz orientacyjne (szacunkowe) ilości prac (wywozów) do wykonania, z uwzględnieniem kodów odpadów: Lp. Rodzaj kontenerów Kody odpadów Szacowana ilość (szt.) A B C D 1 dostarczenie kontenera o pojemności 10 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 02 01 20 02 02 24 2 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 01 20 03 99 73 3 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 01 01 17 01 02 17 01 03 17 01 81 30 4 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 20 03 07 71 5 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 03 80 1 6 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 02 14* 19 7 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 06 05* 1 8 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 20 1 9 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 02 02 1 10 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 15 01 07 11 11 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 19 4 12 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 15 01 02 18 13 dostarczenie pojemnika o pojemności 7 m3 wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 06 04* 2 14 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 04 11 1 15 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 07 02 80 1 16 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 17 09 04 3 17 dostarczenie kontenera o pojemności 7 m³ wraz z odbiorem, wywozem i utylizacją odpadów 16 01 03 4 Łącznie: 265 3.5. Podane wyżej ilości prac są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania i oceny ofert oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, co oznacza, że faktyczne ilości prac do wykonania mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie, do wysokości ceny oferty. 3.6. Wykonawca winien zabezpieczyć do dyspozycji Zamawiającego co najmniej 10 szt. kontenerów w ciągu dnia, w tym co najmniej 2 kontenery o pojemności 10 m3. 3.7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono we Wzorze Umowy, stanowiącym odpowiedni załącznik do SIWZ. Odbiór i wywóz odpadów winien nastąpić w terminie do 48 godzin od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego przekazanego pocztą elektroniczną. Wywóz odpadów powinien odbywać się w dni powszednie w godzinach 7.00-15.00, w terminie do 48 godzin od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia konieczności wywozu odpadów w dzień poprzedzający święta lub w dni ustawowo wolne, Wykonawca zobowiązany jest do ich wywozu w terminie do 48 godzin po święcie lub dniu ustawowo wolnym od pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 374703.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
Email wykonawcy: biuro@reko-odpady.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 104
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 321657.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 321657.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321657.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.