eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i wdrożenie oprogramowania do monitorowania procesu terminowości udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne kierowane do członków Rady Ministrów wraz z przeniesieniem (migracją) danych z obecnie używanego systemu e-Interpelacje oraz serwis systemu przez 36 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-05

Ogłoszenie nr 510163091-N-2019 z dnia 05-08-2019 r.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów: Wykonanie i wdrożenie oprogramowania do monitorowania procesu terminowości udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne kierowane do członków Rady Ministrów wraz z przeniesieniem (migracją) danych z obecnie używanego systemu e-Interpelacje oraz serwis systemu przez 36 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559038-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000, ul. Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 226 947 503, e-mail wzp@kprm.gov.pl, faks 48 22 694 72 96.
Adres strony internetowej (url): www.kprm.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i wdrożenie oprogramowania do monitorowania procesu terminowości udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne kierowane do członków Rady Ministrów wraz z przeniesieniem (migracją) danych z obecnie używanego systemu e-Interpelacje oraz serwis systemu przez 36 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-16/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie oprogramowania do monitorowania procesu terminowości udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarne kierowane do członków Rady Ministrów wraz z przeniesieniem (migracją) danych z obecnie używanego systemu e-Interpelacje oraz serwis systemu przez 36 miesięcy. Zamówienie realizowane będzie w następujących etapach: 1) etap 1 - Wdrożenie Systemu w wersji produkcyjnej (komunikacja z wewnętrznym systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją w KPRM oraz Kancelarią Sejmu RP i Kancelarią Senatu RP, rejestracja, funkcjonalności do obsługi spraw, podstawowe wyszukiwanie, monitowanie, funkcjonalności systemowe - system uprawnień, system śledzenia zmian);2) etap 2 - Migracja danych oraz rozszerzenie funkcjonalności Systemu (archiwum, dashboard, raportowanie, wyszukiwanie zaawansowane, dokumentacja); 3) etap 3 - Usługi związane z utrzymaniem Systemu opisane w §1 ust. 3 Umowy realizowane po odbiorze Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ (OPZ) i załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 520000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: iQ5 sp. z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@iq5.pl
Adres pocztowy: ul. Elektryczna 1/3 lok. 216
Kod pocztowy: 15-080
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 296430
Oferta z najniższą ceną/kosztem 296430
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1180800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.