eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przebudowa drogi powiatowej nr 1726 s i 1730 s na odcinku od skrzyżowania ul. Leśnej z ul. Piłsudskiego (rondo) do drogi krajowej nr 78 w miejscowości Zawiercie - Kromołów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 510161466-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Powiat Zawierciański : Przebudowa drogi powiatowej nr 1726 s i 1730 s na odcinku od skrzyżowania ul. Leśnej z ul. Piłsudskiego (rondo) do drogi krajowej nr 78 w miejscowości Zawiercie - Kromołów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548413-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540117331-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Centrum Usług Wspólnych ul. Rataja 29a 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65 e-mail: sekretariat@cuw-zawiercie.pl strona internetowa: www.cuw-zawiercie.4bip.pl na podstawie Uchwały nr 90/556/20 Zarządu Powiatu Zawierciańskiego z dnia 28 lutego 2020 r.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zawierciański , Krajowy numer identyfikacyjny 27625525200000, ul. ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 450 71 00, e-mail sod@zawiercie.powiat.pl, faks 326 721 971.
Adres strony internetowej (url): www.zawiercie.powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1726 s i 1730 s na odcinku od skrzyżowania ul. Leśnej z ul. Piłsudskiego (rondo) do drogi krajowej nr 78 w miejscowości Zawiercie - Kromołów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.261-0005/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Przebudowy drogi powiatowej nr 126 s i 130 s na odcinku od skrzyżowania ul. Leśnej z ul. Piłsudskiego (rondo) do drogi krajowej nr 78 w miejscowości Zawiercie - Kromołów o nawierzchni bitumicznej z tłuczniowymi poboczami, poszerzeniami podbudowy, budową i przebudową chodników, zjazdów i zatok autobusowych oraz dobudową wpustów ściekowych podłączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2. Charakterystyka obiektu a) Długość przebudowywanej drogi powiatowej nr 1726 S i 1730 S na odcinku od skrzyżowania ulicy Leśnej z ulicą Piłsudskiego (rondo) do drogi krajowej nr 78 w miejscowości Zawiercie - Kromołów -4470,00m, w tym wymiana całej konstrukcji jezdni na odcinku od km 0+015 do km 1+230 w celu przystosowania jej do kategorii KR-4. Na pozostałym odcinku drogi wzmocnienie nawierzchni do kategorii ruchu KR-3.Zakres robót obejmuje m.in: b) Wykonanie nawierzchni bitumicznej na przebudowywanej drodze wraz ze skrzyżowaniami, zatokami autobusowymi i zatoką do kontroli pojazdów - 34 129,78m2. c) Wykonanie nowych chodników z kostki betonowej - 2768,19m2. d) Powierzchnia chodników do przebrukowania - 1520,12m2. e) Wykonanie nowych zjazdów z kostki betonowej - 925,65m2. f) Powierzchnia zjazdów do przebrukowania - 583,08m2 - 925,65m2. g) Ułożenie krawężników betonowych na ławie i oporze betonowej - 2 585,0mb. h) Ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej - 3585,00m. i) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej na ławie betonowej - 555,00m. j) Wykonanie studni rewizyjnej żelbetowej fi 1200 - 1szt. k) Montaż studzienek ściekowych z osadnikiem fi 500 - 28m. l) Wymiana żelbetowych pokryw dla studni fi 1200 - 97szt. m) Wymiana wpustów ulicznych z dołożeniem pierścieni odciążających - 37szt. n) Wykonanie poboczy utwardzonych - 1595,25m2. o) Wykonanie stałej organizacji ruchu polegającej na ustawieniu 24 szt. nowych znaków, wykonaniu powierzchniowego oznakowania poziomego w ilości 1307,21m2 oraz ustawieniu aktywnego przejścia dla pieszych z zasilaniem fotowoltaicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają: a) Dokumentacja projektowa; b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; c) Przedmiar robót; d) Projekt umowy; e) Stała Organizacja ruchu f) Czasowa organizacja ruchu w/w dokumenty są opisanymi z nazwy załącznikami do SIWZ. UWAGA Z powodu technicznych problemów z umieszczeniem pełnej dokumentacji projektowej na stronie BIP www.cuw-zawiercie.4bip.pl , wynikających z ograniczonej pojemności plików, jakie można na niej opublikować, Zamawiający umieścił część dokumentacji w zakresie organizacji ruchu, na Dysku Goolge: - Stała organizacja ruchu pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/13ufSpX_V9vEZcAxTOmGdRJHxqlKQ5kY7/view?usp=sharing - Czasowa organizacja ruchu została zamieszczona na Dysku Goolge, pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Dwarw31DNCT7Ae50KLzq8Wwb5zKTbhFu/view?usp=sharing Login do Dysku Google - cuwzawiercie709@gmail.com Hasło - Cuwzawiercie! Zamawiający (Inwestor) przekaże Wykonawcy zatwierdzoną Czasową organizację ruchu w celu wprowadzenia jej na budowie. 3. Sposób realizacji robót 1) sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z Inspektorem nadzoru inwestorskiego, którego wskaże Zamawiający. 2) Wykonawca robót ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz jakość zastosowanych materiałów. 3) Podczas wykonywania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania aktualnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem zapisów niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), postanowień zawartych w Projekcie umowy (Załącznik nr 4), Dokumentacji projektowej, Przedmiaru i STWiORB oraz treści złożonej Oferty. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia terenu budowy gestorowi sieci w celu wykonania przez niego przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami o śr. 125PE: ul. Piłsudskiego - 670,0 mb; ul. Łośnicka - 465,0 mb; ul. Filaretów - 387,0 mb. oraz udostępnieia terenu budowy gestorowi sieci w celu wykonania przez niego budowy sieci gazowej niskiego ciśnienia o średnicach od fi 63PE do fi 315PE. Planowana jest budowa sieci gazowej na odcinku od km 0+015,00 do km 0+410. Wykonanie i koszty realizacji tych inwestycji leżą po stronie odpowiedniego gestora sieci. 4. Ubezpieczenie. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego) musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) za wyrządzone szkody materialne (mienie osób trzecich i mienie powierzone) powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartośc przyszłej umowy wyrażoną w PLN lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Rozwiązania równoważne: 1) jeżeli w treści SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, SSTWiORB, przedmiarze robót, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, źródło pochodzenia lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych takich samych bądź lepszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy zharmonizowane przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 4) materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymogom SSTWiORB i SIWZ.. 6. Zatrudnienie na umowę o pracę 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych, pod kierownictwem Kierownika budowy oraz Kierowników robót) tj. prac objętych przedmiotem zamówienia, wymienionych w przedmiarach robót. 2) Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, o których mowa w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 4 ust. 11,12,13 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zastosowanie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia został zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników i będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych - projekt przewiduje likwidację barier architektonicznych poprzez obniżenie krawężników na zejściach z poszczególnych odcinków chodnika. 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w Formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert (należy podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: od 36 miesięcy do 60 miesięcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45111300-1, 45233300-2, 45233220-7, 45233221-4, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7037799.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BITUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4647893.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4647893.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5985230.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.