eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BORYSZOWIE I URZĘDU GMINY GRABICA, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-28

Ogłoszenie nr 510162884-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.

Urząd Gminy Grabica: WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BORYSZOWIE I URZĘDU GMINY GRABICA, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Szkoły Podstawowej w Boryszowie i Urzędu Gminy Grabica" ze środków EFRR w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka Niskoemisyjna Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550230-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540111595-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Grabica, Krajowy numer identyfikacyjny 53542200000000, ul. Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 6161188, e-mail zamowieniapubliczne@grabica.pl, faks 44 6161188.
Adres strony internetowej (url): grabica.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BORYSZOWIE I URZĘDU GMINY GRABICA, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BORYSZOWIE I URZĘDU GMINY GRABICA, z podziałem na dwie części polegające na: A) Część I - wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Janiny Porazińskiej w Boryszowie, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: ? wykonanie robót rozbiórkowych, ? wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, ? wymiana stolarki okiennej, ? wykonanie remontu schodów do kotłowni, ? wykonanie ocieplenia stropu nad piętrem, ? wykonanie opaski wokół budynku, ? wymiana stolarki drzwiowej, ? wymiana instalacji odgromowej, ? wykonanie demontażu istniejącej instalacji c.o., ? wykonanie montażu instalacji co., ? wykonanie maszynowni pomp ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, ? wykonanie zasilenia elektrycznego maszynowni pomp ciepła, ? wykonanie robót różnych zewnętrznych (daszki), ? wykonania robót towarzyszących niezbędnych do przeprowadzenia prac termomodernizacyjnych. B) Część II - wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Grabicy, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.: ? wykonanie robót rozbiórkowych, ? wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, ? wymiana stolarki drzwiowej, ? wykonanie remontu schodów do przedszkola, ? wykonanie remontu schodów przy wyjściu tylnym do budynku, ? wykonanie remontu schodów do kotłowni, ? wykonanie opaski wokół budynku, ? wykonanie ocieplenia stropodachu, ? wykonanie instalacji odgromowej, ? wykonanie demontażu istniejącej instalacji c.o., ? wykonanie montażu instalacji c.o., ? wykonanie maszynowni pomp ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, ? wykonanie zasilenia elektrycznego maszynowni pomp ciepła, ? wykonanie robót różnych zewnętrznych, ? wykonania robót towarzyszących niezbędnych do przeprowadzenia prac termomodernizacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie budowlanym i wykonawczym, Przedmiarze robót) oraz Specyfikacji Technicznej stanowiących Załączniki do SIWZ, przy czym należy mieć na uwadze, że przedmiary robót ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia stanowią jedynie materiał pomocniczy. 3. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów. b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy. c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, d) prowadzenia prac w sposób zapewniający normalne funkcjonowanie obiektów, w tym: ? w przypadku Szkoły Podstawowej w Boryszowie (Części I) zaplanowania wykonywania robót w obiekcie czynnym i użytkowanym przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku od 1.09.2020r. Wymaga się, aby Wykonawca w pierwszej kolejności wykonał prace w zakresie wymiany okien i instalacji c.o. w salach lekcyjnych przed 01.09.2020r. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Dokładny termin (dzień, godzinę) robót Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie obiektu. ? w przypadku Urzędu Gminy w Grabicy (Części II) zaplanowania wykonywania robót w obiekcie czynnym i użytkowanym przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Wymaga się by roboty, które wymagają ingerencji/wejścia do pokoi były wykonywane wyłącznie w godzinach pracy urzędu, tj. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Wymaga się by roboty zakłócające normalne funkcjonowanie Urzędu Wykonawca wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po zakończeniu godzin pracy urzędu lub w dni, które dla urzędu są dniami wolnymi od pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 15:30-20:00 oraz w soboty w godzinach 7:00-17:00. Dokładny termin (dzień, godzinę) robót Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie obiektu. e) uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco zakresu robót; f) ubezpieczenia terenu budowy na własny koszt oraz od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 projektu umowy, g) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, h) natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, i) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. j) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1396 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. k) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). l) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. m) przekazania Zamawiającemu materiałów pochodzących z rozbiórki i złożenia na placu składowym w Grabicy przy garażach gminnych z dowozem własnym. n) wykonania po robotach sanitarnych oraz po wymianie okien/drzwi kompleksowych robót poprawkowych tynkarsko-malarskich z zachowaniem kolorystyki istniejącego malowania. o) dokonania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych formalności związanych z budową dolnego źródła oraz maszynowni dla potrzeb pomp ciepła. p) w przypadku Szkoły Podstawowej w Boryszowie (Części I) Zamawiający dopuszcza użycie dotychczasowych osłon grzejników po ich przystosowaniu do ponownego montażu, a pozostałe grzejniki wyposażyć w nowe osłony na wzór istniejących, q) dostawy i montażu następujących ilości i rodzajów budek lęgowych: ? w przypadku Szkoły Podstawowej w Boryszowie (Części I): 2 budki lęgowe dla jerzyka i 5 budek lęgowych dla wróbla. ? w przypadku Urzędu Gminy w Grabicy (Części II): 1 budka lęgowa dla szpaka i 2 budki lęgowe dla wróbla, Budki należy powiesić w miejscach skonsultowanych z ornitologiem. r) zamontowania w rozdzielni elektrycznej maszynowni podliczników energii elektrycznej zużywanej przez pompy ciepła; s) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; t) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. u) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 28 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. v) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega na etapie wykonawstwa możliwość zmiany kolorystyki elewacji w 3 kolorach jasnych w oparciu o wzornik Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I - II. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wykonanie poszczególnych części zamówienia, jednej lub dwóch z nich. Zamawiający informuje, że na przedmiotowe zamówienie złożył wniosek o dofinansowanie ze środków UE i projekt pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Szkoły Podstawowej w Boryszowie i Urzędu Gminy Grabica" znajduje się na liście rezerwowej projektów do dofinansowania ze środków EFRR w ramach Osi Priorytetowej IV Gospodarka Niskoemisyjna Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. W związku z powyższym w momencie uwolnienia się środków finansowych w ramach konkursu projekt ten będzie dofinasowany ze środków unijnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-6


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45400000-1, 45317000-2, 45321000-3, 45410000-4, 45421000-4, 45300000-0, 45331000-6, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Janiny Porazińskiej w Boryszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1186536.28
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RenCraft Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@rencraft.eu
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 94c
Kod pocztowy: 85-027
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1459439.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1047683.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1728900.77
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Grabicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 844807.97
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RenCraft Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@rencraft.eu
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 94c
Kod pocztowy: 85-027
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1039113.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 905418.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1262560.77
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.