eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161993-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Gmina Dobrzyniewo Duże: Zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556283-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540123051-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobrzyniewo Duże, Krajowy numer identyfikacyjny 50659250000000, ul. ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 428 155, e-mail k.dolkin@dobrzyniewo.pl, faks 857 197 147.
Adres strony internetowej (url): www.dobrzyniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne/zamowienia_publiczne_powyzej_30_000_euro/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Rir.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020. 2. Zamówienie podzielone jest na pięć części/zadań: 1) Zakup specjalnej odzieży bojowej/ratowniczej dla strażaków (10 szt.), 2) Zakup specjalnej odzieży strażackiej (60 zestawów), 3) Zakup rękawic technicznych wielozadaniowych (60 par), 4) Zakup zdalnego systemu oświetlenia terenu (1 zestaw), 5) Zakup defibrylatorów (3 szt.). 3. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 18444110-7 Hełmy 18832000-0 Obuwie specjalne 18424000-7 Rękawice 31122000-7 Jednostki prądotwórcze 33182100-0 Defibrylatory 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. 7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii. 8. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 9. Zamawiający, w przypadku zadania/części I, II, III i IV wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert", natomiast w przypadku części V wymaga udzielenia co najmniej 8 letniej gwarancji za wykonawcą dostawę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0


Dodatkowe kody CPV: 18444110-7, 18832000-0, 18424000-7, 31122000-7, 33182100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup specjalnej odzieży bojowej/ratowniczej dla strażaków (10 szt.)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

STAN FAKTYCZNY Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części I w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 13.07.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły trzy następujące oferty Wykonawców: Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności 1. Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "SPRZĘT-POŻ" Irena, Krzysztof Zając Spółka Jawna, ul. Jagiełły 17E, 45-920 Opole 58 448,62 zł 36 miesięcy 30 dni Zgodnie z SIWZ 2. ARPAPOL Sp. z o.o., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław 79 626,64 zł 24 miesiące 40 dni Zgodnie z SIWZ 3. PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże 85 332,80 zł 24 miesiące 30 dni Zgodnie z SIWZ Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części I przedmiotowego postępowania tj. 81 725,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy siedemset dwadzieścia pięć złotych 00/100). Dwie, spośród trzech ofert, jakie wpłynęły przed upływem terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego zostały odrzucone. Oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "SPRZĘT-POŻ" Irena, Krzysztof Zając Spółka Jawna, ul. Jagiełły 17E, 45-920 Opole została odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Natomiast oferta Wykonawcy ARPAPOL Sp. z o.o., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław została odrzucona również na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. W związku z czym cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Firmy PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 3 607,80 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. "Zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020, w zakresie obejmującym część I zamówienia, której przedmiotem jest Zakup specjalnej odzieży bojowej/ratowniczej dla strażaków (10 szt.). UZASADNIENIE PRAWNE Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty."

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup specjalnej odzieży strażackiej (60 zestawów)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

STAN FAKTYCZNY Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części II w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 13.07.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły trzy następujące oferty Wykonawców: Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności 1. Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "SPRZĘT-POŻ" Irena, Krzysztof Zając Spółka Jawna, ul. Jagiełły 17E, 45-920 Opole 23 616,00 zł 36 miesięcy 20 dni Zgodnie z SIWZ 2. ARPAPOL Sp. z o.o., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław 23 616,00 zł 24 miesiące 14 dni Zgodnie z SIWZ 3. PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże 23 616,00 zł 24 miesiące 40 dni Zgodnie z SIWZ Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części II przedmiotowego postępowania tj. 21 937,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset trzydzieści siedem złotych 00/100). Dwie, spośród trzech ofert, jakie wpłynęły przed upływem terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego zostały odrzucone. Oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "SPRZĘT-POŻ" Irena, Krzysztof Zając Spółka Jawna, ul. Jagiełły 17E, 45-920 Opole została odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Natomiast oferta Wykonawcy ARPAPOL Sp. z o.o., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław została odrzucona również na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. W związku z czym cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Firmy PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 1 679,00 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. "Zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020, w zakresie obejmującym część II zamówienia, której przedmiotem jest Zakup specjalnej odzieży strażackiej (60 zestawów). UZASADNIENIE PRAWNE Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty."

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup rękawic technicznych wielozadaniowych (60 par)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

STAN FAKTYCZNY Stosownie do treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w ramach części III w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 13.07.2020 r. do godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego wpłynęły trzy następujące oferty Wykonawców: Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena ofertowa brutto Okres gwarancji Termin wykonania zamówienia Warunki płatności 1. Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "SPRZĘT-POŻ" Irena, Krzysztof Zając Spółka Jawna, ul. Jagiełły 17E, 45-920 Opole 7 011,00 zł 36 miesięcy 14 dni Zgodnie z SIWZ 2. ARPAPOL Sp. z o.o., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław 5 387,40 zł 24 miesiące 21 dni Zgodnie z SIWZ 3. PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże 8 708,40 zł 24 miesiące 30 dni Zgodnie z SIWZ Ponadto Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w ramach części III przedmiotowego postępowania tj. 6 452,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy czterysta pięćdziesiąt dwa złote 00/100). Dwie, spośród trzech ofert, jakie wpłynęły przed upływem terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego zostały odrzucone. Oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Specjalistyczne "SPRZĘT-POŻ" Irena, Krzysztof Zając Spółka Jawna, ul. Jagiełły 17E, 45-920 Opole została odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Natomiast oferta Wykonawcy ARPAPOL Sp. z o.o., ul. Karmelkowa 29, 52-437 Wrocław została odrzucona również na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, którego treść wskazuje, iż Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. W związku z czym cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Firmy PHU DAFO Albert Lewko, Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia o 2 256,40 zł. Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie realizacji przedmiotowego zadania pn. "Zakup wyposażenia technicznego strażaków w ramach realizacji projektu pn. "Strengthening public administration and cooperation for improving safe LT-PL environment", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa - Polska 2014-2020, w zakresie obejmującym część III zamówienia, której przedmiotem jest Zakup rękawic technicznych wielozadaniowych (60 par). UZASADNIENIE PRAWNE Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, zgodnie z którą: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty."

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup zdalnego systemu oświetlenia terenu (1 zestaw)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12904.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU DAFO Albert Lewko
Email wykonawcy: albert@fenix.market
Adres pocztowy: Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyzniewo Duże
Kod pocztowy: 16-002
Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9553.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9225.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup defibrylatorów (3 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24517.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU DAFO Albert Lewko
Email wykonawcy: albert@fenix.market
Adres pocztowy: Pogorzałki 119A, 16-002 Dobrzyniewo Duże
Kod pocztowy: 16-002
Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18143.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13685.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19062.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.