eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-28

Ogłoszenie nr 510162134-N-2020 z dnia 28-08-2020 r.

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565970-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48447339253, e-mail zp@zdium-piotrkow.pl, faks +48447339252.
Adres strony internetowej (url): www.zdium-piotrkow.4bip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.3310/13/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywna dostawa OLEJU OPAŁOWEGO lekkiego, objętego kodem CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy do budynku Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Kasztanowej 31. 2. Całkowita dostawa szacowana jest na 36 000 litrów oleju opałowego. 3. Poszczególne dostawy będą realizowane partiami na zasadzie doraźnych tankowań w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówienia ilościowego w ilości do 5500 litrów jednorazowo. Zamawiający posiada 3 zbiorniki o pojemności 2000 litrów. 4. Olej opałowy ma być zgodny z obowiązującą normą PN-C-96024:2011 oraz posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełniać następujące parametry techniczne: o Gęstość w temp. 15°C: < 860 kg/m³ o Wartość opałowa: > 42,6 MJ/kg o Temperatura zapłonu: > 56 °C o Lepkość w temp. 20°C: < 6,0 mm²/s o Temperatura płynięcia: < -20°C o Pozostałość po koksowaniu: < 0,3% (m/m) o Zawartość siarki: < 0,1% (m/m) o Zawartość wody: < 200 mg/kg o Całkowita zawartość zanieczyszczeń:< 24 mg/kg o Pozostałość po spopieleniu: < 0,01% (m/m) o Barwa czerwona. 5. Do każdej dostawy Wykonawca ma dołączyć aktualne, potwierdzone za zgodność z oryginałem, świadectwo jakości wydane przez producenta dla danej partii oleju opałowego. 6. Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem lub e-mailem przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 7. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie w czasie obowiązywania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem w terminie nie dłuższym niż do 4 dni roboczych od zgłoszenia w dni robocze (za dzień roboczy uznaje się dni przypadające od poniedziałku do piątku), w godzinach 7.00 - 14.00, chyba że strony uzgodnią późniejszy termin dostawy. 8. Wykonawca dostawy zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia na koszt własny oraz własnymi środkami transportu (autocysternami z własnymi pompami) posiadającymi ważne świadectwa legalizacji liczników, które muszą posiadać nienaruszone oplombowanie. 9. Wykonawca dostawy pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego. 10. W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju opałowego w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami, Wykonawca dostawy oleju opałowego zostanie obciążony kosztami: a) badania laboratoryjnego, b) związanymi z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym. c) związanymi z oczyszczeniem systemu ogrzewania. 11. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczenia dokumentów potwierdzających, że dokonał zakupu paliwa od dostawcy lub producenta u którego się zaopatruje (tj.: dowód zakupu oleju opałowego). 12. Faktury VAT będą wystawiane na podstawie dowodów dostawy (WZ). 13. Przy każdorazowym zgłoszeniu zapotrzebowania Wykonawca obowiązany jest do podania aktualnej ceny netto zakupu u producenta 1 litra oleju opałowego lekkiego, która ma być zgodna z aktualnym komunikatem producenta oleju opałowego zamieszczonym na stronie internetowej w dniu zgłoszenia dostawy, który ma być dołączony do faktur VAT wraz ze świadectwem jakości dostarczonego oleju opałowego. 14. Wykonawca dostawy do każdej faktury dołączy: a) wykaz zawierający następujące informacje: - miejsce i datę zakupu - ilość pobranego oleju opałowego - potwierdzenie ceny dnia - nazwisko pobierającego olej opałowy b) kserokopię certyfikatu/świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) informacje producenta (komunikat) o aktualnej cenie 1 litra oleju opałowego z dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 15. Każdorazowo w rozliczeniu należy podać ilość oleju obserwowaną podczas napełniania zbiornika na urządzeniu pomiarowym, a nie przeliczoną na temperaturę 15°C. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCE LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA - ART. 29 UST. 3A USTAWY. Nie dotyczy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134460.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROŚ - SAWICKI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PRZEMYSŁOWA 2
Kod pocztowy: 42-141
Miejscowość: PRZYSTAJŃ
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90331.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90331.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92102.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.