eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego i multimedialnego do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-28

Ogłoszenie nr 510162841-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.

Gmina Jaktorów: Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego i multimedialnego do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542597-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540097210N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jaktorów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014825900000, ul. ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8564026, 8564069, e-mail gmina@jaktorow.pl, faks (046) 855 21 88.
Adres strony internetowej (url): www.jaktorow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i zainstalowanie sprzętu komputerowego i multimedialnego do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie i zainstalowaniu sprzętu komputerowego i multimedialnego do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie. Zamawiający dopuszcza składanie oferty przez jednego Wykonawcę na dwie odrębne części zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ dla każdej z części oddzielnie. Część 1 zamówienia: Dostawa i zainstalowanie monitorów multimedialnych do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie. Część 2 zamówienia: Dostawa i zainstalowanie pozostałego sprzętu komputerowego i multimedialnego do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie. Dostawa dla I i II części zamówienia obejmuje: 1. transport własny i wniesienie sprzętu i urządzeń na własne ryzyko do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie, 2. rozładunek i rozpakowanie sprzętu i urządzeń, 3. dostarczenia wszystkich niezbędnych akcesoriów i innych elementów wymaganych do poprawnego działania dostarczanego sprzętu, 4. zainstalowanie i uruchomienie sprzętu i urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5. usunięcie opakowań związanych z dostawą sprzętu i urządzeń, 6. po zakończeniu dostawy i zainstalowaniu sprzętu i urządzeń pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości, 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 8. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, 9. na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji, 10. szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3a i 3b do SIWZ, 11. przedstawione w załączniku nr 3a i 3b do SIWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu lub urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności, 12. dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2019 r. lub 2020 r. i nie wycofane ze sprzedaży) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadające stosowny pakiet usług gwarancyjnych. Całość sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski i być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta, 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć system operacyjny wolny od oprogramowania innego niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu i jego podzespołów, w szczególności wolny od programów w wersjach demonstracyjnych i innych tego typu materiałów promocyjnych/reklamowych, 14. Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt i urządzenia zgodnie z Harmonogramem dostaw i zainstalowania, o którym mowa w pkt. 22 , 15. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania sprzętu i urządzeń w podstawowym zakresie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, 16. przy dostawie ale przed zainstalowaniem przedmiotu zamówienia, na sprzęt i urządzenia należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim, licencje na oprogramowanie oraz dokumenty gwarancyjne i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń w miejscu dostawy, 17. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu i urządzeń, pracowników wskazanych przez Zamawiającego, 18. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na piśmie szczegółowego wskazania sprzętu potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ, 19. Wykonawca przystąpi do dostawy i zainstalowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanego sprzętu komputerowego i multimedialnego, 20. w przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt i urządzenia nie uwzględniając zapisu w ust. 16 i 18, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy, 21. dostawa, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 10.08.2020 r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i zainstalowania, 22. harmonogram dostaw i zainstalowania zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 23. harmonogram dostaw i zainstalowania będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i zainstalowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 42962000-7, 30121100-4, 30191400-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i zainstalowanie monitorów multimedialnych do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm. ) Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ww. ustawy z uwagi na fakt, iż wybrany w postępowaniu Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, a wybór następnego Wykonawcy spośród pozostałych ofert niepodlegających wykluczeniu i odrzuceniu z zachowaniem wszystkich ustawowych terminów spowodowałby, że termin realizacji umowy byłby nie możliwy do wykonania przedmiotowego zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i zainstalowanie pozostałego sprzętu komputerowego i multimedialnego do rozbudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jaktorowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH Spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83217.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83217.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136253.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.